5月22日..
起身之后 就番學喇.. 吾算太熱,,番到去就上班房,, 0n9仔林嘉威系到老吹自己玩彩虹有幾勁 999裝? 笑,,
你戈套最多咪787裝 我戈套先系999裝丫傻系,, 幾十萬張卡^__^? help 吹大D丫嘛. 你講戈d野全部都系我先有架咋;D
我識人多你n倍 是旦吹隻雞都贏你啦-v-"
正題,, 番到課室 中文堂.. 系到睇<<龍日一.你死定了(2)>> 睇左一半.. 比人掟左落去會議室 落缺點-,-"
miss系到讚我-_-.. 囧rz 叫我吾好夜返屋企..讀好d書.. 叫我大個之后要從商..因為某d原因喎 ..廢時打出黎喇~_~"
陣間比人話串得制,, 呵,, 暗囍v3v" THEN. 上CL堂.. 系到做會10. 七七八八喇做得;D 太易@_@"
小息- ,- 死cooker" 我諗住落去買早餐姐.. 點知行到去賣野戈到岩岩好打鐘 cooker即刻封左我去路 吾比我買-.- 幹\_/
s0. 死返上課室囉 我頂- - 上上下堂 miss冇啦啦又望住我 乜我真系甘吸引人咩?? 又話我掛住望街..
對個miss吾住 對佢吾住 姐系對全班同學吾住 對全班同學吾住 姐系對吾系全中國13億人口喎-.- 凸"
吹漲囉.. 甘冇計 系到發daydream囉.. ~"~,,跟住就上mus堂.. 系到做listening 好正下首歌@o@"
miss又笑淫淫甘同我,j鵬,文傑講 星期一上黎音樂室幫我登分-v-" 好啦 見冇野做 幫佢手囉= .="
lunch j鵬話食嘉樂吾夠飽 去左上海食.. 我地照舊啦去番嘉樂.. 邦邦今日又比學校禁課-_- 話會變成帶菌者喎-.="
烽烽吾hapi甘喇.. 番到學敕hea.. 又上堂- ,- 世史 我系到訓教 miss竟然吾捉我-_,-..凹_凹"
最尾2堂吾使洗..落hall聽talk.. ~"~ 揀科野 吾洗聽啦 揀econ 會計 同埋宗教/ART啦
放學 同文傑番屋企囉 番到上勁舞 見到老婆上左 都估到佢又系網吧 陪蚊蚊喎,,
哈;D 今日轉左人仔台 sd sms方便好多@o@".. then 老婆又番到屋企 再玩多幾場喇..
但系吾多順境 老婆好似嬲左我-33-".. 甘去哄番佢囉.. 點知佢又答冇事..
老婆哇.. 你話你冇事 你估我會信咩^o^? 當初你話過 有事大家囉出黎傾架.. 點解你仲系要收收埋埋啵,..
我真系擔心你囉.. 我平時口花花 亂講野 系人都知架喇,, 旦系我真系冇諗過要串你. 我串邊個都吾敢串你..
我鐘意既就系你.. 串你咪囉黎搞, 我吾想甘快散喔,, 除非你話啦... 我尊重你既決定,,
聽日 就星期六啦.. 又要賣旗 又要溜冰 又要聚會,, 真系忙..
哈..
不過= .=最慘就系.. 點解我會甘頭痛架.... 成身又熱又凍.. 量量體溫 37.8度^o^.. 發燒耶 難怪喔,,,
pk們 我病倒了v_v" 你們開心啦>o<?
[___`; 諗到d野幾好笑,, 暑假諗住染髮 點知仲要番學~"~,, 學校正仆x 8月6號開學喎 我笑 我生日先黎開學 咩意思^__^? 唉,,年年都系自己過生日..今年都不例外啦..
哈,, 每年都吾希望d咩啦.. 搵一個人同我講生日快樂都甘難^__^?.. 算喇 慣了..
同老婆方面~"~,, e排系甘比miss同老母問我系咪拍拖.. 我更系死口吾認.. 旦系每次我都諗緊 究竟我算吾算拍拖呢~"~,,
吾知系咪我著緊佢多左呢o_o,, 成日都會因小小野嘈起上黎.. 仲要玩埋d咩鬼冷戰囉.,, 唉 覺得自己好失敗-_-.. 失敗都吾夠形容.. 垃圾先岩-v-"
算喇 抖足精神 聽日吾可以發燒架.. 我要見老婆哇>[]<".. 我h0掛住佢哇.. 吾制哇>"<.. 老婆你系我架!_!"
嘻 ,, 成個細路仔甘榴計~"~.. 冇計-V- 鬼叫我真系大細路o__o嘻"
|