2009 年 4 月 21 日 星期二  |
\___/"  |
分類: 未分類 |
4月21日,,星期2 琴晚好比心機溫地理囉.. 就系溫少左1頁..
點知 今日就系出正戈頁=_= 好彩 都略略睇過d喇 識1兩題... 吾想吾合格也t_t"
測測下 miss冇喇喇叫我小息去見佢 心諗咩事喇 .. 但系時間緊逼- ,-"..拿拿林做埋佢.
交卷喇 眼白白睇住分卷走左咯~_~".. 上左兩堂英文 好銀悶囉...小息喇 文傑請食野v_v 但系我好驚又撞到海狗王..
驚又比佢捉頭髮.. 食完上班房放底d野啦 去見miss.. 我以為佢鬧我喇 點知 前后見左吾夠30秒- -".. 話聲我知.
遲d要見家長落缺點喎 無奈- -"... 算喇 都慣~"~... 但佢最奇就系佢冇省我.v." maybe我操作囉A a_a"" 哈=]
跟住又上堂 maths.. 吾知佢up乜野 拿拿林做功課喇- - 中文堂就系下一堂 要交 吾想欠..
成堂冇聽過書... 之后到中文 講一張工作紙講成堂,, 知后話要準備人間有情既吾知咩野.. 揀左主角丫戈d
文傑做左主角v_v 鐘敏做左女主xd.. 我地成班哄動v33v"..=]
lunch 吾知去邊到食 行左成個長沙 先去到星仔記食- -" 我叫左個快餐.. 吾洗30-秒 就黎左個-.-"v 真系快到佢
甘食完野番去學校喇...要除冷3- -".. 好野l0 除比你睇囉 我甘索,,,a__a
番到去又上phy堂.. 好悶哇.. but幾好笑-_-丫sir講野都鳩鳩地xd
then 上chem堂- - 系到溫書.. h0悶.. 最后上bio堂.. dict 個個出cat自己改哂-v-" 哈
放學喇 又系0n左系門口 2E未用完classroom囉.. 吼!__!"..
汁哂野 去打波喎 聽日仲要chis-_.. 打吾打好呢 不過最后都系比人拉左系到打囉..v_v" 打到腳都損哂..
估吾到 一個月冇打波 廢左勁打-_-"... 甄達成丫甄達成.__.".. 你原本既獸性去左邊到哇"...(陪得老婆多溫柔左o_o)
哈,, 算喇 .. 如果要系籃球同老婆之中揀一樣 更系揀老婆啦v_v
甘打完都6點幾喇 番屋企... 上msn同老婆傾計仔,, 由於中史有n多甘野要背,s0 要早d 0ff... 我要比心機哇=]
星期六/日 老婆陪我溫書書^__^",, 壹定事半工倍a__a嘻 老婆,,啜哇>v<"
甘今日冇咩特別野發生喇,,
today: 285日喇.. 一年的日子一步一步邁進了...
老婆>v<"...你好鬼得意架姐 >33<" 啜a__a"v
to 邦邦: 邦邦哇v_v".. 你系咪真系當我兄弟丫a__a?
yes左冇得say No架喇,,, 下次再去影相啦下~"~
YTS字
|
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
老友鬼鬼v3v",,  |
分類: 未分類 |
4月20日喇... 今日測左econ 0k難架,,,.. 今日派左英文同數學,,-3-"
英文話過合格就一定合格喇 但數學就... 算喇 我知我d科吾掂 ~_~"..差2分先合格xd""
過左去既野就吾諗lu.. 測12科 有一科衰左._. 我吾可以比其他科再衰架喇..要比心機溫書>_<"
甘好喇 食lunch戈時 好帥v3v",, 5個人都系叫同一樣野食;D.. 好過忍.. 個丫姐都冇我地孚,,~_~"""
番到去 挨多3堂就放學喇. 今日吾算太悶既 幾好笑下.. 放學喇 諗住番屋企溫書..點知去左西9行街街同邦邦同文傑..
我同邦邦陪育緊文傑點樣做人男朋友xd""順面陪育埋我xvx"".. 甘之后都系我囉錢出黎請食野喇.. 失敗既系-v-.. 邦邦比招sir系西9捉到校服吾掂 笑左v_v 我好乖哇.. 冇事.. 好整齊..因為我有著冷3囉v3v"... 文傑甘岩招sir睇佢吾到.=_-// 之后走喇 去買野飲 撞到黎sir 拿拿林走 好彩佢見我地吾到a_a"" 一見到佢個頭就認到系佢喇-.-"
買完野飲 又去左第2度買野食~_~ 今日真系食到好飽飽o_o"/.. 第一次甘開心哇!_!"
我地3個就好似親兄弟甘~"~..,, 你食e樣我食e樣.. 好hapi.. 嘻^_^""
之后諗住上邦邦屋企整mp3既.. 點知佢屋企冇人 佢又冇鎖是 番吾到入去..t_t 甘我地上左天台影相相 好多哇xd 一陣先poD鳩相出黎a__a"... 笑死人的v3v"
甘影丫影丫 影到7點鐘走佬 打番比老婆喇.. 但佢睇緊野 甘吾傾咯
番到屋企 我個鍵盤吾知咩事- .- 應該系中左毒..(鍵盤中毒)..神呢v3v"
s0,,走左去買個個新鍵盤... 等爸爸番黎囉返買新鍵盤既錢錢xdd...... 跟住同老婆chat啦整番好個鍵盤之后就梗系.. 甘傾左陣 我就上黎打blog啦..v_v"
冇乜野好打架喇 po下相相囉..
今日:284日喇>w<"... 老婆哇,,v"v 我掛住你耶...xd
po相先v_v 注明: 彩色為現在相片v_v". 黃色為70年代的相片[我地丫爺a_a]. 黑白為50年代的相片v3v"[我地曾叔公]

系甘多喇 偷到圖既話你叻a__a" |
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
| ^3^,, |
分類: 未分類 |
4月19日..星期日... 起左身 就上msn 老婆已經陪完佢媽媽喇-3-" 甘姐系我好遲起身o_o??
吾理啦,, 上勁舞打機 冇人既-3-.. 同老婆chat啦.. 甘晏就冇野做 約左佢出街拍拖xD"
甘食左飯 2點幾出去啦 去magabox..諗住叫埋雪雪同埋佢條仔去架,, 不過..雪雪去左搵仔-.-
s0,我同老婆去行囉 maga勁多人囉 等車等到暈 又熱... 唉... 等左5分鐘到啦 有車了,,
甘去到maga睇小醜表演~_~,,.. 睇左陣上去睇人溜冰v_v 同老婆談心=]
跟住去左m記食野啦..,, 食完周圍行,,行丫行 行丫行 行到德福囉..入去書局丫,行下冒險樂園丫甘囉...之后由九龍灣行KT,, 熱死攰死..=,.=
傾左好多計架喇.. but傾到某樣野吾多開心 冇出到聲囉-3- 成段街都好靜..
覺得自己好衰tim-33- 老婆哇 對吾起喇.."
甘行到太熱喇 去左公園坐左陣 同老婆傾番岩岩d野// ....
傾到佢媽媽吹佢番屋企囉.. 甘送佢番去囉,, feel到落雨 老婆格硬比左把姐我~_~"話驚我淋病喎.. 系我都想病上加病v_v"
冇計喇~_~" 鬼叫佢系我老婆咩",,, 我聽哂佢話架,,, 甘送埋個gdbyekiss比佢就閃左喇,,
講真 熱到嘔泡真系- -"... 系架mtr到訓著左.. 訓到去太子轉埋 吾知咩事 勁暈囉- -"..
坐左陣 先冇乜野.. 之后就番到長沙灣 真系落雨啵,, 都系老婆叻!_!"抵錫xd
番到黎都系上線喇.. 同老婆chat丫.. 冇幾耐雪雪打黎 話佢個blog搞番好喇喎..之后傾佢同佢條仔d野喇 v_v 167cm 除志行!_!",,成日撞雪雪博頭xd,, 傾甘耐最無奈既系- -"
雪雪話[我系咪應該改口叫你做姐夫] =,="...囧哂...甘冇乜野好做喇 今晚仲要溫死econ丫.."
我一定要讀好e科囉!_!" 唯一出路- ,-" 哈=]
today:283日...老婆丫,, 我吾要比你實現戈個惡夢既-v-" 我吾要令你孤單而要搵第2個男人陪!_!",,, 我吾要整到你吾開心 所有壞既野都甩哂佢xd"...
我 地 要 既 就 系 幸 福 only ^3^,,, 老 婆 哇 ,, i love u_u 喇v3v"""
to:老婆,,
[幾秒鐘便可以愛上一個人,幾句說話已可摧毀一段情] ,
因此我不多想說錯話而把這段情結束,, 說真的. 有時騙你,是不想令你擔心/傷心
只因我真是愛你喇,, 這種感覺 沒什麼可以取替,, 回想起你今天說找第二個男人時,我的確是生氣了 但是 在生氣中 我仍是拖著你的小手儿, 這時我知道, 我不應該因這些少少的說話而放棄你吧?! 對不起喇,, 或許我真的需跟你哥哥學習一下喇~_~...
By: YTS |
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
\__/"  |
分類: 未分類 |
4月18日.. 琴晚洗心洗到12點幾.. 跟住都系打機- - 冇乜訓..
今早隻眼好痛.-3-吾理喇 都系上msn先.. 老婆去左學急救,, 甘我自己上勁舞睇下野喇..
都系冇野做 悶-3-",, 想0ff前 老婆上左線既-__.. 完來佢放左學咯 又會甘快-,-"
甘同佢玩左場- .- 就同佢嘈左囉... ~_~好無奈tim..
s0,死哄懶哄甘囉- - 拿拿林食埋野過去KT搵佢... 天想落雨耶 不過吾理喇 沖去MTR,..
坐左半個鐘車到.. 終於頭 入左中數咪打機囉- - 條氣吾多鋸講真 左邊個班細路玩cs..
廢到乜甘 又要嘈 -,-".. 自己部機又吾爭氣喎..個喇叭得個震字又冇聲喇尐喇叭~_~"
吾理喇 挨夠2個中走.. 出面落勁大雨- .-" 去左買姐...雪一把 老婆一把v0v",,我同老婆同一把姐-__-.. 姐到濕哂-v-" 對吾起喇~0~"...
陪雪佢去買鞋啵... d風好舒服丫戈到..之后送老婆番屋企咯...好多虫-.-... 甘佢上左樓啦 留左把姐比我番屋企,, 我發現 系冇乜用既-.- 因為我走戈時系最大雨t_t... 算喇 照淋番去..
濕哂a0a.. 好爽- ,.-" 番到屋企上msn同老婆chat 假如吾落雨應該會比人拐去打波-.-"
我對眼吾洗休息囉....!___!.. fd喎- ,- 仲逼我出去t_t"..嗚,,
today:282日.. 老婆哇t__t,, 包2奶戈D野 假架咋,, 吾好當真t__t".. 嚇人用架咋,,
s0,,你都吾準去偷食哇你\_/... /__\ 我會喊架...
你已成為我生活習慣的一部分,.. 失去了你,, 怎能平衡!??
我只愛老婆你壹個!o!".... 絕無異心!! |
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
-_-  |
分類: 未分類 |
4月17日,星期5 終於放假喇 一連10幾日測驗..終於系第4日可以停一停,,
今日要測LS.我多多少少都估到佢點出,,,..
中文堂啦 派卷.__. 全班第2 v_v".. 0左咀..都冇乜溫過-3- 烽烽佢吾合格-3-..仲叫我坦然面對tim戈日-.-.. 算喇 吾合格 由佢,, 比你打幾鎚吾還手 ~0~,,
跟住CL堂. 出左去拍片xd..
小息 冇野做...之后就系phy堂同mus 好悶 吾想提,..e+冇心機諗..
時間一直過一直過 終於等到放學 攰到咩甘... 想一番屋企就訓..but....
返之前叫文傑陪我去買校服.. 平左甘多o_o"..
番到去就開機喇 見到老婆上左..,, add佢啦 問有咩特別事發生..介於琴日某D事 搞到我諗左好多野,,.. 唉.. 講真..聽到佢甘講 吾知點解 [xin]里有點不舒服 點知 今日番到黎仲大打擊下.3." 點解呢~_~?.. 佢老哥黎左佢屋企,問佢 - ,- 我同佢幾時散喎 又睇死我吾識整雞同蛋糕,, 乜我甘差咩?!.. 之從由上一次同佢老哥傾計起,, 我以經開始吾多鐘意佢甘,, 我同時都feel到佢好似針對緊我,, 可能我多心掛..
甘佢丫哥系佢到溫緊書..我都冇理由系甘add佢甘鑑介喇.. 我識做,, 收口囉.,,
洗心丫,, 洗到p街.,. 雖然好攰 想訓,, 但系我真系好想升埋隻介比老婆啵>[]<"..甘死頂住先囉..個腦一直諗- ,-"..乜老婆個老哥好想我地散咩!?.. 散吾散都吾關佢事喇下?..
不爽囉,, 但都冇法喇 佢老哥嘛.."....
算吧 不理眼前人怎樣看,, 我也是這樣的了..
today:281日.. 又是一個新的拾日的開始.. 好好珍惜吧,, |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 44 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|