momo_1314
暱稱: m0c''
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又愛又恨
你不懂
can i talk with who?
分手
2011 12 31
文章分類
全部 (377)
我有感覺'' (35)
旋轉木馬'' (2)
喜歡喜歡你'' (29)
發夢見過你'' (1)
詩 生活'' (156)
詩家作品'' (3)
詩詞歌庫'' (28)
詩與胡說'' (5)
夢遊記'' (18)
賣飛佛'' (37)
學校點滴'' (65)
好友名單
mon cheng'' (bolgwithcc)
﹏candy。 (candylei)
kei (Ckei1019)
千音 (COLA_LING)
`蔣~ (fion5)
KinG (Kinkic)
天蠍:k1nki (Kinki_sweet)
KoEy:) (kk102152)
雪 (p5acocokou16)
veyan') (veyanv3vxp)
2011 年 10 月 17 日  星期一   晴天


再見我的初戀 分類: 喜歡喜歡你''

 再見 我的初戀跟你一起也不枉 

未曾乘風出海怎破浪 

過去 每幅風景請你隨時拿著看 

別忘記你我要繼續盛放 



*為了有太多青春 才日夜換期望 

用有限寶貴時光換無限神往 

曾為你神往 亦要落堂 



明年就約在旗桿快到先等 

溫情十秒內重頭熱身 

但領會更深 而眼界更大 

願我們各有玩伴同行 



明年再約定誰先踫上知心 

講明別妒忌懷恨在心 

用更亮笑聲 留更美印象 

為你朋友慶幸* 



再見 你會張開雙眼如薔薇盛放 

但願你我會更動人耐看 



再見 我的初戀跟你一起也不枉 

二人曾經一起出過汗 

你我 這刻即影即有留來明日看 

別忘記你我那二人便當 

Repeat* 



若你 太愛以前的印象 

望著二人一幅相 

願你 會叫這個我更漂亮 



再見 我的初戀跟你一起也不枉 

未曾乘風出海怎破浪 

你我 太多青春可以留來明日看 

但微笑要帶眼淚才耐看

 

17/10分手日

2011 年 10 月 12 日  星期三   晴天


最後情人 分類: 詩詞歌庫''

最後情人

主唱:容祖兒
作曲:Mattew Tisher.Andrew Ang
填詞:施人誠
編曲:何秉舜
監製:舒文

歌詞

你想帶我去哪裡 方向是否已決定
感情這片奇花異卉的森林
美是很美就怕再次迷路 多傷感情

不必急着作決定 你還有時間猶豫
我能讓你走進生命裡
但是請遵守約定

不用 是你最愛的人
只要最後一任
你今生的末代情人
以後再沒有別人

不管 戀過多少戀人
還懷念哪幾任
都已經是往事前塵
只感謝她們來豐富你人生

的確是很不容易 所以珍惜遇見你
但要走進我的生命裡
就請像我不貪心

不用 是你最愛的人
只要最後一任
你今生的末代情人
以後再沒有別人

不管 戀過多少戀人
還懷念哪幾任
都已經是往事前塵
只感謝她們來豐富你人生

有了 很愛很愛的人
就該守己安份
別再奢望更好的人
沒有空再愛別人

不管 戀過多少戀人
都已屬於別人
走出了我們的人生
難道還學不會 怎樣去愛人
不留傷痕

 

 

 花千樹

主唱:容祖兒
作曲:Mattew Tisher.Andrew Ang
填詞:黃偉文
編曲:何秉舜@goomusic
監製:舒文@zoomusic

歌詞

戀愛若然像旅行 風景看盡至甘心
就怕給你走遍世間仍可能
疑問宇宙有沒世外桃源 尚要覓尋

一見就情定某人 等於對待你殘忍
誰能保証終生不抱憾 沒更好在眼前等

遇過很多很多戀人 一朵花跟森林
你未決定哪邊合襯 如何投入你情感
害怕今天挑選這人 轉角有個某君
送贈更動魄的熱吻 
你為何沒有等 一早已被困

花滿地奇樹滿林 花多眼亂難評分
回頭只怕兜兜轉太耐 沒有採就已黃昏

遇過很多很多戀人 一朵花跟森林
你未決定哪邊合襯 如何投入你情感
害怕今天挑選這人 轉角有個某君
送贈更動魄的熱吻 
你為何沒有等 一早已被困

大概你也抱歉得很 傷了幾百個心
也未決定那位合襯 或你知事到如今
共你應該一起的人 已變了做至親
看着你共誰合又分
美事還未發生 冬天已漸近

2011 年 10 月 10 日  星期一   晴天


2011/10/10 分類: 詩 生活''

琴日daddy去左hk

甲狀腺高..唔知咩意思

好擔心ah..

聽日要同mame去山頂睇醫生

又唔知咩事..

學校3個星期ge大測週到左第3個星期na

仲有物理同地理..

應該都會死得好慘..

第一次,地理--我唔理解..點算好...

物理都冇咩信心..

好想快D放假..

我的確需要假期

好想去HK

黎左哩間學校之後好似點休息都唔會夠咁

點解會咁

如果我去左HK冬冬又會唔會掛住我多D呢..?

已經好冷淡了..

係咪所有情侶拍拖耐左都係咁咖呢..

但係好耐咩!?

又點解會咁呢..

仲有10日冬冬就生日na

不過我估我都冇緣同佢過咖na

出街危險..我明白ge

就算想唔明白都唔得咖啦..

冷淡..已經去到冇感覺ge階段

哩D就叫接受?

有時我都唔明,到底愛係一樣咩ge野..

點解我又可以嬲到出煙

佢掛住打機真係理都唔理我

點解我仲可以第二日用盡我對佢ge愛

若無其事咁打電話MC佢?

連我自己都唔明白..

哩D到底係叫忍受定係接受?

如果一直咁落去我地又會唔會有結果呢?

點解18歲就會比我遇到哩D野..

我仲好細個

想比人錫

唔係想就咁比人放埋一邊就算..

但係我仍然好愛好愛..點算好...