是日番左田徑 跑到我想嘔..可能太內無跑 肥左好多-.- 番完田徑後...去左食野xd 之後去左打wii 跟住就去聚會 雖然遲到..不過都好過無倒 之後就番左屋企.. p.s可能我真係一個只係識比麻煩人的人-.-