今日結他班係最後一堂,佢問我地f.2上唔上結他班,我地話上,但係我覺我有丁咁小小悶。
放左學之後,我同rita,2拎,薯婷去左rita屋企[討論功課]
我地好似痴左線,係杜[做話劇],我發現原來我地仲有未盡既白痴[童真]。
唉~~好低能呀我地。