body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-05-28 分類: 未分類

5月28日  端午節...  好吾hapi...  今日一訓訓到1點幾.  起左身喇.  跟住就起身洗衫啦..

冇耐就上msn啦 同老婆chat下甘喇..跟住玩勁舞..  我吾小心做錯左樣野-_- 溝女- ,-"..  跟住我更系拿拿林補獲喇..

同老婆玩自由 玩左2,3場系到傾計..  大家應該知道大家既野多左掛...  我講戈d  全部都系真  出自內心..

之后邦邦叫左我去打波..  0kay,,  去打囉.  打比老婆傾電電  點知落到去落雨. 番上屋企收3,, 收得快過老婆既媽媽-v-",,

甘傾左陣收左線..  系到sms..   打吾到波 落雨-_-..  有d人照打,,  同老婆sms囉..  sd到一D野又嘈左..唉,,  失敗...我個腦,,死哂  乜都諗吾到...

打波!? 冇哂心情啦..   是是旦旦hea下算   跟住又系落雨..  落到勁大..   我 outdoor 邦邦 烽烽 留左系到淋雨打波-  -".. 勁濕 仲要系地下跳舞囉-v-"..

成身濕哂..  我打左好多次比老婆,,  電話暫時未能接通  嗚,,  我好擔心佢丫...系甘打系甘打啦..  打左陣  我地系到影濕身照-   -"..  囧..影左好多相.. 今日吾p0啦,,

之后去左m記食野啦.. 我同邦邦同烽烽..  講左d我今日點解會整嬲老婆既事..  .跟住慢慢行番去囉.   好凍好凍...   d風吹到我地打冷震,,

我再打比老婆啦  通左 但系吾聽t_t"..    老婆丫  吾好嬲啦,,,  我知道你實系喊緊... 吾好喊啦...

番到屋企 第一時間沖涼..  上msn  老婆冇上.. 我再上blog睇 睇番老婆系我pwblog既留言 傑傑竟然都入到黎..,, 9年fd 果然吾簡單..

我好內久..  點解我會甘戇?!   講埋d甘既說話...,,

好番吾夠一陣  又整到佢吾開心..        甄達成啊..,   你系咪白痴黎架??.

我好努力去補獲  旦系我真系吾知點做..    ,,

...我好驚........      冇左你,,,

對不起...我錯了  我錯了,,,                亦輸了,,   

就連烽烽亦放低左對你既偏見   點解我吾可以放開d睇你,,      我..太自私了..

真的,,

對.

不.

起.

.............   ..若這次真的不值得原諒 ..    ....     ....我....   願放棄,,,.

對,不,起..          

 

 

 

 

我真系好想 大病一場 訓醒教 乜事都冇,, 可以么?            真的不想分開..我..我不要....我.不.要.........



2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我xxxx/能夠套取我的ac,pw就能看^__^" )


.. 分類: 未分類

5月27日 星期三   今日番到學校 入左學校門口就打鐘  好彩冇遲到.,,.. 負負66安全無事番入學校 除左個死perfect叫我整番好d衫-,-

又系到讀readaloud 讀左4次 miss都戇戇地既  一份野re4次?...re完仲要未識解囉.低能=[.  之后上堂  系到睇片..

中史堂 我就開始同老婆sMs囉.  sms左成堂  跟住小息  落去食早餐, 烽烽話為左1粒牛丸可以以后吾借文傑錢-v-"笑,,

跟住又系上堂啦  地理- ,-  半中半英 都吾知佢up乜..  赤道我都吾知系咩囉 = .=".  sms啦甘.. 數學堂 又系sms啦- -",,

s到放lunch  去左間陳年老年到食面-v-"..    比多左牛腩我地既-0-"..  正@"@..

番到課室啦  我又系sms  j鵬見到  - ,- 問我今日sd夠未-3-  佢自己又冇得sd喎  我又諗番起烽烽話過,,,

[頂.. 買左新電話. 都冇人打黎既-  ,-]  笑哂;D..  世史堂..  望見街外 時大雨時冇雨   而且我又罰左老婆過黎接我放學,, 擔心佢tim,,

一路望住街啦..  中文堂  兩堂連堂..做聆聽..  做完都系同老婆sms  今日幾本上全部都系sms.sms.sms.sms-  -  " 就爆-v-",,

放學喇 老婆未,到 系班房hea囉   出面又落雨 時大時細-  -   點知  老婆系門口等左h0耐-,-   對吾起na..

甘行囉  長沙灣-.-   淆青哂..  好多熟人架ma.. 同老婆分開行  甘傑傑話老母生日 番去陪老母 文傑又話走...

唉 今次 6個人4把姐-  -"..   我諗 最濕都系我架喇-v-"....我想同老婆同把姐架~"~ but著住校服淆哂-.-"..

去到吾知邊到停左系到 好大雨..   一個2個沖哂過去對面..好勇~"~ 我吾敢-v-" 因為要我同老婆一把姐過 我驚整濕佢..

我寧願我自己濕  都吾要佢陪我濕  旦系-3-"  最尾都系佢捉住我過左去,,... ..       ....

跟住邦邦同烽烽陪我地去左西九行  行下平果商場丫 睇溜冰丫-,- 點知 洗場囉 凸~_~".. 上左9樓睇人射籃- - 悶..走左落去買魚旦,,

老婆個吾知胃囉-3-..  甘食得既   起把食左20粒魚旦~"~..  同埋n甘多爆谷..  囧rz"..

甘6點半na,,  邦邦同烽烽都番屋企啦.. 我陪老婆番KT,,..   都0k既... 系架車到 睇到對情侶 笑鬼左,,

個男既叫個女[kiss me] 懶有文化用英文黎渴個女仔錫佢~"~.   咩人黎架,,,  跟住有個丫叔 又對住我打乞痴- ,-"..

乜依加dhk人甘架..   唉,,  細路仔 冇家教  以為自己生得矮大哂?..囉住把姐周圍撞??..  乞痴可以周圍打?,,

陰公   你地點我理吾到 旦系你吾好將eD野做系我身上嘛  我潔辟囉-,-...

甘送老婆番屋企咯,,  沿途講左0k多野既...  有岩聽有吾岩聽-v-",,,   算喇    難得佢肯同我講嘛..,

個身越來越熱..~_~".. 都應該估到自己咩事,,  老婆番屋企啦 我另轉身走 不過都系另番轉身睇佢入門口>[]<",,  真系走lu~_~"

........

............

...................

..........................

今天的KT特別陌生,,昔日不是送完人地番屋企很開心的嘛>?搞什么鬼喇?  今天行得很慢喔,,行了半小時才到MTR...

看來我想事情也太入神了吧?  行行下會撞親人..   我竟然連梳都沒有說句..   上到車子了   在回想..

今天上堂時不是跟自己約定了嗎?..   今天我要跟老婆說的一句話喔,,  怎么沒有說喇?,, 淆了嗎?成啊成..   面對女仔不敢說?.

你平時很有霸氣 亦很有儿氣的嗎??..   你會被一個女仔搞到真性盡失^_^?...   [我不知道喇]...

KT的風很大..

車子想了很久  時間過得很慢..  一秒就如數月...   無敵是最寂寞.. 不  ,,  孤獨才是最寂寞..  身邊沒有任何一個能夠傾訴, 這種感覺.

很難受,,

好了 終於回到長沙灣..  又下雨了,,   天啊  你在耍我么!_!?....    為何總是在我一個人時下雨啊..   天啊 你知吾知..

你的雨 打在我臉上 很痛..  你的風  吹在我身體  很冷.. 入骨的,,!  究竟你想我怎樣的喇?..獨自慢步..雨漸漸大,,

我的步伐卻更慢.. 為何?  我...不知道...

走到椅子  坐下.. 不想回家住喔,,   在這裡靜靜..     良久   便回去咯,,  家.. 沒有人.  又是..  一個人t_t"  習慣

電腦 開著的..    猶豫了很久上不上msn呢..  身體不舒嘛..   3度發燒了,, 很開心,,  在此時 我的燒一直也沒有退,,為什我我還回校喔?  沒法子..

我跟屋企人吵交了  家中沒有人能為我請假 沒有人會擔心我 沒有人會陪我看醫生. 更不想指意拿到醫生紙,,唯有..

每天裝精神吧,  體溫紀錄..  發揮自己既小宇宙 作數;D..  寫每天體溫正常^__^再自己簽個名  那就完工喇,,

回到校 裝正常 裝活潑..   兄弟朋友們 是否發覺不到我發燒呢^__^"? 我的橋裝技術很了不起吧^_^??

就連老婆-v-" 都發覺吾到^__^",, 很開心....     唯一的低能滿足感*_*....

哎也.. 今日應該開心架嘛  老婆肯黎陪我啵  做咩亂諗埋d甘既野丫.. 痴線的唷>[]<"...

痴線痴線痴線痴線痴線痴線痴線痴線痴線,,,,,..........x10000000=]   

不過-_-.. .,,我真系好想知,,好想知...........一D野.. but~"~...        .......

^___^",,   算吧  完喇 , ..,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

黃妙玲  對不起



2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


始終都系要打番今日既野 分類: 未分類

5月26日 星期2  今日老婆一早打左黎叫我起身,, hapi吧,,

之后就起身番學喇..  我同我老母仲冷戰緊唷..  我d生活費都吾知點算/_\"..  靠自己囉,,

番到學校,,  h0悶..  上堂啦,, 今日好有興致誓要睇哂本<<龍日一.你死定了(2)(3)>>  哈,,甘睇囉.,...

第2堂就系落下面上戈個吾知乜q_q..  悶到飛起~_~"  系到同麥智傾圍棋..then 小息  買左早餐啦t_t我吾明自己,,

明明冇乜錢架喇 仲有錢可以去買早餐-  ,-"..  強嗎/__\??

第3堂lu  上咩呢..  吾系好記得tim  -__- 少年痴呆唷..   丫丫..記得了 系math喔,,  我系到睇書喇都系,,-v-";;

跟住丫sir話計數..  我依幾日番學完全冇聽過個丫sir講既新書同睇新書囉-  ,-"..  but.一到計cosθ,sinθ,tanθ我又識計-.-

o左咀- ,-.  計完又系到睇書..  theN> 中文囉..  成堂系到教吾知咩信,,, (失憶加重>﹏<')  冇理過佢 系到睇書..,,

日睇夜睇- _-.  都吾厭,,   哇卡卡>v<"

lunch囉..  去左邊到食呢,, 牙,,好似系 食粥v3v"  叫左好好好多野食ah..  我地5個人要消化左h0耐先食得哂,嗯,,

跟住就番學校咯 上物理課..  丫sir又系到教refraction..  0kay啦,,  主要都系講計數,又系sinθ囉-   -"..

之后就上地理,,  悶到[X]甘  又系到睇書 mz有mz自己講 我有我睇書..   哇哇..  終於睇哂1,2,3啦..

淨系今日  都消化左幾十萬,,不..是幾百萬隻字了~"~..  點解我冇e種力量去溫書既._.?/

last一堂.  又系英文  今日第3堂 琴日又有3堂..  嗚t_t"  系到做listening..  悶到抽筋  我咪訓教教囉,,

丫sir ,,你2日2日都叫我出去洗面  -  ,-  我理你都傻~"~,,  吾想系次所撞到原居民囉._.v'

放學喇,,  系班房癲左陣  跟住落左1樓行-  .-"..  大佬們 我既禁區黎.. 我d衣服不齊  行行下吾小心講粗口-,-比丫sir聽到

笑左-__- 佢話同我班主任傾傾喎..  信你會甘做咩 ~_~(你自己仲有成班學生系到傾緊計)..

甘叫埋邦邦走啦..  吾知點解 佢既態度好似180度轉變..  同我講左句我吾想聽到既說話,,..

[我吾系你地隻走狗,你叫我走就走?]  一句類似甘既說話  系我個腦入面系甘培回..  點解邦邦要甘講..

我心入面諗..我完全都冇諗過當你系我地既走狗,,  陣間再分析q_q"

甘傑傑同文傑陪我去左買插頭,,..  揀左一陣啦  番屋企na    努力整lan線..  成功做,v_v

我老母生得我太聰明  上天說:[世上冇聽明人 所以造左我出黎xD]   很白痴唷>[]<....

今日都系甘多啦...

唉,,

我好辛苦哇,,  屋企又煩 學校又煩  朋友又煩 愛情又煩-v-"..     Y_Y??  all the bad thing for me??..,,'';``[_)

屋企:  吾洗問  [_-一定系同我個食古不化既老母嘈啦,, 用食古不化形容佢最貼切~"~

唉~"~..  

近排睇完某d書之后  發覺自己,,   雙面人格-  ,-   ..  我系依到想問大家~"~..  你地究竟鐘意點樣既我丫?,,

我精神分裂啦~"~..   系屋企,,,一時扮乖仔 一時做衰仔,, 系學校  完完全全一個純真既小朋友,,

出到街  一時又扮下低b 一時又鬼死甘惡t_t,,    對住朋友仔  又吾可以太惡 又吾可以吾惡   help-.-",,

其實呢..  我最著重系人點睇我囉..   我既不滿都講左出黎 甘不如你地講丫..留個cm比我.. 講聲我系你地眼中系咩人..

你地其實系想我點樣?...   傲漫無禮?,, 天真活潑?...       笑,,..   我連自己既性格都吾知喔,, 陰公,,

邦邦哇..  j鵬哇  近排你地咩事丫?..  郁d就甘易發皮四 見到你地甘樣  我心好吾舒服哇..講真的,,

你地在氣我?  氣我話中語氣?.. 視人若無?...      究竟咩事喔!?..

請留低你地既cm  回應我既問題喇  好吾好丫t___t?..

 



冇計... 分類: 未分類

5月26日...

番學吾提-v-"   今日打到blog既原因就系@_@"

放學戈文傑同傑傑陪我去左間鋪到買插頭

跟住我番到屋企同戈D五顏六色total8色既銅線駁鬥  鬥左半粒鐘 就整好lu,,

 

 

老母啊 老母,,   陰公啊 ..陰公..

怪就怪你自己生個仔太聰明喔!~_~!"..你個仔我啊..  太smart啦,,  我都吾知點解我未學過整eD甘既野我都識整-v-" 點解呢??

怪就怪你自己系我細個戈時系甘逼我睇人整電器啦@v@",,

 

today;; the end,,"   i 'm;;  [__`s0  sMArtttTtt_`



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 1
累積人氣: 6072