body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


\___/" 不安 分類: 未分類

4月21日,,星期2   琴晚好比心機溫地理囉.. 就系溫少左1頁.. 
點知 今日就系出正戈頁=_=  好彩  都略略睇過d喇  識1兩題...   吾想吾合格也t_t"
測測下  miss冇喇喇叫我小息去見佢 心諗咩事喇  ..  但系時間緊逼- ,-"..拿拿林做埋佢.
交卷喇 眼白白睇住分卷走左咯~_~".. 上左兩堂英文 好銀悶囉...小息喇  文傑請食野v_v 但系我好驚又撞到海狗王..
驚又比佢捉頭髮.. 食完上班房放底d野啦 去見miss..   我以為佢鬧我喇   點知 前后見左吾夠30秒- -".. 話聲我知.
遲d要見家長落缺點喎  無奈- -"...  算喇 都慣~"~...  但佢最奇就系佢冇省我.v." maybe我操作囉A a_a"" 哈=]
跟住又上堂 maths..  吾知佢up乜野  拿拿林做功課喇-  -  中文堂就系下一堂 要交  吾想欠..
成堂冇聽過書...  之后到中文  講一張工作紙講成堂,,   知后話要準備人間有情既吾知咩野..  揀左主角丫戈d
文傑做左主角v_v 鐘敏做左女主xd..  我地成班哄動v33v"..=]
lunch  吾知去邊到食  行左成個長沙 先去到星仔記食- -"  我叫左個快餐.. 吾洗30-秒 就黎左個-.-"v 真系快到佢
甘食完野番去學校喇...要除冷3- -".. 好野l0 除比你睇囉 我甘索,,,a__a
番到去又上phy堂..  好悶哇.. but幾好笑-_-丫sir講野都鳩鳩地xd
then 上chem堂- -  系到溫書..   h0悶..   最后上bio堂..  dict  個個出cat自己改哂-v-" 哈
放學喇  又系0n左系門口  2E未用完classroom囉.. 吼!__!"..
汁哂野 去打波喎  聽日仲要chis-_..   打吾打好呢 不過最后都系比人拉左系到打囉..v_v"  打到腳都損哂..
估吾到 一個月冇打波 廢左勁打-_-"...  甄達成丫甄達成.__."..   你原本既獸性去左邊到哇"...(陪得老婆多溫柔左o_o)
哈,,  算喇    ..  如果要系籃球同老婆之中揀一樣  更系揀老婆啦v_v
甘打完都6點幾喇  番屋企...  上msn同老婆傾計仔,,  由於中史有n多甘野要背,s0  要早d 0ff...  我要比心機哇=]
星期六/日  老婆陪我溫書書^__^",,  壹定事半工倍a__a嘻  老婆,,啜哇>v<"
甘今日冇咩特別野發生喇,,  
today: 285日喇..   一年的日子一步一步邁進了...
            老婆>v<"...你好鬼得意架姐 >33<"   啜a__a"v
to 邦邦:  邦邦哇v_v"..   你系咪真系當我兄弟丫a__a?
              yes左冇得say No架喇,,,         下次再去影相啦下~"~
YTS字
           



2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


老友鬼鬼v3v",, 愉快 分類: 未分類

4月20日喇... 今日測左econ  0k難架,,,..   今日派左英文同數學,,-3-"
英文話過合格就一定合格喇  但數學就...  算喇 我知我d科吾掂  ~_~"..差2分先合格xd""
過左去既野就吾諗lu..  測12科  有一科衰左._.  我吾可以比其他科再衰架喇..要比心機溫書>_<"
甘好喇 食lunch戈時  好帥v3v",, 5個人都系叫同一樣野食;D..   好過忍..  個丫姐都冇我地孚,,~_~"""
番到去 挨多3堂就放學喇.  今日吾算太悶既  幾好笑下..  放學喇 諗住番屋企溫書..點知去左西9行街街同邦邦同文傑..
我同邦邦陪育緊文傑點樣做人男朋友xd""順面陪育埋我xvx""..  甘之后都系我囉錢出黎請食野喇..  失敗既系-v-.. 邦邦比招sir系西9捉到校服吾掂 笑左v_v  我好乖哇.. 冇事.. 好整齊..因為我有著冷3囉v3v"...  文傑甘岩招sir睇佢吾到.=_-//   之后走喇 去買野飲 撞到黎sir 拿拿林走  好彩佢見我地吾到a_a""   一見到佢個頭就認到系佢喇-.-"
買完野飲  又去左第2度買野食~_~  今日真系食到好飽飽o_o"/..   第一次甘開心哇!_!"
我地3個就好似親兄弟甘~"~..,,  你食e樣我食e樣..   好hapi..  嘻^_^""
之后諗住上邦邦屋企整mp3既..  點知佢屋企冇人 佢又冇鎖是  番吾到入去..t_t 甘我地上左天台影相相  好多哇xd  一陣先poD鳩相出黎a__a"... 笑死人的v3v"
甘影丫影丫 影到7點鐘走佬 打番比老婆喇..  但佢睇緊野  甘吾傾咯
番到屋企  我個鍵盤吾知咩事- .-  應該系中左毒..(鍵盤中毒)..神呢v3v"
s0,,走左去買個個新鍵盤...    等爸爸番黎囉返買新鍵盤既錢錢xdd......   跟住同老婆chat啦整番好個鍵盤之后就梗系..  甘傾左陣 我就上黎打blog啦..v_v"
冇乜野好打架喇  po下相相囉..
今日:284日喇>w<"...   老婆哇,,v"v 我掛住你耶...xd
po相先v_v  注明: 彩色為現在相片v_v". 黃色為70年代的相片[我地丫爺a_a]. 黑白為50年代的相片v3v"[我地曾叔公]

系甘多喇  偷到圖既話你叻a__a"



2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


^3^,, 分類: 未分類

4月19日..星期日... 起左身 就上msn 老婆已經陪完佢媽媽喇-3-"  甘姐系我好遲起身o_o??
吾理啦,,  上勁舞打機 冇人既-3-..  同老婆chat啦..  甘晏就冇野做 約左佢出街拍拖xD"
甘食左飯 2點幾出去啦 去magabox..諗住叫埋雪雪同埋佢條仔去架,,  不過..雪雪去左搵仔-.-
s0,我同老婆去行囉   maga勁多人囉 等車等到暈  又熱... 唉...  等左5分鐘到啦 有車了,,
甘去到maga睇小醜表演~_~,,..  睇左陣上去睇人溜冰v_v  同老婆談心=]
跟住去左m記食野啦..,,  食完周圍行,,行丫行 行丫行  行到德福囉..入去書局丫,行下冒險樂園丫甘囉...之后由九龍灣行KT,,  熱死攰死..=,.=
傾左好多計架喇..  but傾到某樣野吾多開心 冇出到聲囉-3-  成段街都好靜..
覺得自己好衰tim-33-  老婆哇 對吾起喇.."
甘行到太熱喇  去左公園坐左陣  同老婆傾番岩岩d野//  ....  
傾到佢媽媽吹佢番屋企囉..    甘送佢番去囉,,  feel到落雨 老婆格硬比左把姐我~_~"話驚我淋病喎..  系我都想病上加病v_v"
冇計喇~_~"  鬼叫佢系我老婆咩",,,  我聽哂佢話架,,,  甘送埋個gdbyekiss比佢就閃左喇,,
講真  熱到嘔泡真系-  -"...    系架mtr到訓著左..  訓到去太子轉埋 吾知咩事 勁暈囉-  -"..
坐左陣   先冇乜野..   之后就番到長沙灣  真系落雨啵,,   都系老婆叻!_!"抵錫xd
番到黎都系上線喇..  同老婆chat丫..  冇幾耐雪雪打黎  話佢個blog搞番好喇喎..之后傾佢同佢條仔d野喇    v_v  167cm 除志行!_!",,成日撞雪雪博頭xd,,     傾甘耐最無奈既系- -"
雪雪話[我系咪應該改口叫你做姐夫]  =,="...囧哂...甘冇乜野好做喇  今晚仲要溫死econ丫.."
我一定要讀好e科囉!_!" 唯一出路-  ,-" 哈=]
today:283日...老婆丫,,  我吾要比你實現戈個惡夢既-v-" 我吾要令你孤單而要搵第2個男人陪!_!",,,    我吾要整到你吾開心  所有壞既野都甩哂佢xd"... 
 我 地 要 既 就 系 幸 福 only  ^3^,,,            老 婆 哇  ,,  i love u_u 喇v3v"""
to:老婆,,
      [幾秒鐘便可以愛上一個人,幾句說話已可摧毀一段情] ,
因此我不多想說錯話而把這段情結束,, 說真的. 有時騙你,是不想令你擔心/傷心
只因我真是愛你喇,,  這種感覺 沒什麼可以取替,, 回想起你今天說找第二個男人時,我的確是生氣了  但是 在生氣中 我仍是拖著你的小手儿, 這時我知道,  我不應該因這些少少的說話而放棄你吧?! 對不起喇,, 或許我真的需跟你哥哥學習一下喇~_~...
                                                                                                                     By: YTS 



2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


\__/" 無奈 分類: 未分類

4月18日..  琴晚洗心洗到12點幾.. 跟住都系打機- -  冇乜訓..
今早隻眼好痛.-3-吾理喇 都系上msn先..  老婆去左學急救,, 甘我自己上勁舞睇下野喇..
都系冇野做 悶-3-",,  想0ff前  老婆上左線既-__..  完來佢放左學咯  又會甘快-,-"
甘同佢玩左場-  .-   就同佢嘈左囉...  ~_~好無奈tim..
s0,死哄懶哄甘囉-  -  拿拿林食埋野過去KT搵佢...   天想落雨耶  不過吾理喇 沖去MTR,..
坐左半個鐘車到.. 終於頭  入左中數咪打機囉-   -   條氣吾多鋸講真    左邊個班細路玩cs..
廢到乜甘 又要嘈   -,-"..  自己部機又吾爭氣喎..個喇叭得個震字又冇聲喇尐喇叭~_~"
吾理喇 挨夠2個中走..   出面落勁大雨-  .-"   去左買姐...雪一把 老婆一把v0v",,我同老婆同一把姐-__-..   姐到濕哂-v-"  對吾起喇~0~"...
陪雪佢去買鞋啵...   d風好舒服丫戈到..之后送老婆番屋企咯...好多虫-.-... 甘佢上左樓啦 留左把姐比我番屋企,,   我發現  系冇乜用既-.-  因為我走戈時系最大雨t_t...  算喇 照淋番去..
濕哂a0a.. 好爽-  ,.-"     番到屋企上msn同老婆chat  假如吾落雨應該會比人拐去打波-.-"
我對眼吾洗休息囉....!___!..  fd喎-  ,-  仲逼我出去t_t"..嗚,,
today:282日..  老婆哇t__t,, 包2奶戈D野  假架咋,,  吾好當真t__t".. 嚇人用架咋,,
        s0,,你都吾準去偷食哇你\_/...      /__\  我會喊架...
     你已成為我生活習慣的一部分,..  失去了你,, 怎能平衡!??

我只愛老婆你壹個!o!".... 絕無異心!!



2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


-_- 不安 分類: 未分類

4月17日,星期5  終於放假喇  一連10幾日測驗..終於系第4日可以停一停,,
今日要測LS.我多多少少都估到佢點出,,,..
中文堂啦  派卷.__.  全班第2 v_v"..  0左咀..都冇乜溫過-3- 烽烽佢吾合格-3-..仲叫我坦然面對tim戈日-.-.. 算喇  吾合格 由佢,,  比你打幾鎚吾還手 ~0~,,
跟住CL堂.  出左去拍片xd.. 
小息 冇野做...之后就系phy堂同mus  好悶 吾想提,..e+冇心機諗..
時間一直過一直過 終於等到放學  攰到咩甘...  想一番屋企就訓..but....
返之前叫文傑陪我去買校服..     平左甘多o_o"..
番到去就開機喇  見到老婆上左..,,  add佢啦 問有咩特別事發生..介於琴日某D事 搞到我諗左好多野,,.. 唉.. 講真..聽到佢甘講 吾知點解 [xin]里有點不舒服  點知  今日番到黎仲大打擊下.3."  點解呢~_~?..  佢老哥黎左佢屋企,問佢  - ,- 我同佢幾時散喎 又睇死我吾識整雞同蛋糕,,  乜我甘差咩?!..   之從由上一次同佢老哥傾計起,,  我以經開始吾多鐘意佢甘,, 我同時都feel到佢好似針對緊我,,   可能我多心掛..
甘佢丫哥系佢到溫緊書..我都冇理由系甘add佢甘鑑介喇.. 我識做,,  收口囉.,,
洗心丫,,  洗到p街.,.  雖然好攰 想訓,,  但系我真系好想升埋隻介比老婆啵>[]<"..甘死頂住先囉..個腦一直諗-  ,-"..乜老婆個老哥好想我地散咩!?..    散吾散都吾關佢事喇下?..
不爽囉,,  但都冇法喇 佢老哥嘛..".... 
算吧  不理眼前人怎樣看,,  我也是這樣的了..
today:281日..   又是一個新的拾日的開始..  好好珍惜吧,,



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 4
累積人氣: 6062