悶又係一日
一起身,,,
已經11:00,,
見到阿妹已經食緊杯麵<----早餐
我刷左牙,,
即刻去食埋我既杯麵
諗住休息下先之做功課啦
點之hea到2:00先之知驚
我即刻去做功課
點知,,,,,我d功課全軍被我忘記係學校locker.......
媽咪呀....
後尾我突然之間搵到唯一俾我無意中帶左番黎既math ws
又點知................................唔識做呀>.<
暈~~~
由於今日所發生既事真係好少(d時間拎左去hea)
而且因為功課既[驚恐]
本人short左
打到呢杜....
|