今日同平時星期六一樣 番左學校田徑 因為又遲到 今日MOODY有LALA隊 又比人話MOODY係RUBBISH..唉 我要贏..我要跑快D 完左田徑後去食野 番倒屋企勁唔舒服-.- 訓左陣就番聚會 感覺好開心 仲有一大堆H.W 叫我點做?! 我自已都無信心.. 叫人對我點會有信心?