今日終於開個新ge日記lu 今日好早—起左身..諗住番田徑 仲約左jor怡..點知遲到-3- 好彩仲有人遲到xd 勁支力跑左26個圏[籃球場]wif呀so同呀lo 跟住同小鋼佢地去盈豐食野 大概12點半同jor怡番屋企 無去聚會
p.s可能有d野無辦法復原