今日都麻麻地啦
心情又唔係好,,又唔係差,,
今日難得我做完d功課,唔洗咁趕番到學校。
今日要調位,我都冇諗過我會坐個杜。我坐係最右邊,尾二個杜。後面係吳家傑,格離係朱雪茵,但係.....我點都估唔到......我前面,係.................................................呂景欣。Oh,how come!算,當見唔到哩......
今日第一、二堂係H.E堂。派左Report A,有7分..........唉...7分。之後又派左工作紙,我個組有個咁Hard-working既劉家樂係杜,d野緊係我做灑啦~~唉。要開始做Report B啦~唔想做呀>.<
到左放學,因為要上咩健康唔知咩野,又唔知幾點開始,咁我估係2:30啦(通都d活動都係架啦),所以唔可以番屋企......吳家傑都係......我同左班友仔去左M記食Lunch,之後就趕番學校點知搵極都搵唔到係邊杜上,之後去左玩電腦,玩到3:30,番屋企。
呢一日都幾悶下~~
|