body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


2009-04-11 分類: 未分類

4月11日.星期六...一朝早就比人整親個頭...6點幾比wilbur打黎嘈醒左-.-"
我以為9點幾啦  個天甘光  點知系6點49-,-"
算喇 醒左再6啦系床  老婆番左大6.. 佢都吾會上msn..
6丫6 6到10點  我細佬同我老母出左街~_~ 0kay 開機打..  冇人上  整blog~_~v"
整到一半..食飯.. 冇幾耐  蚊蚊又打比我喇-3-  傾左幾粒中.. 收左線... 攰v_v.
甘抖左陣  同蚊蚊玩d msn無聊game.-   都系多謝老婆教我玩戈個旋轉波波球v_v 又炒左人啦^__^
uno就贏得一場-.-..          
之后再上勁舞喇-_-  老鼠上左,,  我同佢傾左計..   話老婆吾系Hk哇.. 佢老婆都系!__!"
一至認為    -  ,-  D老婆上哂大陞勾佬q_q..  老鼠決定帶我去包2奶-  -"...  不過,, 我淨系跟左佢去 冇包到-3-"
我好愛我老婆架v33v"..  吾會做對佢吾住既事e__e"...
甘老鼠去食飯  我做去打星a__a",,,   吸星錢先岩,, 呵呵   ..
順帶一提~"~放 勁 舞 全 新 外掛 ; 5.2版本. 全P x 搶 P ,有 意 add 我 msn !
今日系甘無聊-3-  冇乜野值得提..
today:276日...  老婆  我好掛住你哇t__t"..  你又話會上msn既q__q"
       我日日等到頸都長>__<"  書都冇心機溫喇.. "
     老婆哇     你快D番黎喇t__t"...   ..



2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


喊口/__\ 鬱悶 分類: 未分類

4月10日..  仲有4日就要番學喇  唉-3-
書都未溫過..   今日  9點幾彈左起身  腥左sMs比老婆 問佢番左大陸未  原來佢番緊喇o_o...
嗚哇...t__t"  老婆番大陸   我要悶悶納...q[]q"[好掛住老婆的說t^t]
eD都系上天既安排  冇計喇-3-,,   開機..  冇幾耐-_-.  洗衣機D杉得左-3-  要晒杉-  ,-"
一面同蚊蚊,烽烽傾msn,, 一面晒3,,   同烽烽玩msn game   跳水v_v 我贏嗮a0a"..  旋轉波波球a__a", 我大炒佢哇,,多得老婆上次同我玩v_v"教到我甘叻叻xp=]
but,, 玩Uno  勁吾hapi t__t" D電腦針對我既,,  一開波就Draw我4   0n鳩鳩的-,-  吼!"   輸哂哇  喊/__\"
玩左陣  雪雪上左勁舞.   我睇左陣終極三國  睇完就上勁舞同佢挑自由喇~_~"..  輸左3場比佢好似-v-"   我有破百萬架v_v"太好p o_o"
跟住..就溫中文-﹏-  溫吾入腦..  成日諗住老婆囉-3-"..   溫左個半鐘啦..  就比烽烽叫左去打波  好喇  好過屈系屋企悶悶,,
準備出去前  蚊蚊打比我=0="..  傾左粒幾鐘跟住v_v".. 傾D咩 吾計得lu !_!
打波啦-_-  果然  放假都e+未掂過個波-.-   廢左勁多...    同老婆佢地出街多左!__!",,   變得冇甘粗佬-3-,,   撞人都淆..   但系插花順左o_o"..eD系咪叫以柔制剛xdd?
6點啦,,  番去喇  請烽烽飲野.. 陪我行左段路仔甘喇v_v嘻,,,傾左d計..關於自己所愛的人-v- haha=]
番到去 冇野好做 上msn,勁舞..  我竟然無聊到系到四圍去睇人地d資料-3-,,  跟住.. 望望自己張結婚証..   琴日老婆話成日佢打~_~"要我打番次..s0, 琴日好是是旦旦打左比佢...
好對佢吾住哇,, s0,,   今日我放左成粒鐘去打..   好比心機架t__t"..    老婆,,  你番到黎睇到一定好感動的xp"
老婆返左大陸  又冇咩fd上喎依排  甘我都系打完blog就去睇Tv算-3-...
今日打住甘多先喇^__^"..
today,,:  275日喇..   雖然..  老婆吾系香港... 旦系我都會照常計日子^__^"
             人在兩地v3v"  心在一方xD"
        艾  粒  腰  哇  -v-"        



2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


2009-04-09 愉快 分類: 未分類

4月9日..
因為打完一片水蛇春甘長既blog..
點知吾小心比我自己del鬼左-_-..  s0,,   事不再提..
發皮四ing  - , -"  吼!"
today: 274日..   老婆吾使掛住我v_v" 你盡情去大陸玩喇-3-"
等我掛住你得架喇-_-"..t__t"
我愛你哇v3v,,,
p.s. 同戈2姊妹傾計傾到頭都痛-_-,,   無奈..
       蠻開心喇-3-" 

 



2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


^0^" 愉快 分類: 未分類

4月8日...  首先 烽烽生日快樂唷>0<"
甘今日系放假既第5日,,  一早諗 今日應該幾悶下.. But..  天意弄人a__a"
烽烽話today去KT買野架  但佢冇錢喇喎-_-..  仲諗住去搵老婆玩架嘛t__t"   老婆話今日陪倩倩去圖書館..點知a_a倩倩今日番大陸v0v:
好野~_~",,  可以去陪老婆了xdd"
我換3沖涼都成粒鐘喇差吾多-_-,,  慢過慢世魔王..~_~"   到kt時 差吾多2點v_v.. 打比老婆話佢知我仲系長沙灣a0a:,, 不過幾分鐘就系佢后面出現a_a"
哈哈,,   蠻好玩的v"v
甘去左藍田行街街~_~"...  吾記得左行左d乜-_-..   but  影左兩張相v_v"..呵呵.."
行完就去左球場到坐-_-  哂到我變人乾~"~...  仲要比人咬左2淡-_-..紅哂>0<"    因為太哂..  去左公園仔坐,,    勁多蚊  旦系系咬老婆吾咬我-_-.  無奈..t^t"
之后就行喇  自上天橋后-﹏- 就比佢亂帶黎行喇~~"       行到牛頭角,,  坐左陣..  6點幾 送佢返屋企甘囉!o!"
坐mtr番屋企-_-..   今次我對腳竟然行到痛囉,,  不過陪老婆都抵既>_<"
講起mtR 吾提去戈時吾得.-   系荃灣線..  比個丫伯摸屎忽囉-_-..  轉左去KT線..  比個細路摸下體-_-  拿拿林走佬轉位..
心諗-  -  E+D細路同老野都甘咸濕架..囧/__\"
跟住比老母急call番屋企- -  我細佬比人打死 好笑-_-  系都吾錯啵...  但系話哂都系細佬  拿拿林. 腳痛都跑番去喇-_-"
見到佢系公園同fd傾計-,-   挑  乜事都冇囉 超超.,.!"   but,,番到屋企收到好多電話投訴我細佬_-  唉  吾知佢出面搞乜黎  吾理喇 上網先..
同老婆chat喇  上onlinegame喇-_-.  TC..e排真系煩我啦黎~_~,,   不過算喇...    我都當佢冇到@0@"...
食左飯-_-  我老豆仲未番囉!_!   吼  吾鬼留飯比佢 食埋佢份v3v".,.   琴日到e+冇乜野落肚a__a"  嘻嘻>w<"
today,273日喇@v@"...     老婆聽日就返大6~_~,,  甘我聽日早d起身陪佢坐車車過深圳喇>-<"
又成幾日見佢吾到啦t_t  s0,sad..q_q"
今日先知道,, 原來老婆甘得中意影相架囉系-_-"..        死都要捉住我黎影~__~"...     
下次先同你影番一,兩打喇下x_x"              嘻,,!
老婆a0a"  我應承你丫v""v.    我吾會亂甘講野架喇a__a",,,        一定哄到你貼貼服服@_@"..
我愛的就是你嘛-v-"



2009 年 4 月 7 日  星期二   陰天


如事. 鬱悶 分類: 未分類

4月7日喇..  放假第4日..  好悶.."琴日吾系點好訓..  s0,  系床到6,,6到11.2點..
一路系到諗 琴晚系埋嬲得過火得制呢...    諗諗諗,..又1,2個鐘..
我老母番左工喇  屋企又得番我自己一個..   冇野好食啵   開機喇..  豐上左.. 甘同佢玩左陣..
無幾耐 豐黎埋我屋企tim..     不過黎左2粒鐘  換我上左佢屋企0_0"..  哈.. 吾想見到我老母嘛..
我同我老母冇傾計48小時了..    吾理喇..   系e個世界冇人會關心我的,,
甘6點幾喇  我再去開機玩...  6點半就比條基佬打電話黎..  問我食吾食煙 食邊隻  仲問我食吾食番..  老婆都吾比我食..我應承過佢話吾再食.."
我頂佢吾順囉  好白痴問d問題.   [你用吾用止汗劑架 用邊隻架 幾多mL架?!.  你想吾想扑野丫? 我成日都想 點樣先可以幫我介左佢丫]
我咪答  我點知丫..  你自控下囉..  佢又問[你打吾打飛機架 一齊丫不如 我屋企冇人啵.  你e+過黎啦一系]
=.=  無奈..   我想cut佢線  but,, 我慣左同人傾電話就吾會做d對吾住人既事..  s0, 死頂..  邊同老鼠傾番件事.,.  老鼠話叫我駁線比佢喎 佢幫我搞掂佢..
不過老鼠吾夠佢收線快 話cc tv.  收左我線..   不過點都好喇  多謝老鼠v_v"...   今日就放過你 吾捉你番食環處啦v_v" 順面放埋你老婆小迪xd" 吾捉佢去迪迪尼^_^"
甘悶左陣.. 玩左陣捉豬啦..  ^3^",..輸左2次---/[]\.. 玩玩下  見到msn  老婆甘耐仲未上既!?,,  吾知咩事..擔擔地心..咪打過去囉...
點知冇聽到...   自己多多少少都知咩事架喇...   都系我琴日發皮氣喇....  唉...
甘幾分鐘后佢打番比我喇...  我都吾知可以講乜  咪叫佢上msn  sd左段野比佢...  甘我都吾敢再講野了..  怕講錯野.."
s0,   我都冇乜心機打blog喇...  
~_~拎得起 放得低   做錯事 就要認,,   冇計   的確系我錯..
不過我都只系可以講..對吾住...   我諗吾到有咩方法可以彌補自己既錯..
唯有甘喇..   老婆一日仲嬲緊我. 我一日都吾會msn.    我亦都吾會搵佢..   吾想講多錯多..."..
講真戈句喇  我話會放棄佢.假架姐eD都系...    我講過 我吾會再囉感情黎玩...      
日后就算你地點玩我都好..  我都吾會再駁咀...    真系吾想失去后才后悔..
today:.272喇...   對吾住喇..老婆t_t  我知錯的了...
          你吾原諒我吾緊要..  你吾好吾開心就好了...    做回自己吧..   開心的你才是你的天性嘛^3^..



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 9
累積人氣: 5980