body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


``__ ×"配角; 分類: 未分類

6月6日  我部電腦仲未整番好,,  打到BLOG系因為我系邦邦屋企,,

     上黎邦邦屋企之前..打比老婆 比我問問下問到佢 佢飲緊酒囉,, 

           之前又話要吾煙吾酒,, ^__^笑,, 這是美麗的謊言嗎?,,

 我,, 諗吾到 系佢心目中  究竟系咩地位,,   配角吧,,

     從她身邊,, 指指點點..      盡力令她變乖^0^?..         值得么?..;

E幾日冇打到BLOG  真系發生左好多事都冇打上黎日誌到,,   短短既一星期  ..

  試過同朋友嘈交又好番 屋企嘈左,,又慢慢好番  F.3生涯    ^_^完了,,

      琴日就系F.3讀書既最后一日   回顧下,       一年..好快就過,,    系中三 有囍有悲..

 識到班好兄弟, 識到個岩心水既女朋友,,      同班兄弟笑過痛過錯過嘈過..  同老婆都笑過錯過傷過嘈過..

    依一切一切,  我都吾會忘記..    

壹年...

      讀完F.3  姐系我同老婆系埋既日子..足足一年..      從初初怕怕醜醜. 到中期戰戰競說.  至依加放膽去愛,,

依一切..  好令我懷念         有時我會諗   假如我戈一日   冇去試下入戈間房  究竟我會吾會有今日呢,,?

 亦都會諗  我有冇可能同老婆開開心心繼續落去,,    我究竟系...

       老豆教囡?定系男朋友關心女朋友?         我...吾知..

 近依個星期  有好多野都煩緊..     下星期就考試喇   要準備溫書  個心成日飛左去諗老婆,,   跟本溫吾入囉..

                時間... 一點一點流去...   我,,  沒有成就  沒有成功.V.

  

 

 

 

 

[..;;對我好,, 得閒哄我,, 吾好太小氣..--]   

      對不起  我未能做到,,    對不起 我不夠好;

;          以前只會說我愛你;''
 
                             現在只想說對不起.,,*;]

             也許你...不需再原諒我.   ..

                                                                                     06-06-2009,           Yantatshing



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


考試了.. 分類: 未分類

同老婆一樣喇;;,

     要溫書喇  考試喇~"~,,

             s[],,  暫停打blog,,  至吾知幾多號-.-"...  考完就打番啦,,

                           多謝各位@v@"..啜=]



2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


2009-05-31 分類: 未分類

5月31日 5月既最后一日lu...  日子過得甘快既,,

今日一早比雪雪打黎嘈醒左- ,-"..  話同我講sorry喎 我是是旦旦應付左佢再去訓-.-"  好攰,,點知 都訓吾著...

跟住就醒左上msn啦,  老婆上左   chat左陣啦  去左哂衫同接衫- .-"  老母嘈我囉..  做好哂野老婆話剪頭髮  甘同佢傾左陣電話,,

之后佢有雪雪陪  吾要我了,,  自己悶囉..

對住部腦  悶到柒甘  打比邦邦,, 佢又訓緊..   s0, 系屋企hea-,-   老母同細佬食飯 我冇得食t"t   佢地食完我先自己一個人食t__t",,

跟住入左房  諗野..   有好有壞啦,,

2點幾.. 打比邦邦 話去佢屋企..  跟住就換3去啦  今日勁想著短庫出去  s0,  著左短庫波鞋囉@o@",,  行到冇耐 烽烽打黎 問我做咩..  咪話上邦邦屋企吹水打機hea囉,,

叫埋佢黎,;;

我去到  就訓左系到玩啤啤熊..  過左陣 烽烽黎埋..  系到玩野囉..  ,雪雪打比邦邦  傾左成半日,-- 都未收線..   我同烽烽玩psp  玩GVG  協戰.   玩到又好笑又好嬲;D..

又同佢玩太古啦,,-,-  最低級花級既戀文2000我輸左比佢\[]/..  但系上到竹級 樹級 鬼級我又贏到佢-.-   笑,,

冇耐我又系到玩啤啤熊t_t"  烽烽見到打我-,-   凸.. 得罪你咩;D??

比佢打完之后就冇心情玩啦....  肚餓  同邦邦 烽烽 邦細佬一齊食d過左期既食物-,-  0kay好食.  吾難食架~_~",. 不過食完有dd肚痛.  過陣冇事  都系肚餓  搵銀出黎落街買野食,

落到去同老婆sms啦..  sd到冇乜心情..  唉,,  一對情侶 竟然一件值得開心既事都冇..    我真系笑吾出,,  自己好失敗..

68蚊 買左4個n0面=.=   勁大勁多囉 食到一半都飽飽..邦邦細佬好食得-_-  邦話佢同j鵬,老婆佢地有得揮喎=.="..囧..

食完雪雪又打比邦邦傾電話-.  又吾理我同烽烽lu  甘我同烽烽同邦細佬一齊玩-v-"   我玩絕命都市3...  笑鬼死囉-  ,-"..  同戈隻0n9媽寶兄弟有得揮-,-  玩玩下冇啦啦會死..

笑死左我,烽烽同邦細佬..  跟住又聽到入面個男/女主角系到叫..  烽烽仲6埋音-.-  邦邦都吾知咩事 以為系psp發出聲音.點知冇部系有eD聲..  有鬼喔!o!"

最后都系比佢知道系電話6音啦..  玩多陣  就走啦,,  系到大叫 eat 豬-,-"..  e句一日聽幾廿百次..聽到厭

甘自己番屋企..邊行邊同老婆sms   其實都吾知可以sd D乜比佢..

越sd越諗起戈句 ; 我地有d乜開心野.  哈,..  真系冇~_~",,

甘我話我地要製造開心回憶啦..  點知佢既回應系...[哦.]   h0冷淡..       算喇   ,,,

番到屋企 咪都系kp住同老婆sms啦..  t_t",,   強顏歡笑  岩我@o@,,

老豆又要逼我煮飯-,-  我明明系邦邦到食左野  又要逼我再食..  help  我是是旦旦飲左碗湯就閃左咯,,  眕tV.. 睇完就上網睇野,,

laosmiddle同mastermind既大比較..  比左陣就閂機喇要,,

應該同邦邦,雪雪佢地傾電話訓教教囉 閉



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


^_<" 分類: 未分類

5月30日,..   hapi日...   今朝11點幾比邦邦嘈醒左\o_o"..  `甘就起身沖涼喇,,  差d吾記得老婆佢地出街..   極速搞掂哂d野沖出門口[12點半戈時]

去到長沙灣mtr 我果然系最遲戈個-   -"  甘行啦 去左幸福商場買早餐  我地eD乖細路 要定時食早餐架嘛[戈時1點鐘正-,-]

系mtr戈時 見到邦邦同雪雪拖手拖得好怪雞-,-"..  忍吾住笑左出黎,,

食完去行西九喇. ,,   同老婆系e個時候開始多野傾啦,,  岩岩應該未訓醒掛;p  甘去到西九 由地下行到8樓,,嗯...  老婆買左情侶電話繩囉,,一個我 一個佢-v-",,

邦邦又買左個比雪雪  ~_~"  真恩愛   系到要多謝老婆先哇>V<"..  行到平果啦,,  見到d咩咩正 好搞笑..  老婆又忍吾住買左2張-v-",,幾得意丫..

冇耐 烽烽同司徒又黎埋..   爽y_y  3pair情侶齊齊行街街@o@,,  行到上8樓就hea lu..  之后司徒話要番屋企先  烽烽送佢番去啦  我地去食野,,

系到等烽烽  買左好多野食下..  又街邊小食啦. 雪條啦 野飲啦 等等..  去左m記 5個人坐左系角落到-v-",,    甘我同烽烽去左買個吾知咩野番黎比邦邦食.

邦邦同雪雪系到畫畫 老婆就訓左系我到 o__o最慘系烽烽 要睇住我地甘-_- 自己冇份t_t",, 甘過多一陣 烽烽走左..  旦系佢系d陰暗位玩偷影相啦-33-",,

林錦烽 我記住你-,-  親我同老婆咀咀戈時你玩偷影??  吼, 你死得;DD

甘佢終於閃左啦..  之后邦邦同雪雪畫多陣  雪雪想走.. but我同老婆吾比佢走 要佢同邦邦錫淡先  點知-3- 反左面囉t__t". 我同老婆由m記道歉到KT  都未成功-3-"..

辛苦邦邦啦  要哄佢 哄到e+  =.="..  其實雪雪嬲既應該系我一個既姐  其他人應該冇事架..  雪雪丫  有事向我插吧,,,

mtr好逼-3-",,  同老婆逼埋一舊,,    甘好快就到KT喇..  雪雪急急腳甘走左- ,-  邦邦又跟住..  最后吾見左tim  我地拿拿林上雪雪屋企樓下等佢地啦,,

因為邦邦一定吾識路番mtr,, 我要等埋佢- ,-"  甘上到去  以為佢番到  點知 老婆打去雪屋企 又話佢未番  邦邦電話又吾聽 雪又系..   囧..

等左陣啦..  終於見到佢地- -  佢地去左買野囉..  凸,,  枉我地等左甘耐 又吾聽電話..   哼哼,,,  之后坐車落番去   送老婆番屋企啦   我同邦邦睇住老婆上左去之后 就坐左系kt石登.

傾左陣計  行左陣KT..   之后就番長沙灣..  冇耐  邦邦打比雪雪戈時  我有電話打黎 對於邦邦大件事..   應知的人都該知了..  不作多提..

邦邦真系慘丫  一日連續兩單野吾開心..   t_t  跟住江錦打左黎 話吹雞喎-,-  0kay 番去富昌睇睇咩事啦   都冇咩特別啦..  系吹兩句水就鬆人啦..

見佢地囉住籃球 就知佢地想打波啦  富昌冇場架喇..   有2個場比房屋處囉黎哂3-,-   凸,,  跟住去左海麗..  行左勁耐先到囉- ,-" 無奈..

見到班0n9仔打波-.-  勁白痴 7個人打半場  我一早話左佢地低能,,  我都懶得理佢  打左陣  就同老婆sms丫   番富昌買野  then番屋企啦,,  做左個幾型既post同佢地say bye-v-"

番到屋企 叮飯食,, 我細佬冇啦啦話我老母今日同我細佬講 : 你丫哥應該同戈個妙妙拍拖-,-  掛住拍拖 影響學業..  我凸,--   琴晚一定系我老母打比我老婆啦,,   幹..

好彩我老婆醒目 冇聽到-v-"..  我更系拿拿林del左d sms佢先啦  再同老婆傾番件事    甘同老婆傾電話喇..  傾到差吾多11點啦,.  就早抖lu  好攰哇 幫老婆整埋d野沖涼訓教教豬..

老婆-v-",  我地就快壹年啦>[]<",,   我地要加油唷v_v",,



2009 年 5 月 29 日  星期五   陰天


正常dd既一日 分類: 未分類

5月29日..琴日放假嘛 s0, 同邦邦+雪雪傾電話傾到吾知幾點,,  雪雪喊過黎- ,-"..  我又喊過黎  囧,, 點解邦邦冇份架. 凹-,-"

今早 老婆打黎叫醒左我喇 甘就起身番學喇,,,  好凍  要著番冷衫喇今日..   都系有冷衫伴我慣D -v-"

之后番到學校  我又變番做一個跳跳紮 冇時停既純情中學生^_^",,   第一堂上中文   做緊假期未做既數 冇啦啦比丫sir叫左起身答問題.. 我拿拿林速讀下份文言文啦,,

點知原來幾易答-v-",,   呵呵   答完就計續做數,,  之后CL堂..  exam,,   冇乜野特別  小息喇 同邦邦落去食早餐v_v 邦邦張500蚊大紙冇得找 呵呵;; 甘我出住先啦-v-",,

食到一半-,-  個死perfect叫我地番上課室 甘我地打鐘都未食完 你想我地點上去丫- -"囧,,  拿拿林食埋佢啦 廢時比佢再叼,, 吼,,

econ堂啦..   我廢時再比個mz話我掛住望街囉,,  成堂望住張台;D  系到做math v_v"..   我吾知系咪轉左死性呢  math我會自己做 吾再抄人=]  hapi...

then mus堂,  喔..  系到報分-,-   吼..  我吾囍歡音樂堂..   mz乞我憎  話我唱歌冇誠意? `扣左我一分??  不過都系好高-v-"...  不鋸=,=""""

lunch啦  去左吾知邊忽食-.-      睇落去好細碗  但系食落去點解甘多既-__-?..  邦邦包尾   囧.. 我今日食戈d牛肉都冇味既-.-" MAYBE我食完香口膠黎-v-" 強!"_!

番番classroom啦..  上世史堂-   -"..  冇理過佢  都系系到計數  y0  終於計哂喇@v@"   洋洋自得;D...   我是一個天真活潑可愛既中學生唷>[]<"..

跟住就系math堂  丫sir成堂系到講功課..  我好眼訓-  -   恰恰下甘喇..  到中史  仲勁-v-  成堂囉張工作紙 遮住自己塊面..  仆左系到訓教教  成堂冇人理...

落堂都吾知囉-  ,-  冇起身講gdbye-v-"   4點鐘放學喇3點半 訓到4點4-.-   吾系比人搞我都吾會醒-_-.....   吾能校工會叫醒我既.__.   落去一樓搵邦邦 邦邦比miss罰緊

甘我同烽烽等佢放學喇   系到睇人踢波  好廢- ,-"..

烽烽同司徒話要分手喎..   唉..  都吾知佢地想點..    maybe好似我同老婆之前甘掛..,,,   吾通每對情人都要經歷過eD野先得._.?????

甘放學喇  去食章魚小丸子@v@"   老闆娘識做架喇a0a"..   系到吹水傾計啦  分析問題,, 嗯嗯,,

跟住去左買珍珠努茶 10蚊好大杯  好飽a0a",,  去左買衫衫  揀左勁耐囉-  ,-"..   邦邦又系到同雪雪談情..  我叫左老婆陪司徒囉~_~",,   吾制哇-v-我又要談情..but吾想烽烽被孤立..

7點半到啦  終於走啦,,  [eat豬~~~~~~~~~]<-----吾洗理  f0r邦邦同烽烽的-  ,-"...

老豆系甘call我-,-   煩..  番到樓下都要call我   激死-.-"  甘上msn啦  諗住沖涼  比x街細佬霸左-_- 頂佢個肺   甘同老婆丫 邦邦丫 雪雪丫傾計..   3個人都針對我既t_t"

邦邦同雪雪 兩個人壹條心.. 我呢>_<??  冇人幫囉-  ,-".. 仲要比人串番轉頭.,, 唉~"~...  嬲左陣...   又傾番計..

跟住又吾知傾到d乜- ,-  雪雪又駁我咀..  我都懶得同佢再嘈..   自閉下算..   食下飯  cctv   番到黎 人走哂,,  算囉.. 

見悶悶 上黎打blog..   系甘多啦... 

老婆喔,,話嬲你  真系嬲咩,,  想嬲都嬲吾落啦,,   甘難得先致又好番  我真系吾想再為d鎖碎事再嘈喇,,,

我地吾要再嘈..  我地要好好系埋壹齊 .. 其他人吾準多事!__!"..哼,,,

烽烽同司徒要快d好番唷!_!",, 烽烽吾好甘硬頸-v-"  你cool吾番我實插爆你;D..



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 10
累積人氣: 6015