今日summer time
雖然起身只係比平時早3個字
但係好似早左成個鐘頭咁...
你知我d訓覺d時間係幾寶貴架啦,,,
同埋d氣氛唔同,,,
怪怪地,,,,,,,,,有d唔慣
等車個陣時,,有個阿叔企左係我前面食煙,,
勁臭囉我想講......
我咪扮咳囉......
佢都係繼續食......
喂..........俾灑暗示啦喎大佬
仲想點呀,,,,,,好彩後尾佢都走開左.......
返到學校
==================
form time
睇片...............一般...不過d音樂幾好聽
----------------------------------
ih
救命呀
根本都唔知mr.fok講咩
佢係咪講緊英文都唔知,,,,
我先之意識到ih exam既危機性
-----------------------------------
math
去左搵周公飲茶,,
終於放學,,
本來1:35就放
俾miss law留到2:05....
-----------------------------------
生痔瘡叫我去食野,,
我冇去,,,,,,,,,,,,,,,,,
冇$$啊~大佬
你估我唔想食咩........好肚餓.....
一個人放學...........好悶...又搭左一個鍾車
新車喎....不過好少人.....睇睇下書
慢慢訓左.......我記得我發左個好夢
|