今日好開心呀因為第1次有做DT功課
今日等江曉靜番學
番倒學好彩SUKI有幫我拎書
DT堂:::唔洗畫圖YA
ENG::落左去睇書..
PUSH.呀SO同SUKI係咁唱歌
勁好笑
MATHS::測驗..識識地LA
LUNCH WIF細君.朱朱食
見到好多2E的人XD
差D遲到
中文::好快過左一堂
不過好似咩都無做過
我個樣真係好似MONKEY嗎??




