今日好早同y!u2去食饑餓餐xd 傾左好多野^^ 8點3就上倒南光樓[好早呢-3-] 上倒去無人..同y!u2玩左一陣低b野後 有第一個b/s倒---文健 跟住佩珊黎倒開始team 今日成日都集中唔倒 聚會完左後同佢地買花 [依祈受浸] 睇完受浸之後同依祈慶祝 不過怪怪地 跟住玩左陣就番屋企啦