2009 年 2 月 28 日 星期六  |
^_^  |
分類: 未分類 |
2,28 星期六...一早起左身 落街食早餐....大快活-﹏- 次次都系甘 食完番到屋企都系肚痛收場.v.
柯死我- -... 跟住 11點9 就出左門口 番sb.... 約齊堅同飛佢地系太子等 點知飛搞錯左v_v"... 搞到我地又要哂多一d時間
好啦-_-.. 離要去到中環既時間番13分鐘 戈時我地仲系太子-_-... mz左兩班車.v_v"... 緊住就吹雞 叫到左中環戈面d人 hold住架車@_@ 嘻~_~then... 去到中環 - - 搵條路 搵死我地.- 起碼哂左15分中- - 去到- 見到好多人啦~_)~
點知- - 架車仲未黎 fk.. 總之吾使甘趕啦 吼.. 去左 哂成粒中聽sb D Stuff講廢話- - 話分咩組.. 做咩活動-,- 我聽歌算-.-" 上到車... 比個鬼佬捉左去傾計-_-... 都好既 傾得明 傾d關於CHAm 既野 佢修cham既@v@" 之后到左啦 見到ken
乜佢甘早到架-.-" 冇計 佢吾跟大隊 自己去到 抵死xpp.... 一落到車 就同8個fd一齊去次所.. 好莊觀... ken仲叫我系次所跳舞- - 我話你都低能... ~_~"..跟住.入左濕地公園-.- 好撚悶... 全程系到睇野... 做野.. 行下行下- - 2粒中了 自己真系神-.-....吾知點解可以跟佢地行到2粒幾中v_v...強a0a" 4點半啦 等車到... 番屋企... 傑傑打比我 話自己系保安遊 好啦...番到去陪下佢... 自佢打完比我之后- - 我就收到勁多電話.... 堅話 奪命追云call- ,-".... 呵;; theN<3"... 番到太子..
諗住去搵傑傑.. 點知老婆打比我~0~".. 話到左CSW 乜甘早架-.-"... 好啦 唯有分散哂班fd... 自己去搵佢...
系元洲搵左一陣 搵到啦... 跟住我同佢去搵傑傑.. 去到保安- - 打比佢 吾見人.. 話佢條放左學,, 行緊公園 fk- ,-" 算
甘我番屋企 沖涼換3出街街a_a" 老婆系樓下公園等 好驚悶親佢~_~">.... s0,, 我都好快甘搞掂 差吾多半粒鐘掛- -"
跟住咬住個平果落街... then 去玩千秋 因為時間尚早~_~".... 玩到差吾多時間.. 去mK咯... t0t"..我近視 睇吾清D牌..
好冇用-3-" 中中下... 7:33分 去到嘉禾啦 嘻... 買左飛同野食就入場lu.. basiclove... 套野d人得個喊字 sad ending~_~"
后面d人喊埋出黎-﹏- 真強,., 睇完同老婆行陣街街囉.. MK.. 行行下行到YMD 10點半到啦... 見到mtr.. 甘咪同佢一齊番去kT囉 (睇見佢真系慘 著住高爭鞋行甘耐.. 叫哂痛... 自己又幫吾到手...唉t[]t") then 佢番到去好似11點戈頭lu..",,,
,,跟住我就自己番去.. 慢慢行 坐e程車真系漫長....冇人陪掛@[]@... 番到去 12點幾- - 去左樓下搵fd 傾陣計..
番黎戈時 見到膠婷坐左系d石到... 卑鳩住我...甘咪過去陪佢傾陣計囉.. 佢話比仔飛左喎.3. 甘又系既 你甘咩a_a"
報應... 傾下傾下佢喊埋出...黎 我吾知點做好囉-_-... 又冇帶紙巾... 佢黎手就囉左我件3喊 頂佢- -"
同佢傾左半個中到//...去番搵fd... 甘膠婷佢都攰啦 番左屋企訓教教,,,... 陪班fd癲左一陣... 番屋企lu.."
上一上msn睇睇 傑傑仲未訓 同佢吹左陣水... 諗住打blog 老母話要訓教 s0,, 打到一半 閂機...
跟住沖涼訓.... 一訓訓到不醒人士A_A"... 講笑@v@
我地234天了 待至365天v_v"
我 囍 尒 !v!"
|
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
超- ,-  |
分類: 未分類 |
2,27了 星期5 吾開心- ,-"
番到去 就默書... 神奇 冇溫過 都75 背默xD" 強!"
跟住上CL堂 又做會聲會影 太易v_v"... 做完去左睇相相@o@"...
第3堂 經濟.. 好悶- -" 就訓著... 跟住mus 唱歌歌.. 精神領袖冇哂聲氣唱 我地都冇乜心機唱.. 唉~_~"
有種悲傷感t0t"....
lunch 烽烽借左錢比我食飯飯 謝=]" 今日晏就傾左好多計... 烽烽比人收學生正- - 比老師睇到帶電話 好彩冇罰同收電話^_^"
跟住... 番到去 上世史堂 都系半睡狀態- -"... 好難頂... 佛學啦 睇片 我亂諗野xD... 好有思意的@[]@"... last堂.. 中史...
又系訓訓下- .- 不過 林尾都醒哂 好有心機聽書書<3"... 之后 諗住走佬- ,- mr.lai黎鬼左-.- 好撚快黎得...低能- -" 話幫我地特訓...痴鳩線-,-"
算鳩數啦 聽佢講陣廢話就走左...- - 點撚知 走戈時 比佢捉撚左囉- - 問我英文功課簿做咩寫中文- - 跟住罰我抄10次我英文名 0n9-,-"
之后再叫我囉d中文書 睇下我系咪寫英文名喎-,- 低能 我d書都吾寫名既-,- 痴線... 你吹得我漲咩 鳩lai a[]a"... 落我紙丫笨... 屈撚哂學生機-,-" 隻秋丫~_~"
放學啦 d人散哂... 同丫東,星星周圍行囉... 行到上山頂 睇下有冇波打 等左一陣... 叫星星打比邦-,- [我同邦反左面]"... 條友問我系吾系山頂上面喎... 唉 算囉..!"
吾撚想我打丫ma... 吾撚打囉 落山囉... 我超-,- 吾撚打咪吾撚打囉 好撚巴閉咩 又吾系勁... 淨系識燥 隻秋囉 吼!!!!"
跟住自己慢慢行番屋企... 半自閉囉... 行左一半 打比妙...傾陣計..(吾開心)".... 傾左陣 開心番^_^
番到屋企.... 同老母傾左陣計 開機v_v"... 再傾電話a0a" hapi
我細佬番到屋企 第一時間食野-,- 頂佢 連我個包都食埋 甘我食春咩- -"..
算 食咪食囉... 還掂我搞左好多野系部電腦到A__A"... 睇佢打到d乜野xD
夜晚..... 都系甘啦 同妙傾計計... 睇人d blog囉...~_~"... 又要煮飯 煮完喇e+... 食飯飯@v@
今日.. 231日v__v"... 計續努力...
聽日就星期六啦 又出去玩a_a" 一早要番SB... 夜晚出街街@@" y0=]"
今日打住甘多 閉閉a0a"... |
2009 年 2 月 26 日 星期四  |
鳩的-﹏-  |
分類: 未分類 |
2,26 星期四.. 冇野做.. 一早起身 食左個飽同飲左包奶~_~"
坐車番學 差d遲到t[]t".. 番到去 諗住去次所避難.." ..點知比人捉左q_q"
死死地落番操場排隊.. 跟住.-- 學校\真系好識用時間... 早會時間捉人頭髮-,- 我剪到甘短都捉鳩我囉-. 激死..."
話我d音長-,- 邊夠女仔D長姐- - 我 文傑 傑傑 烽烽 四大天王 都比人捉鳩哂,- 冇野好講... 兵陣敗亡...t0t"
跟住落左張紙- -.... 算喇 1分半分 毫比乞衣xD...
番到classroom 個miss吾知發咩神經- . - 系甘鬧我地... 冇撚野講-.-"...[真系想講一句...你冇撚野丫xD]
頭戈2堂... 已經好想訓- .- e排好攰,,, 恰恰下.... 訓埋系張台- ,-" 丫sir miss 冇理過- ,-"
小息 ,,由佢過 跟住上cham堂 教畫電子.. 跟住pe堂 我做special v_v 得一個人著白色庫 丫sir冇鬧我.呵:
lunchtime 又系食15蚊@_@" 跟住傑傑請食雪go a_a"... 搞gag:... 番到去 學校播\緊首disco既歌~_~"....無奈..
最后3堂... 訓訓訓甘啦-_-... 終於完左 跟住落hall聽去campD野- .- 低能囉 吾比e樣 吾比戈樣- - 手機都吾帶得囉..好笑^__^"
我相信好多人都吾會理架啦.,, 我自己都系xD..
入camp又要買e樣買戈樣v_v" 成機屈老母D錢 呵呵..."
今日冇去打波 去左送丫東番屋企v_v" then 番到自己屋企再落左街練波掛~_~"
.... 依加同妙傾緊電話 系甘先 比人吹交機v_v" 閉" |
2009 年 2 月 25 日 星期三  |
攰爆-_-."  |
分類: 未分類 |
今日..2,25 星期3 .. 好攰...由於琴晚- -.. 陪妙做功課做到成點中... 跟住 自己又要做ih分野 做到冇訓過- .-"
仲要比老母叼... 唉! 甘辛苦吾知為乜... 得個吉.. 7點幾 拿拿林番學啦.. 好局好熱...." 番到去 第一堂就數學- -"/...痴線
悶到訓著.. 仲要比丫sir叫起身答問題- .- 好彩答到姐xd.. 跟住中史堂.. 直程訓著- -"... miss冇理我-v- 太乖.. 小息又系系到訓
訓到甘上下起左身開locker 同d fd吹小小水 丫sir黎到.3. 做D吾知乜鬼分析 幾好 冇乜點訓=..-"v then 又數學堂- - 今次好叻 訓左一半
做數做左一半....哈v3v" lunch 去左食15蚊 都系甘好味-﹏-v"
番到去 世史堂 吾敢點訓-_-... miss又點我做野 fuck"=[ 最后尾兩堂啦.. 連堂中文 本身諗住點過架.. 點知教D好好玩既野 冇訓啦a0a"..
開心v___v" .... 放學啦 打比妙 睇佢放左學番左屋企訓未啦 點知冇人聽.. 甘晏d先打/.. 落左操場打波... 好神丫我 入左超多v_v 穿針...
跟住一打2 我一個對cooker&丫東-_-.. 東話當操我喎.. 打到16:17 又話要走-3- 算數... 幾本上我都贏左@v@" then... 坐左陣...睇番部電話..妙打番比我
我冇聽,.. 甘打番比佢啦... 佢話陪fd系公園-0-... 精力真系強xD".. 后尾有個f.2既大叫丫sir 傑傑又踢我 我立即收番埋部電話xpp... 好彩姐
真系要多謝個f.2女 救左我a[]a....
著番好d3.. 出去祟正打波 等好耐 咪同妙傾陣電話先.... 幾好笑xpp =] 以為有波打啦.. s0 收左線.. 點知- - 仲未得 玩住psp先~_~"
傑傑又同佢條女攬埋一舊... 眼冤~.~"
有得打波啦.3. 點知舊患返發\... 好痛>_<l|... \頂左一陣 打多場 想走.. 旦系...比人叫打全場 a0a"
我做左得分王 一開波冇幾耐 入左4球3分v_v 神人....
打完就走啦.... 人地有個丫sir話要用場....閃水.... 搵妙傾話傾到番屋企.. 撞到昆少同膠婷x佢d姣婆- ,- 好彩見我吾到- ,-...吾系有排煩..
急急腳走佬 番屋企... 入到升降機 收吾到 妙話吾知咩事~_~"...話怕我比人溶左喎... 哈...傻既... 我甘強v_v" 點會甘易比人溶a[]a"
(謝謝你的關心勒v__v" 抵錫 3<") 嘻!"
番到去...諗吾到有咩做 就打blog囉.... 傾陣計啦 傾到有少少吾開心既野掛.... 佢呷醋喎....
好啦 我會避忌下架啦... 吾好嬲也t0t"....
打打下blog 原來我有兩份功課未做架... 吾理啦... 沖左涼先做啦...
今日230日a[]a''.. 只可以講聲 對吾起>﹏<"
原因: 他人不便告知....
叻仔了我v_v 介煙就掂哂啦xpp 計續努力!"
岩岩收到個電話 好開心也@v@... 我過左生日 就可以番工了 個老細肯請我丫 v_v" yayaya 開針開芯xp"
|
2009 年 2 月 24 日 星期二  |
攰死~_~..  |
分類: 未分類 |
2,24.. 星期2... 今日訓晏左... 吾知點解.. e排好攰...
... 跟住早餐都冇食就閃左番學喇...!" 番到去 好少男仔企系條隊到- - 個個以為今日要捉頭髮囉.3 上哂次所避難v_v"
我琴日剪左頭髮啦a0a:... 但系我d fd 話我剪左=冇剪- ,- 唉.. 次次都系甘話我.
點知... 今日系check f.5 學生囉- ,- 搞到我仲要甘早去剪頭髮..- ,-".. 之后. 一個2個殊上番課室 好熱丫"...-﹏-
頭兩堂又系英文堂.. 平時我都吾會訓教既... 因為太攰... 頂吾順.. 訓左..0.. 訓足2大堂甘大把xdd
跟住小息...又系訓-.- 真系丫.. 之后兩堂系數學同中文.. ;一條數可以教足成堂囉 我又吾系吾識- ,-".. 由系系到訓... 最衰丫亮佢今日冇番啦..
吾系實會同佢吹水~_~"... 中文堂 做listening... 鳩鳩的-_-.. 又系系到訓..... lunch啦,,, 去左食10蚊面v_v"... 跟住屈左傑傑請我地飲野xdd
THEN- .- 最尾戈3堂.. 物理 地理 生物- -".. 好悶丫... 又系訓... Bio堂冇訓到丫v_v.. 因為教到我最熟戈課 正v_v"
放學啦~_)~.. 等齊班人就去打波... 但走之前-.-... 諗起有兩大份功課要做- .-".. 就系...IH既社會問題.. 今晚開夜車啦-_-..." 唉!"
都系甘啦去打波啦~_~".... 勁火-.-.. 系甘比人話[反手]"..- ,- 我打甘耐波都冇人話有問題囉... 跟本系佢錯覺問題-﹏-"..
跟住我都冇哂心機打啦...t0t..... 分組打波-_-.. 烽烽話我冇哂心機 有心事~_~" 我話冇 但系厄佢吾到-_-.." 我既心事咪系點解會比人話反手-,-"
之后都吾敢亂打波... 唉 自由度x0% 咪射波算囉 準確度 40%- _-.. 新低...
打到甘上下 同傑傑番屋企~_~... 我地各自各打比人傾電話-v-" 同妙傾到番到屋企v_v" 再上msn搵佢 ~_~"..
冇幾耐... 佢打黎叫我教功課v_v"... 幾難下xD.. 順面傾電話.,.. 今晚佢訓左我先做功課~_~"... 為IH而努力- -
拿拿林做埋佢 吾想累fd同比fd鬧... .. 諗吾到有咩好打了... 好攰 聽日上堂再訓過-x-"
介煙x18日-﹏-".. 距離一年仲有v__v".. 百幾日.. 嘻,,
星期六番夏橋 去汁地公園- .- 低能.. 實比蚊咬死 帶電蚊拍a__a"..
星期日 去睇Lovestory ~_~"...
諗諗下... e個星期都有排忙..... 真系吾洗訓- -" |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|