body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


腸胃炎- .- 鬱悶 分類: 未分類

-  ,-3月22日~''  好辛苦-3-   腸胃炎,,,  冇教好訓..  半夜就柯又嘔..唉!
一早訓醒 冇野好做,,    就系起身刷牙洗面加柯嘔 -, -..
then  開著部腦..上msN啦..  老婆應該未訓醒v3v",,,  甘等陣囉  冇幾耐佢上左喇xD..甘Chat左陣nA,,邊哂3 邊傾,,
傾傾下傾到蚊蚊到-33-,,  好地地又會話我對佢有野的-33.,,  傻豬黎~__~",,
我鐘意你一個咋嘛v_v"      甘傾多陣食野啦-,-"  我丫媽同細佬好鬼賤囉...  我食白粥 佢地系我面前食正野..  凸佢地..吼!"
甘食完野..  傾多陣  就交機 我就去訓教教喇  食左藥  少少眼訓,,,
甘訓左粒半中到啦,,  老婆打黎~_~v" 比佢嘈醒左.v."    吾緊要啦~0~".. 打黎我仲hapi  .xd甘傾左陣啦,,,佢仲未補習喔,,  同丫媽行街喎,,,s0.nice..
跟住收左線 我訓多陣,.,   丫媽問我乜水打黎,,,咪話老婆囉xD...  佢0左咀@__@"  跟住見佢又起左身  甘就問佢出吾出西九行v3v".. 
嘻,,    佢話出  好野v3v",..  又有新野買xdd=]
去到行極都系甘啦,,   買左條庫,條皮帶,,    3舊幾水lu~__~...  試緊庫戈時-,-  班fd系甘打黎-,-  一d叫我去打機 一d叫我去打波,,  甘更系打波好D啦,v.
趕吾切換33,,,  就甘去啦~_~..  去到第4個到-33-,,好焗好熱  冇心情打  打多陣就去左買野飲,, 
番到球場,..  冇打啦再 同班fd坐系樓梯傾計v_v"..  阻鳩住哂d人行xdd"
跟住再轉場啦,..  都系坐左陣就走-,-   再上山頂xD..
打多一陣.. 閃水-  .- 好悶因為-v-"
甘我肚痛喇..,,,   s0, 邦邦陪我坐車走,.,,  甘打左比老婆啦v_v,,      第一句聽到又0咀又hapi耶xD.,,
,,,     甘傾左陣同埋TC 3線,,  我痛到差吾多出吾到聲- - "..   頂肺..
好野   中於番到  爽死了..
甘解決完就上msN咯,,,  好悶,,   等老婆番到屋企...chat左陣,,佢去食野同沖涼..晏D同佢傾電話啦v_v,,,
拿拿林食飯先得...
today,  256天了A__A"..,,   仲有9日xpp,,,
我很囍老婆的a0a",.,,        對其他人冇feel耶xd\=]



2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


2009-03-21 愉快 分類: 未分類

3月21日,,  勁吾舒服,..琴晚到朝早冇教好訓.. 系張床系甘6,,
個胃勁吾掂,..   系甘嘔搞到我..   十年難得一病,,-﹏-"
甘10點幾啦 本來要番SB架 旦系陪老婆出街 好過番去影相啦~_~,,,  一陣后  老婆打左黎 以為佢吾記得也~_~  原來佢仲有記性架V_V,  比我更好xd
叫我12點半出去咯..  喔  甘好啦~_~,,  食埋個早餐先喇甘..  點知嘔番哂出黎-3-,,  吉肚了又..
跟本食吾落野- .-    唉,,  辛苦-3-
甘12點半啦  照舊一樣  出去之前買排香口膠,,-    再去mTr啦,,  好悶-  ,-    咪企系到訓左陣...到左KT喇.....  以為自己行岩去apm條路 點知-3-..  去左D出口..
又要行番去A出口.無奈    見到老婆喇,,  就同佢去左小巴站接蚊喎..  跟住就吾知去左邊忽  再去接埋TC,  人齊哂啦,,  甘去行街..
初頭幾悶架..  行行下去左藍田  甘TC揀我傾計囉 傾傾下就熟熟地了..    Tc f.5架喇原來  要考會考~_~,,  好叻叻..
老婆佢玩野囉  去到D敏感地帶到專登玩野-3-   行慢D..     眼不見為淨..  吼!>_<"
嘩  佢地買左勁多野囉,,,   仲要一樣  成個公仔甘搞到~_~,,,睇到0哂咀,,,
行多左陣  佢地去左m仔買野食,  順面等埋佢地個fd黎行陣..,,   蠻串咀的~_~,,  我跟Tc無言了..!__!
甘行多一陣..  蚊送戈個fd去坐車. 甘得番3個人  同老婆sMs囉..    有外人系到傾吾到計~_~"嘻,,
20分鐘到喇.. 蚊番黎啦,,  甘4條友去左apm打機!,,   玩左1粒中啦,    就閃水,,    甘蚊佢自己番屋企,,Tc就番北角..
我就送老婆番屋企喇...   都系冇第2d人系到開心D~_~  跟住自己番屋企喇.,,
MTR勁多人囉 ,-  想訓都吾得...       好鬼嘈..     跟住見到對父子 幾好笑,.,
個老豆問個仔,,  記吾記得你最早住既地方系邊 個仔答 天水圍囉.. 
個老豆同個仔講番  梗系吾系啦 你最早住既地方系系你丫媽個肚入面游緊水嘛...
我笑左~_~,,, 哈,,
話甘多就番到長沙lu,,,     去到天橋底喇    見到遇雲戈四條蛋散..甘咪啤鳩住佢地囉-3-,,,...
因為過緊馬路喇..  s0, 好快就走左-3-...
番到屋企lu  拿拿林嘔番轉先喇..    囉番部機..  連斷4次線  吾鋸 打上和記投訴-.-  哼,,,  老子我下次實吾用你地xd
甘同老婆chat啦..,,   原來今日啤左老婆>_<"..  對吾起也!"...
..   甘  等下星期先再同老婆去行街街買野喇xD,,
Today,, 255日喇a0a,,      仲有10日咋xd
                                                                                255--->265---> ....100日后   v_v"..=365天



2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


2009-03-20 鬱悶 分類: 未分類

3月20日.星期五
番到學校冇野做  今日成個人都好散漫,,   做事冇精神
上堂又吾留心-3-   系到諗諗諗..     頭痛-....-"   上世史堂仲無奈,,系到利用支點力點頂點3點玩平衡原理..
吾知個e個平衡原理可吾可以平衡關系架呢?
今日lunch冇食到,,  出左操場打波..  好鬼哂,, 冇心機打..  鳩企 邊呆 =(
由於今日系f.5lastday s0,上埋最后戈堂就落禮堂睇散學禮..
吾明d人點解會喊..  我喊吾出囉.     也計我不明白他人的心情吧xD
系到等mr.lai喊 中於等到  全班高歡...  甘其餘好悶啦都
... 放學  汁左書包諗住走,,  但系冇人打波..  系到畫黑板  創左一套戀愛方程式比烽烽同司徒.. 幾搞笑
烽烽好無奈囉..,,  川鳩mE.. 甘走囉 吾liKE就,, 
同丫東落左操場睇宗揚佢地打波.   分析佢地點樣打波..  不過 我都冇心機聽..  由頭到尾都系諗前日D野-3-"
5點半就走啦 自己一個慢慢行番屋企.. 好悶,,  電話又冇帶到  ,,唉..
近排都吾知咩事了...  成日吾記得e樣戈樣 講野又語無倫次.小提琴講左小吉他, 射波吾入炒出又講左[姐梨]..  叫人又叫錯-_-  仲點吹水..
番到屋企啦..  齊哂人既..    then老母塞左D錢比我聽日用..  哦  收左囉..  換33先..
上到msn,, 老婆未上喔...  就算上左都吾知可以講乜t_t 
甘好啦..  上黎打blog..   講起blog,   平時每日都會做樣野 就去上老婆個blog到睇睇..
可惜佢鎖哂pw啦,,  我撞吾到也xd   甘冇咪吾睇...          假若佢真系吾比我睇 甘都冇計啦-v-"\
好啦,,  胃痛頭痛,,拿拿林食d飯同藥 去訓陣仲好..
..      近排多野諗左  好攰.v."
254天,,                                          ...



2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:可以搵到我既方法 )


2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


甘既-3-? 疑惑 分類: 未分類

,,3月18號..星期3,,  好悶- .-..  一早起身 食左個三文治. 飲左枝奶 就慢慢行番學 
..  一路行 一路諗緊- ,-" 邊個老師睇門口呢今日 會吾會比人捉頭髮呢!?..
好彩 今日系丫miss lai同鄧sir睇  鄧siR竟然冇捉我頭髮 xD"..   可能佢怕廢時煩掛v_v..
上到課室readaloud,,  中文.. miss駱話佢死頂番黎學校教書-,-  我地讀讀下書佢走落去次所嘔- .- 笑xp,,
theN,,..  上buds堂  幾好笑啦,, 跟住IH堂  點知丫sir冇上黎 又冇miss睇堂 自由活動  系到玩電話-,"  玩到小息完v33v"
跟住就上中史堂 鬼死甘無聊  系張台到訓著左- ,-"..  成堂老師都冇叫過我囉系..  竟然!
goodBYe左后就上maTHS.堂..   我又系甘訓.  丫sir問我有冇事-_-..   我眼訓姐~_~"跟住丫siR比左D數我地計..  好易 [mid-point theorem] 好彩系英文 中文我實吾識-.-""v
計到超哂額丫我v33v"  跟住lunchtime 去左食云吞面.,.  細細碗望落去 旦系好飽-,-"..  食完就去印野,
番到學校就岩岩夠中lu,.,  then.. 上世史堂 miss一開口就話quiz 好彩我早有準備 就系溫哂隔離班比戈份測驗卷xD..  51滿分 坐底有49分~v~". 第一次做卷做甘開心!,
跟住2堂中文 諗吾到有咩做  甘就做丫sir比戈D功課~_~"  一份數學4題 做左成粒中-,-  個丫sir好乞人爭 時不時行過黎-_-  點做丫,.,
就落堂 中於做哂-,-  鬼死甘急尿 拿拿林去解決..  個校工又企左系到-,-  吾知做乜 凸"3-
放學啦 拿拿林做埋.中文堂比戈D功課 作句姐 易啦xD"..  吾使十分中,..跟住就去打波,,   去之前 陪烽烽送女番屋企..  見到魚旦周~_~v 一齊xD.跟住烽烽請飲野@v@"
跟住再去打波啦..  烽烽番屋企換33  順面囉奶茶比我飲v_v  我同魚旦周就去籃球場先 見到邦邦黎埋 就打機 玩Dj max ~_~" 幾易上手啦,,
打多陣 烽烽打黎話冇奶茶 豆漿要吾要 ... 更系要啦 鬼死甘口渴xD..
之后打多陣機 飲埋豆漿 就打波啦    幾好玩-_-v"  吾認真  烽烽對我拳打腳踢,,,  好撚痛囉,,,  底你今日死既又系~_~v  比人kick  成個人好似玩攬球甘推前一米 仆到傷哂a0a"
then,,  玩多陣 比人炒左佢就過隔離場同魚旦周10n1..  一人贏一場~_~.  我勁吾舒服囉 肚勁痛-,-"  唉!  豆漿累事-  ,-吼!"..
7點幾到啦,,  同邦邦番屋企,, 比左d gAg相我睇  又要我影喎 凸=]"..   下次出街著黎你影囉-,,,-"  嘻v_v"
慢慢行番屋企  邦邦上左樓就比老婆啦  終於肯開電話囉-,.-"..   傾到我番屋企樓下就收線,,,
之后,,  番到屋企...換3 收機, 上msn 同老婆報到囉.,..  報完佢有佢忙 我有我忙  就忙左一陣  ...老婆話傾計架喎 旦我諗吾到有咩好傾,,,對吾起-3-
過左冇幾耐..  丫邱搵我 問我有冇msn令女介紹佢識喎  我問佢收咩料  要我介紹  佢話我收埋好多女既-,-   甘好囉  是是旦旦 應付佢 話搵下先啦 搵到比你-,-"..無奈!"
跟住小學同學丫芳~_~"  冇啦啦add我  同我傾左陣計甘啦,,依加仲傾緊^__^"  ..
都系甘過啦  今日冇乜點同老婆傾計,,   都系好似有d吾慣>﹏<"..
甘都系啦...  252日啦...  平平常常;;;,,,..    
今日上堂有D吾專心-3-..  冇啦啦會諗起老婆講過既一D野-...
平時都吾會甘既...  點解今次會特別在意既!?.....我都吾知-_-..   番學10個鐘...  最少有4個鐘系諗ED野-.-"...   究竟咩事呢!?
算喇~__~"..   今日吾知聽日事e__e"   乜事都到左聽日先算喇...   e排好攰  s0,  一早打完blog 拿拿林煮飯仔食完沖涼訓教教豬''
~_~老婆丫-3-..  我吾系吾想同你傾計呢..  旦系我諗吾到有乜話題好傾丫e排..  而且..你有甘多fd同你傾,,   都吾會悶親你架喇^__^"
s0,,  格硬同我傾不如囉埋我D時間去同多D fd傾..     相信甘樣你會開心D  xP=]"
死啦,-  好鬼想食番煙..  又想出夜街 做夜青-.-  點撚算... 
[分開是壹種解脫;; 讓您好好的想過;; 我想要的;; 那片天空;; 您是不是能夠給我]    假如你是跟我說的話,,我想我不清楚-__-"



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 5
累積人氣: 5987