2009 年 4 月 11 日 星期六  |
| 2009-04-11 |
分類: 未分類 |
4月11日.星期六...一朝早就比人整親個頭...6點幾比wilbur打黎嘈醒左-.-"
我以為9點幾啦 個天甘光 點知系6點49-,-"
算喇 醒左再6啦系床 老婆番左大6.. 佢都吾會上msn..
6丫6 6到10點 我細佬同我老母出左街~_~ 0kay 開機打.. 冇人上 整blog~_~v"
整到一半..食飯.. 冇幾耐 蚊蚊又打比我喇-3- 傾左幾粒中.. 收左線... 攰v_v.
甘抖左陣 同蚊蚊玩d msn無聊game.- 都系多謝老婆教我玩戈個旋轉波波球v_v 又炒左人啦^__^
uno就贏得一場-.-..
之后再上勁舞喇-_- 老鼠上左,, 我同佢傾左計.. 話老婆吾系Hk哇.. 佢老婆都系!__!"
一至認為 - ,- D老婆上哂大陞勾佬q_q.. 老鼠決定帶我去包2奶- -"... 不過,, 我淨系跟左佢去 冇包到-3-"
我好愛我老婆架v33v".. 吾會做對佢吾住既事e__e"...
甘老鼠去食飯 我做去打星a__a",,, 吸星錢先岩,, 呵呵 ..
順帶一提~"~放 勁 舞 全 新 外掛 ; 5.2版本. 全P x 搶 P ,有 意 add 我 msn !
今日系甘無聊-3- 冇乜野值得提..
today:276日... 老婆 我好掛住你哇t__t".. 你又話會上msn既q__q"
我日日等到頸都長>__<" 書都冇心機溫喇.. "
老婆哇 你快D番黎喇t__t"... ..
|
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
喊口/__\  |
分類: 未分類 |
4月10日.. 仲有4日就要番學喇 唉-3-
書都未溫過.. 今日 9點幾彈左起身 腥左sMs比老婆 問佢番左大陸未 原來佢番緊喇o_o...
嗚哇...t__t" 老婆番大陸 我要悶悶納...q[]q"[好掛住老婆的說t^t]
eD都系上天既安排 冇計喇-3-,, 開機.. 冇幾耐-_-. 洗衣機D杉得左-3- 要晒杉- ,-"
一面同蚊蚊,烽烽傾msn,, 一面晒3,, 同烽烽玩msn game 跳水v_v 我贏嗮a0a".. 旋轉波波球a__a", 我大炒佢哇,,多得老婆上次同我玩v_v"教到我甘叻叻xp=]
but,, 玩Uno 勁吾hapi t__t" D電腦針對我既,, 一開波就Draw我4 0n鳩鳩的-,- 吼!" 輸哂哇 喊/__\"
玩左陣 雪雪上左勁舞. 我睇左陣終極三國 睇完就上勁舞同佢挑自由喇~_~".. 輸左3場比佢好似-v-" 我有破百萬架v_v"太好p o_o"
跟住..就溫中文-﹏- 溫吾入腦.. 成日諗住老婆囉-3-".. 溫左個半鐘啦.. 就比烽烽叫左去打波 好喇 好過屈系屋企悶悶,,
準備出去前 蚊蚊打比我=0=".. 傾左粒幾鐘跟住v_v".. 傾D咩 吾計得lu !_!
打波啦-_- 果然 放假都e+未掂過個波-.- 廢左勁多... 同老婆佢地出街多左!__!",, 變得冇甘粗佬-3-,, 撞人都淆.. 但系插花順左o_o"..eD系咪叫以柔制剛xdd?
6點啦,, 番去喇 請烽烽飲野.. 陪我行左段路仔甘喇v_v嘻,,,傾左d計..關於自己所愛的人-v- haha=]
番到去 冇野好做 上msn,勁舞.. 我竟然無聊到系到四圍去睇人地d資料-3-,, 跟住.. 望望自己張結婚証.. 琴日老婆話成日佢打~_~"要我打番次..s0, 琴日好是是旦旦打左比佢...
好對佢吾住哇,, s0,, 今日我放左成粒鐘去打.. 好比心機架t__t".. 老婆,, 你番到黎睇到一定好感動的xp"
老婆返左大陸 又冇咩fd上喎依排 甘我都系打完blog就去睇Tv算-3-...
今日打住甘多先喇^__^"..
today,,: 275日喇.. 雖然.. 老婆吾系香港... 旦系我都會照常計日子^__^"
人在兩地v3v" 心在一方xD"
艾 粒 腰 哇 -v-" |
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
2009-04-09  |
分類: 未分類 |
4月9日..
因為打完一片水蛇春甘長既blog..
點知吾小心比我自己del鬼左-_-.. s0,, 事不再提..
發皮四ing - , -" 吼!"
today: 274日.. 老婆吾使掛住我v_v" 你盡情去大陸玩喇-3-"
等我掛住你得架喇-_-"..t__t"
我愛你哇v3v,,,
p.s. 同戈2姊妹傾計傾到頭都痛-_-,, 無奈..
蠻開心喇-3-"
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
^0^"  |
分類: 未分類 |
4月8日... 首先 烽烽生日快樂唷>0<"
甘今日系放假既第5日,, 一早諗 今日應該幾悶下.. But.. 天意弄人a__a"
烽烽話today去KT買野架 但佢冇錢喇喎-_-.. 仲諗住去搵老婆玩架嘛t__t" 老婆話今日陪倩倩去圖書館..點知a_a倩倩今日番大陸v0v:
好野~_~",, 可以去陪老婆了xdd"
我換3沖涼都成粒鐘喇差吾多-_-,, 慢過慢世魔王..~_~" 到kt時 差吾多2點v_v.. 打比老婆話佢知我仲系長沙灣a0a:,, 不過幾分鐘就系佢后面出現a_a"
哈哈,, 蠻好玩的v"v
甘去左藍田行街街~_~"... 吾記得左行左d乜-_-.. but 影左兩張相v_v"..呵呵.."
行完就去左球場到坐-_- 哂到我變人乾~"~... 仲要比人咬左2淡-_-..紅哂>0<" 因為太哂.. 去左公園仔坐,, 勁多蚊 旦系系咬老婆吾咬我-_-. 無奈..t^t"
之后就行喇 自上天橋后-﹏- 就比佢亂帶黎行喇~~" 行到牛頭角,, 坐左陣.. 6點幾 送佢返屋企甘囉!o!"
坐mtr番屋企-_-.. 今次我對腳竟然行到痛囉,, 不過陪老婆都抵既>_<"
講起mtR 吾提去戈時吾得.- 系荃灣線.. 比個丫伯摸屎忽囉-_-.. 轉左去KT線.. 比個細路摸下體-_- 拿拿林走佬轉位..
心諗- - E+D細路同老野都甘咸濕架..囧/__\"
跟住比老母急call番屋企- - 我細佬比人打死 好笑-_- 系都吾錯啵... 但系話哂都系細佬 拿拿林. 腳痛都跑番去喇-_-"
見到佢系公園同fd傾計-,- 挑 乜事都冇囉 超超.,.!" but,,番到屋企收到好多電話投訴我細佬_- 唉 吾知佢出面搞乜黎 吾理喇 上網先..
同老婆chat喇 上onlinegame喇-_-. TC..e排真系煩我啦黎~_~,, 不過算喇... 我都當佢冇到@0@"...
食左飯-_- 我老豆仲未番囉!_! 吼 吾鬼留飯比佢 食埋佢份v3v".,. 琴日到e+冇乜野落肚a__a" 嘻嘻>w<"
today,273日喇@v@"... 老婆聽日就返大6~_~,, 甘我聽日早d起身陪佢坐車車過深圳喇>-<"
又成幾日見佢吾到啦t_t s0,sad..q_q"
今日先知道,, 原來老婆甘得中意影相架囉系-_-".. 死都要捉住我黎影~__~"...
下次先同你影番一,兩打喇下x_x" 嘻,,!
老婆a0a" 我應承你丫v""v. 我吾會亂甘講野架喇a__a",,, 一定哄到你貼貼服服@_@"..
我愛的就是你嘛-v-" |
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
如事.  |
分類: 未分類 |
4月7日喇.. 放假第4日.. 好悶.."琴日吾系點好訓.. s0, 系床到6,,6到11.2點..
一路系到諗 琴晚系埋嬲得過火得制呢... 諗諗諗,..又1,2個鐘..
我老母番左工喇 屋企又得番我自己一個.. 冇野好食啵 開機喇.. 豐上左.. 甘同佢玩左陣..
無幾耐 豐黎埋我屋企tim.. 不過黎左2粒鐘 換我上左佢屋企0_0".. 哈.. 吾想見到我老母嘛..
我同我老母冇傾計48小時了.. 吾理喇.. 系e個世界冇人會關心我的,,
甘6點幾喇 我再去開機玩... 6點半就比條基佬打電話黎.. 問我食吾食煙 食邊隻 仲問我食吾食番.. 老婆都吾比我食..我應承過佢話吾再食.."
我頂佢吾順囉 好白痴問d問題. [你用吾用止汗劑架 用邊隻架 幾多mL架?!. 你想吾想扑野丫? 我成日都想 點樣先可以幫我介左佢丫]
我咪答 我點知丫.. 你自控下囉.. 佢又問[你打吾打飛機架 一齊丫不如 我屋企冇人啵. 你e+過黎啦一系]
=.= 無奈.. 我想cut佢線 but,, 我慣左同人傾電話就吾會做d對吾住人既事.. s0, 死頂.. 邊同老鼠傾番件事.,. 老鼠話叫我駁線比佢喎 佢幫我搞掂佢..
不過老鼠吾夠佢收線快 話cc tv. 收左我線.. 不過點都好喇 多謝老鼠v_v"... 今日就放過你 吾捉你番食環處啦v_v" 順面放埋你老婆小迪xd" 吾捉佢去迪迪尼^_^"
甘悶左陣.. 玩左陣捉豬啦.. ^3^",..輸左2次---/[]\.. 玩玩下 見到msn 老婆甘耐仲未上既!?,, 吾知咩事..擔擔地心..咪打過去囉...
點知冇聽到... 自己多多少少都知咩事架喇... 都系我琴日發皮氣喇.... 唉...
甘幾分鐘后佢打番比我喇... 我都吾知可以講乜 咪叫佢上msn sd左段野比佢... 甘我都吾敢再講野了.. 怕講錯野.."
s0, 我都冇乜心機打blog喇...
~_~拎得起 放得低 做錯事 就要認,, 冇計 的確系我錯..
不過我都只系可以講..對吾住... 我諗吾到有咩方法可以彌補自己既錯..
唯有甘喇.. 老婆一日仲嬲緊我. 我一日都吾會msn. 我亦都吾會搵佢.. 吾想講多錯多..."..
講真戈句喇 我話會放棄佢.假架姐eD都系... 我講過 我吾會再囉感情黎玩...
日后就算你地點玩我都好.. 我都吾會再駁咀... 真系吾想失去后才后悔..
today:.272喇... 對吾住喇..老婆t_t 我知錯的了...
你吾原諒我吾緊要.. 你吾好吾開心就好了... 做回自己吧.. 開心的你才是你的天性嘛^3^.. |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 44 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|