2009 年 2 月 23 日 星期一  |
-[]-"...  |
分類: 未分類 |
2,23... 星期一 今日比平時早半粒鐘起身-_-"... 因為早d番到學校 吾洗一入學校門口比老師捉頭髮v_v"
番到去 冇乜人 去個次所洗洗面.. 好熱..v_v 跟住某d人番左黎...同佢地傾陣計...跟住上課室lu,,,
上到去 冇啦啦要收班相錢... 咪是是旦旦囉左廿蚊出黎比佢找@v@ ... 跟住2堂英文... 默書-.-"
吾想提 應該合格////...... 嘻.. 2堂過左.... 就上econ同va..... Econ都系甘啦 講下書...冇野啦..
Va堂 開始玩sd sms...妙話整到d雞翼黑哂 黎吾到住... 我放學先黎/../... 甘咪同fd放lunch戈時去左m記食野@_@"
妙冇黎到系好既決定 因為所謂既8年fd..- _-.. 系都話要睇我地食野..低能.... 跟住上數學堂... 悶到嘔 開始同妙sd sms.. 丫sir教錯數 教到吾明v_v...旦系條數我識@v@..因為系Proof a[]a"... then, 英文到 都系甘sd野... sd野sd到部手機跌左落地囉- - 好彩`丫sir睇吾到.... 跟住 中文堂...丫sir好似知道我地班D野v_v"..好神...終於放學啦.. 汁埋d野去mtR.
去到搵到妙 佢話等左好耐-﹏-"... 我話左吾好甘早黎-.-v 嘻 跟住由於太多熟人系csw 要分到勁開甘行-_-.."
跟住又上天台..又去公園 都搵吾到地方xd... 無奈地... 終於搵到個好小小既地方...食佢整既野a[]a"...
好..食..v__v" 吾錯架喇 叻囡黎v33v" 跟住就去左m記陪佢買野 跟住就去左富昌到兜~_~".. 買左d野食啦...
又上去d天台坐下..抖下... 6點半 陪佢番屋企... 去MTR..傑傑又打電話黎...問我系邊- -" 我話系mtr囉..搵我丫笨v_v
跟住咪收左線.... 嘩-3-"... 好多人也..." 跟住搵到個位...佢坐底v_v 我鳩企企足全程 冇計 我坐吾定v_v"
到左KT... 去左吾知邊到-_-.. 上左間無印到買野... 埋數戈時佢自己都吾知自己打左尖xd ^_^"...v 搞笑...
佢丫媽`戈邊D人吹佢番屋企喇... 甘咪番到MTR就散啦~__~"..
差吾多每次見到佢都比佢咬左2淡-﹏-"... e次比琴日種左瘀左勁多![]!.... 出力了~_~"... 話咬到牙痛-﹏- 都未流血 哈."
今日吾好意思丫-﹏-"... 冇黎打波a__a"... 對吾撚起v33v".... 吾好介意丫a[]a"... 烽烽吾好嬲 哈..v_v
番到ssP 去搵丫華哥同靚妹... 幫我剪頭髮 廢時聽日比人捉啦-﹏-"..check到f.3啦 死鳩更a[]a"...
華哥問我甘夜去邊黎 我未答-_-.. 靚妹就搭爹 九成九去拍拖啦- ,-" 頂佢個肺@v@ 當場踢爆我- ,-" 吼...
信吾信我吾搵你洗頭丫拿a__a". 嘻 講笑XP...
超-__.. 剪左好似冇剪甘 個音都系系到- -".. 好似仲過到眼..."v33v"... 聽日用鹽水整過去吧..."
番到屋企... 又系甘- ,-".. 叫我煮飯... 廢鳩是理佢地.. 自生自滅啦@v@"... 老豆逼於無奈自己煮飯v_v 哈"
跟住傑傑同佢條女打比我-,- 問我今日D野... 咪喔.嗯 哦 甘答哂佢地囉.3. ~__~"..
今日,.,貳二七天了v__v"... 放假煮飯我食......開心耶xd ......."
我食哂啦 好乖架... 下次到我煮你食v__v"... 實會好好味架a[]a".... 嘻嘻..."
盼望..感情更堅固 更深厚a"a
.... ... 究竟今日咩事呢... 一早隻耳仔痛到依家.... 好吾舒服丫t0t..
|
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
a"a  |
分類: 未分類 |
2月22,,, 星期日...今日一訓醒 就吾知幾多點-v-"
跟住開機...跟住哂33.... 幾乖仔xDD.. 嘻.. 跟住妙打比我..囉完成績表... 排中中間間啦-v-"
之后佢地話黎西九玩...0_0... 我聽吾系好清楚-_-.. 訓醒冇幾耐xdd"
無野好玩...玩cs...同npc玩 hard.. 變態的npc -0-"... 玩左一陣 老母嘈 話我傾電話吾得閒煮飯 冇人幫手喎..
唉-,- 咪又系要我煮...凸_凸" 跟住煮左一大兜炒飯 ./ 嘻v_v" 昆少又想上黎痴餐-0-..旦系老母系到 吾黎得xd"
食到甘上下...妙打黎 話溜緊冰 -0-... 甘我食埋d飯飯先出去啦...
傑傑又去a0a"... 去到 我大近視囉... 睇吾到佢地系邊-_-.. 過多一陣... 烽烽又到左... 諗住一齊入去玩啦...旦系-.-"
烽烽吾肯 玩榴計... 要我買野比佢-.- 我話買囉...旦系佢又話要想lu.... then... 呆下呆下.. 4點幾啦..
吾想講3點戈d野-.-"... 總之食左人幾拳...痛>[]<"....
跟住同傑傑同烽烽上左9樓玩=-= then放底d錢 比佢地買代幣玩囉...我落去搵人xpp
4點幾...落m記搵佢地... shit-.- 比人昆左落去...又要上番9樓-﹏-"... 汗..
跟住咪系烽烽戈到囉左D幣比佢地玩囉 佢地都吾知玩乜~_~"....咪跟我地玩射籃-[]-"
傑傑同烽烽挑機挑吾贏 囧﹏-"....炒近百分v_v" 嘻... 跟住班粉腸 fd喎 格更叫我同妙一組玩射籃- 3-"
都好... 3組中贏第2 xpp" 跟住我同妙單挑a[]a"... 9個波對我一個波-﹏"... 第一關輸左比佢...嗚... 她很強@v@"
(口話吾想同佢一組姐xp 其實有機會同佢玩都開心啦~[]~) (都吾知比妙踢左幾多腳了-﹏-p) 跟住煥同杰話走先-﹏-" 淨番4條友...跟住..烽烽同傑傑去買野食... 得番2個-_-"
好野囉... 玩鳩mE"... 落到地下仲同我講話要仲落地庫- -... 低能...都冇地庫..." 呵";;; \爛gag"
行左一陣 到傑傑同烽烽話走先-3-... 佢地2條佬 周街遊- ,-" 吼.... 得番我同妙-__-"
同佢兜左陣ssP.... 去買番學戈D鞋喎... 搵左好多間都冇耶~_~".... 中途仲要比佢咬左2野-x-"... 種and瘀左-﹏-"... 都吾知聽日番學摺吾摺就好...汗-__-"
跟住行哂啦... 冇野行 咪陪佢番KT囉.3. 再去KT兜多陣 幾經辛苦"... 終於買到佢要既鞋 .... 呵;;
都系甘啦 買完野 冇野行啦... 咪陪佢番屋k囉...... D路好斜....v__v" 到左樓下啦,, 跟住解散,, KT吾熟... 搵吾番MTR系邊忽-﹏"..汗...
甘咪亂跟d似去MTR既人囉... 好叻丫我a__a". 跟岩人... 比我搵到MTR了x{p{".... 妙sd sms比我問我去吾去到喎... 我有甘蠢咩q[]q"??
更系搵到啦xdd".... 又要鳩企半粒鐘先番到屋企.... 喎... 比烽烽出賣左-,- 比左我電話丫歡姐... shit街- ,-" 冇啦啦個女仔打比我 都吾知咩事囉... 吼吼!!!!
佢話佢條女叫佢甘做囉-3-"....唉...... 睇女行頭;""... 行到半路 撞到昆少.v." 叫我去玩 我話吾啦! 拿拿林番屋企做功課 .... 跟住佢話 做功課?? 陪女就真掛...-___-... 無言了
""" 跟住番到去 w0w" 又系等我煮飯-_-... 超...超..超..超..超!!! 你地自己,吾識煮咩 系要我煮囉 哼"0,0
唉- , - 烽烽 影左我d相同拍左我既個人show囉.... 不過都見吾到樣 吾怕x{{p....
9點半了.....系時間煮飯做功課~__~"... 打住甘多先啦v__v"... 掰掰""
toDAY..: 226天 玩得...很開心耶@v@" is mY FEeling only , how aBOUt YOU?!
嘻... 聽日.. .. .. 系甘啦a__a" 閉v_v |
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
2009 年 2 月 20 日 星期五  |
星期5,,,  |
分類: 未分類 |
2,20 星期5...
一入學校門口. 2件老師捉我頭髮... 收皮喇你地 我系吾撚剪 吹!?
第一堂 中文堂...做埋d聆聽...低鳩能,, 第2堂好玩...做完個半mv就有得自由時間...爽,死
第3堂 openbooktest經濟... 0keasy啦... 跟住mus堂 聽埋d低能野..但幾好笑..
lunchtime 同傑傑佢地去m記食野... 傾下計 又過完時間了 返到學校,,
打鐘@@ 時間岩岩好.. 上世史堂.. 訓訓下甘.. 冇啦啦比miss叫一叫 彈左起身- -" ..
跟住數學堂 D proof 好撚易丫.."=]" 丫sir做東我做西-3-.. 彩佢都鳩.."
跟住 我想上既中史堂 變左..做班主任堂 叼!" 不過 好撚死好笑@_@" 講交友之道..
爆笑xdd=]
放學啦 去打波... 傻強搵我挑機-.- 痴線.. 比佢贏左2球...計大分既話平左架~_~"佢經驗多過我因為-3-..
之后分組打啦.. 都系輸左1分-3-.. 冇乜忍打了.. 好不爽.. 輸咩呢... 派左2件吾熟既廢物同我一組-.-..."
跟住過對面場打波.... 挑 廢西2條... 完左番過去正場...同班丫叔打 10比0 大炒-.-" 我地吾敢撞佢地... 敬老丫!"..
由於今日我地睇左3個場v_v 3/4 s0, 全部自己人xd
..過最近學校戈個場打啦 打friendly..@v@.. 爽死 估吾到贏左xD//..
打到甘上下..D人走得七七八八... 點知有d無奈打到 系甘傾計同fd- 冇啦啦比條友批肘 撞到我塊面 勁痛.3...
跟住7:15到啦... 屈左傑傑佢請飲野~_~"... 爽快=] 跟住佢陪我番屋企... 傾左幾多野下@v@
番到去 叫我細佬交機.. 上msn 整會聲會影D野啦..整到hand左幾次機-.- 失敗... 今晚通頂整吧~_~''' 我實整到既a0a"
冇咩特別啦... |
2009 年 2 月 19 日 星期四  |
,.......  |
分類: 未分類 |
今日早d打blog吧.." 哈..19:18分 開始"v_v"
2,19.. 轉下就219了... 今日出門口 落雨... 冇帶姐.." 冇計啦 坐車番..
都系好蚊水-_-.. 番到去.8點幾.." 坐車戈時 都系呆呆下.3... 番都去又系呆呆下..
頭戈2堂.. 都系甘過- ,-"..今日總是提不起勁.3."..可能背戈20隻元素背到癲掛.3."
去到cham堂...諗住默啦-.- 點知丫sir話教書.. 吾洗默- - 頂 溫哂鳩哂.3...算喇 少樣煩.."
跟住p.e堂 同班fd有33帶左番黎但吾換.v." 丫sir比我地激死 罰跑10個圈~_~"...easy啦v_v
跑完丫sir叫我地做體能 我同班fd冇去做也.vv. 走左去吹水... 傾傾下.. 偉問我 跟邊到-__-"
我甘乖 更系冇跟啦 佢地又吾信.. 好囉 我話跟.....無啦啦丫sir走左過黎-v-".. 我收左聲 冇講..嘻.."
lunchtime 去食面..15蚊又系 好正@v@"
傾住又落雨-.- 不過同fd慢慢行番學校.. 淋下雨都好.... 行番學校戈段路 諗左好多野xd"
番到去..坐坐坐..悶丫..最尾3堂... 地理堂 玩野@v@"... 系位到亂嗌v_v.. 數學... 自己做自己數
因為教緊proof.. 易@v@"....之后 最尾戈堂 系甘溫數學-.- 因為放學要補考...嗚..."
4:10分.. 開考- - 成分卷得兩題PROOF-.-"...搞錯... 但有好多都識做 但我有預感會fail-.-"嗚...
跟住...5:30 去打波諗住... 點知一落禮堂 比個fd捉住左.3...去到 睇佢地哂命..哂自己條女-﹏- 唉...有女吾識人..."
.....跟住自己走左.3....去到平時打開波戈到 冇人 諗住走啦...行到半到..比第2個fd捉左去打波 話轉左場...好吧 比人拐多次啦..v_v
..去到 好多人-_-.. 落場打左5分中 就傷痕累累... 吾打啦....一開波冇幾耐- ,-..頭撞頭 好痛..."
隻眼好蒙,,,,.....近視再加甘撞一撞... 暈-﹏-
過多一陣 比人盆骨撞大比骨 ... 痛死我..."
吾打返屋k啦... 行路拐拐下...好柒...."then 行左勁耐先行到番屋k...感動...入到屋企 放低哂D野...囉部電腦..
同佢say個hi...跟住say句掰就冇野好做了v_v"... 我吾想煩到人.. 跟坐見到煥上左線... 見到佢icon好搞gag.. 就問下佢... 傾傾傾.傾到依家..v_v
...哈... E+33都未換... 好啦打住甘多先啦.....19:45分 打完..
介煙 拾日了~_~"....無咩意思介到..... 我諗我實得既@v@!
223日了~_~"..... 比平日少說最少一百句以上的說話-[]-"
冷 靜 點 儿 吧 !v!" e排好攰也.." 想早d抖..但系屋企好嘈@v@"...訓吾到....挨下吧!"
刀..是兇器 與 我 是 絕 配 ! 也 許 我 會 成 為 一 把 兇 器 v__v" |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|