2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


哇哩.....悶呀....悶呀 分類: 未分類

好悶呢....

天天都係打呢幾個字....

我都唔想ga

但係真係好悶哩>.<

朝早,,

搭車返學

[[嗶]]......扣左$$

一睇,,-$0.3

oh,,how come?放學點算??

 

今日上左chi,math

十分悶...=.=""0

----------------------------

putongua

考試,,

我覺得講得唔係幾好

---------------------------

到左音樂堂...

派卷.........oh,how come?

好多人都好低分.....(包括我)

唉......悶呀...悶呀

is同eng,,

悶呀悶呀

 

放學....

2:30學結他...

唔走得呀陰公.....

諗住冇$$

點知俾我搵到$9

食完麵仲有$搭車....

係食堂撞到nikie,lydia同wesley

------------------------------

2:30

學結他

結他,,,,,,,,,,,,,,...........................................................考試?!

oh,,how come??

 

 

 

 

 

 

 

 

總之,,悶啦

 

 

[死啦死啦...死得啦,,聽日要上台用普通話講笑話呀!!!!!!!!!!!]

[LYY,,你化左灰我都會認得你架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]

 

 

 

 



my_jeromy
暱稱: Jeromy
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-07-19
2007-07-12
2007-07-11
2007-07-09
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 23
今日人氣: 5
累積人氣: 472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed