今日....又系學校既一年一度既0n9陸運會-﹏-"絕對冇興趣參與....
人早就比人拉左去坐吾系自己社既地方.3......最頂位-.- (食風...叼-.-)
之後 就呆吹風吹左3粒幾中...,,,放lunch... 十幾條友走去m仔食野..好多人 年年都系甘...囧~.~
番到去 突擊抽樣查學生証 好彩查我吾到-__-
就放學...點q知開咪叫我個名落去 個死社長叫我換3跑-.... 我都冇帶3..跑毛毛..
s0 借左人件3 借完落到場- - 點知又話搵到人頂了 (玩鳩我囉,,吾洗指意我再幫社-,- 吼!v!)
搞到我白跑左100m-_-"..>[]<"
放學 就拿拿林去打波 個場.........好戀滑丫!!!!!!!!!!!岩哂做mooNwALk- ,- thEN">>>就同wilbur打波-.-
佢一系場到 我就即輸波 平時都吾會架-﹏="...可能鞋既關係吧- . 人地話哂都系波鞋丫ma"
之後 輸左2場- ,- 罰左25下掌上壓..囧rz"
竟然...系戈個場打波打到7點- ,- 不知不覺耶;;;-
無奈的 飲可樂 番老家-。-
|