body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 2 月 28 日  星期六   陰天


^_^ 滿足 分類: 未分類

2,28 星期六...一早起左身 落街食早餐....大快活-﹏-  次次都系甘  食完番到屋企都系肚痛收場.v.
柯死我-  -...  跟住 11點9 就出左門口 番sb....   約齊堅同飛佢地系太子等 點知飛搞錯左v_v"...  搞到我地又要哂多一d時間
好啦-_-..  離要去到中環既時間番13分鐘  戈時我地仲系太子-_-... mz左兩班車.v_v"...   緊住就吹雞  叫到左中環戈面d人 hold住架車@_@  嘻~_~then...  去到中環  -   -  搵條路 搵死我地.-  起碼哂左15分中-  -   去到-    見到好多人啦~_)~
點知-  - 架車仲未黎  fk..  總之吾使甘趕啦   吼.. 去左   哂成粒中聽sb D Stuff講廢話-  -  話分咩組.. 做咩活動-,-  我聽歌算-.-"  上到車...  比個鬼佬捉左去傾計-_-...   都好既  傾得明  傾d關於CHAm 既野  佢修cham既@v@"  之后到左啦  見到ken
乜佢甘早到架-.-"   冇計 佢吾跟大隊 自己去到  抵死xpp....  一落到車  就同8個fd一齊去次所..  好莊觀...  ken仲叫我系次所跳舞-  -  我話你都低能...  ~_~"..跟住.入左濕地公園-.-  好撚悶...   全程系到睇野...  做野..   行下行下- -   2粒中了   自己真系神-.-....吾知點解可以跟佢地行到2粒幾中v_v...強a0a"  4點半啦   等車到...  番屋企...   傑傑打比我  話自己系保安遊  好啦...番到去陪下佢...    自佢打完比我之后-  -  我就收到勁多電話....  堅話 奪命追云call-  ,-"....   呵;;  theN<3"...  番到太子..
諗住去搵傑傑.. 點知老婆打比我~0~"..  話到左CSW    乜甘早架-.-"...  好啦   唯有分散哂班fd...  自己去搵佢...
系元洲搵左一陣  搵到啦...  跟住我同佢去搵傑傑..  去到保安-  -   打比佢 吾見人.. 話佢條放左學,, 行緊公園  fk- ,-" 算
甘我番屋企  沖涼換3出街街a_a"  老婆系樓下公園等   好驚悶親佢~_~">....   s0,,  我都好快甘搞掂 差吾多半粒鐘掛-  -"
跟住咬住個平果落街...    then   去玩千秋  因為時間尚早~_~"....  玩到差吾多時間.. 去mK咯...  t0t"..我近視  睇吾清D牌..
好冇用-3-" 中中下... 7:33分 去到嘉禾啦  嘻...   買左飛同野食就入場lu..  basiclove...   套野d人得個喊字 sad ending~_~"
后面d人喊埋出黎-﹏-  真強,.,   睇完同老婆行陣街街囉..  MK..   行行下行到YMD   10點半到啦...  見到mtr..  甘咪同佢一齊番去kT囉   (睇見佢真系慘  著住高爭鞋行甘耐.. 叫哂痛...  自己又幫吾到手...唉t[]t")    then  佢番到去好似11點戈頭lu..",,,
,,跟住我就自己番去..  慢慢行   坐e程車真系漫長....冇人陪掛@[]@...        番到去  12點幾-  -   去左樓下搵fd 傾陣計..
番黎戈時  見到膠婷坐左系d石到...   卑鳩住我...甘咪過去陪佢傾陣計囉..   佢話比仔飛左喎.3.   甘又系既  你甘咩a_a"
報應...  傾下傾下佢喊埋出...黎   我吾知點做好囉-_-... 又冇帶紙巾...  佢黎手就囉左我件3喊  頂佢- -"
同佢傾左半個中到//...去番搵fd... 甘膠婷佢都攰啦 番左屋企訓教教,,,...     陪班fd癲左一陣...  番屋企lu.."
上一上msn睇睇 傑傑仲未訓 同佢吹左陣水...   諗住打blog  老母話要訓教   s0,, 打到一半  閂機...
跟住沖涼訓....  一訓訓到不醒人士A_A"...  講笑@v@
我地234天了  待至365天v_v"  
              我 囍 尒 !v!"



2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


超- ,- 不滿 分類: 未分類

2,27了   星期5  吾開心-  ,-"
番到去 就默書...  神奇  冇溫過  都75 背默xD"  強!"
跟住上CL堂  又做會聲會影  太易v_v"...  做完去左睇相相@o@"...
第3堂  經濟..   好悶-  -"   就訓著...  跟住mus   唱歌歌..   精神領袖冇哂聲氣唱  我地都冇乜心機唱..  唉~_~"
有種悲傷感t0t"....
lunch  烽烽借左錢比我食飯飯   謝=]"    今日晏就傾左好多計...   烽烽比人收學生正-  - 比老師睇到帶電話  好彩冇罰同收電話^_^"
跟住...  番到去 上世史堂    都系半睡狀態-   -"...  好難頂...   佛學啦  睇片   我亂諗野xD...  好有思意的@[]@"...  last堂.. 中史...
又系訓訓下-   .-    不過  林尾都醒哂  好有心機聽書書<3"...   之后   諗住走佬- ,-   mr.lai黎鬼左-.-  好撚快黎得...低能-   -"  話幫我地特訓...痴鳩線-,-"
算鳩數啦  聽佢講陣廢話就走左...-   -  點撚知  走戈時  比佢捉撚左囉-  - 問我英文功課簿做咩寫中文-  -  跟住罰我抄10次我英文名   0n9-,-"
之后再叫我囉d中文書  睇下我系咪寫英文名喎-,-  低能   我d書都吾寫名既-,-   痴線...     你吹得我漲咩  鳩lai a[]a"...  落我紙丫笨...  屈撚哂學生機-,-"   隻秋丫~_~"
放學啦   d人散哂...  同丫東,星星周圍行囉...  行到上山頂 睇下有冇波打   等左一陣...  叫星星打比邦-,-  [我同邦反左面]"...   條友問我系吾系山頂上面喎...  唉  算囉..!"
吾撚想我打丫ma...  吾撚打囉  落山囉...  我超-,-   吾撚打咪吾撚打囉  好撚巴閉咩  又吾系勁...  淨系識燥   隻秋囉   吼!!!!"
跟住自己慢慢行番屋企...  半自閉囉...    行左一半  打比妙...傾陣計..(吾開心)"....   傾左陣  開心番^_^
番到屋企....  同老母傾左陣計  開機v_v"...     再傾電話a0a"  hapi  
我細佬番到屋企  第一時間食野-,-    頂佢 連我個包都食埋  甘我食春咩-     -"..
算   食咪食囉...   還掂我搞左好多野系部電腦到A__A"...  睇佢打到d乜野xD
夜晚.....   都系甘啦 同妙傾計計...  睇人d blog囉...~_~"...   又要煮飯     煮完喇e+...  食飯飯@v@
今日..  231日v__v"...   計續努力...
聽日就星期六啦   又出去玩a_a"   一早要番SB...  夜晚出街街@@"    y0=]"
今日打住甘多  閉閉a0a"...



2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


鳩的-﹏- 不屑 分類: 未分類

2,26 星期四..  冇野做..  一早起身  食左個飽同飲左包奶~_~"
坐車番學   差d遲到t[]t"..        番到去  諗住去次所避難.." ..點知比人捉左q_q"
死死地落番操場排隊..  跟住.--    學校\真系好識用時間...   早會時間捉人頭髮-,-  我剪到甘短都捉鳩我囉-.  激死..."
話我d音長-,-   邊夠女仔D長姐-   -   我 文傑 傑傑 烽烽  四大天王  都比人捉鳩哂,-   冇野好講...   兵陣敗亡...t0t"
跟住落左張紙-   -....  算喇 1分半分  毫比乞衣xD...   
番到classroom  個miss吾知發咩神經- . -   系甘鬧我地...  冇撚野講-.-"...[真系想講一句...你冇撚野丫xD]
頭戈2堂...   已經好想訓-   .-   e排好攰,,,    恰恰下....   訓埋系張台- ,-" 丫sir miss   冇理過- ,-"
小息  ,,由佢過 跟住上cham堂  教畫電子..  跟住pe堂  我做special v_v   得一個人著白色庫  丫sir冇鬧我.呵:
lunchtime 又系食15蚊@_@"   跟住傑傑請食雪go a_a"...   搞gag:...  番到去  學校播\緊首disco既歌~_~"....無奈..
最后3堂...   訓訓訓甘啦-_-...    終於完左  跟住落hall聽去campD野- .-  低能囉  吾比e樣 吾比戈樣-  -   手機都吾帶得囉..好笑^__^"
我相信好多人都吾會理架啦.,,   我自己都系xD..
入camp又要買e樣買戈樣v_v"  成機屈老母D錢  呵呵..."
今日冇去打波   去左送丫東番屋企v_v"    then  番到自己屋企再落左街練波掛~_~"
....   依加同妙傾緊電話  系甘先  比人吹交機v_v"  閉"



2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


攰爆-_-." 睡著 分類: 未分類

今日..2,25 星期3   ..  好攰...由於琴晚-   -..  陪妙做功課做到成點中...  跟住 自己又要做ih分野  做到冇訓過-  .-"
仲要比老母叼...   唉!   甘辛苦吾知為乜...  得個吉..    7點幾 拿拿林番學啦..  好局好熱...."  番到去  第一堂就數學- -"/...痴線 
悶到訓著..  仲要比丫sir叫起身答問題-   .-  好彩答到姐xd..  跟住中史堂..  直程訓著-   -"... miss冇理我-v- 太乖..  小息又系系到訓
訓到甘上下起左身開locker   同d fd吹小小水  丫sir黎到.3.   做D吾知乜鬼分析   幾好 冇乜點訓=..-"v   then  又數學堂-   -   今次好叻  訓左一半
做數做左一半....哈v3v"     lunch 去左食15蚊 都系甘好味-﹏-v" 
番到去  世史堂  吾敢點訓-_-...   miss又點我做野  fuck"=[    最后尾兩堂啦..  連堂中文   本身諗住點過架..  點知教D好好玩既野  冇訓啦a0a"..
開心v___v"  ....  放學啦   打比妙  睇佢放左學番左屋企訓未啦   點知冇人聽..  甘晏d先打/..    落左操場打波...   好神丫我   入左超多v_v 穿針...
跟住一打2  我一個對cooker&丫東-_-..   東話當操我喎..   打到16:17  又話要走-3-   算數...  幾本上我都贏左@v@"  then...   坐左陣...睇番部電話..妙打番比我
我冇聽,.. 甘打番比佢啦... 佢話陪fd系公園-0-...     精力真系強xD"..   后尾有個f.2既大叫丫sir   傑傑又踢我  我立即收番埋部電話xpp...   好彩姐
真系要多謝個f.2女   救左我a[]a....     
著番好d3..  出去祟正打波   等好耐   咪同妙傾陣電話先....   幾好笑xpp =]    以為有波打啦..   s0 收左線..  點知-  -  仲未得  玩住psp先~_~"
傑傑又同佢條女攬埋一舊...   眼冤~.~"  
有得打波啦.3.   點知舊患返發\...       好痛>_<l|...  \頂左一陣  打多場 想走..  旦系...比人叫打全場   a0a"
我做左得分王  一開波冇幾耐 入左4球3分v_v  神人....
打完就走啦....   人地有個丫sir話要用場....閃水....   搵妙傾話傾到番屋企..    撞到昆少同膠婷x佢d姣婆- ,-      好彩見我吾到-  ,-...吾系有排煩..
急急腳走佬  番屋企... 入到升降機 收吾到   妙話吾知咩事~_~"...話怕我比人溶左喎...  哈...傻既...  我甘強v_v"  點會甘易比人溶a[]a"
(謝謝你的關心勒v__v"  抵錫  3<")  嘻!"
番到去...諗吾到有咩做     就打blog囉....    傾陣計啦  傾到有少少吾開心既野掛....  佢呷醋喎....
好啦   我會避忌下架啦...  吾好嬲也t0t"....       
打打下blog  原來我有兩份功課未做架...  吾理啦...    沖左涼先做啦... 
今日230日a[]a''..   只可以講聲   對吾起>﹏<"      
                     原因: 他人不便告知....
   叻仔了我v_v  介煙就掂哂啦xpp              計續努力!"
 岩岩收到個電話 好開心也@v@...  我過左生日  就可以番工了    個老細肯請我丫 v_v"    yayaya   開針開芯xp"
 



2009 年 2 月 24 日  星期二   晴天


攰死~_~.. 睡著 分類: 未分類

2,24..    星期2...   今日訓晏左...  吾知點解..   e排好攰... 
...   跟住早餐都冇食就閃左番學喇...!"           番到去 好少男仔企系條隊到-  - 個個以為今日要捉頭髮囉.3  上哂次所避難v_v"
我琴日剪左頭髮啦a0a:...  但系我d fd 話我剪左=冇剪-  ,-  唉.. 次次都系甘話我. 
點知...   今日系check f.5 學生囉-    ,-   搞到我仲要甘早去剪頭髮..- ,-"..   之后. 一個2個殊上番課室    好熱丫"...-﹏-
頭兩堂又系英文堂..  平時我都吾會訓教既...   因為太攰...  頂吾順..   訓左..0..  訓足2大堂甘大把xdd
跟住小息...又系訓-.-  真系丫..   之后兩堂系數學同中文..  ;一條數可以教足成堂囉  我又吾系吾識- ,-"..  由系系到訓... 最衰丫亮佢今日冇番啦..
吾系實會同佢吹水~_~"...  中文堂 做listening...   鳩鳩的-_-..  又系系到訓.....   lunch啦,,,  去左食10蚊面v_v"...    跟住屈左傑傑請我地飲野xdd
THEN-  .-  最尾戈3堂..  物理 地理 生物-  -"..   好悶丫...   又系訓...   Bio堂冇訓到丫v_v..  因為教到我最熟戈課  正v_v"
放學啦~_)~..  等齊班人就去打波...  但走之前-.-...   諗起有兩大份功課要做- .-"..  就系...IH既社會問題..  今晚開夜車啦-_-..."  唉!"
都系甘啦去打波啦~_~"....    勁火-.-..   系甘比人話[反手]"..- ,-   我打甘耐波都冇人話有問題囉...  跟本系佢錯覺問題-﹏-"..
跟住我都冇哂心機打啦...t0t.....     分組打波-_-..  烽烽話我冇哂心機  有心事~_~" 我話冇  但系厄佢吾到-_-.."   我既心事咪系點解會比人話反手-,-"
之后都吾敢亂打波...  唉     自由度x0%   咪射波算囉  準確度 40%- _-..   新低...   
打到甘上下 同傑傑番屋企~_~...  我地各自各打比人傾電話-v-"      同妙傾到番到屋企v_v"  再上msn搵佢   ~_~"..
冇幾耐...   佢打黎叫我教功課v_v"...  幾難下xD..   順面傾電話.,..    今晚佢訓左我先做功課~_~"...  為IH而努力-   - 
拿拿林做埋佢  吾想累fd同比fd鬧...     ..    諗吾到有咩好打了...  好攰   聽日上堂再訓過-x-"
介煙x18日-﹏-"..  距離一年仲有v__v"..  百幾日..   嘻,,
星期六番夏橋  去汁地公園-  .-  低能..  實比蚊咬死        帶電蚊拍a__a"..
星期日  去睇Lovestory  ~_~"...    
諗諗下...  e個星期都有排忙.....     真系吾洗訓-  -"            



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 8
累積人氣: 6013