今日好開心呵﹏
我由於要番咩咩班,要早起身哇嗚~~上緊堂既時候,真係好眼訓,兩塊眼皮狂玩KISS。我同薯婷SEND SMS,我地約左去唱K。番完學,終於逃出這個地獄。
我地約左係旺中NEWAY杜唱。佢叫我去食左野先,我諗住去一間七仔杜食。點知撞到羅妙霞,咁我地就一齊去七仔。食完野,我地就一齊行去旺角MTR STATION。見到薯婷同FISH,就等埋阿KAYI同2拎。然後我地就去唱K啦,不過羅妙霞唔去。
我地唱完K,唔想番咁快屋企,我地就去影貼紙相,2拎走左。我地影左第一次,影得唔係幾好,唔知邊個+左[D野]落我同薯婷個頭杜>.<。我地去影第二次,OK啦。
之後又周圍行下就番左屋企LU~~
今日好HAPPY^^
|