2009 年 3 月 22 日 星期日  |
腸胃炎- .-  |
分類: 未分類 |
- ,-3月22日~'' 好辛苦-3- 腸胃炎,,, 冇教好訓.. 半夜就柯又嘔..唉!
一早訓醒 冇野好做,, 就系起身刷牙洗面加柯嘔 -, -..
then 開著部腦..上msN啦.. 老婆應該未訓醒v3v",,, 甘等陣囉 冇幾耐佢上左喇xD..甘Chat左陣nA,,邊哂3 邊傾,,
傾傾下傾到蚊蚊到-33-,, 好地地又會話我對佢有野的-33.,, 傻豬黎~__~",,
我鐘意你一個咋嘛v_v" 甘傾多陣食野啦-,-" 我丫媽同細佬好鬼賤囉... 我食白粥 佢地系我面前食正野.. 凸佢地..吼!"
甘食完野.. 傾多陣 就交機 我就去訓教教喇 食左藥 少少眼訓,,,
甘訓左粒半中到啦,, 老婆打黎~_~v" 比佢嘈醒左.v." 吾緊要啦~0~".. 打黎我仲hapi .xd甘傾左陣啦,,,佢仲未補習喔,, 同丫媽行街喎,,,s0.nice..
跟住收左線 我訓多陣,., 丫媽問我乜水打黎,,,咪話老婆囉xD... 佢0左咀@__@" 跟住見佢又起左身 甘就問佢出吾出西九行v3v"..
嘻,, 佢話出 好野v3v",.. 又有新野買xdd=]
去到行極都系甘啦,, 買左條庫,條皮帶,, 3舊幾水lu~__~... 試緊庫戈時-,- 班fd系甘打黎-,- 一d叫我去打機 一d叫我去打波,, 甘更系打波好D啦,v.
趕吾切換33,,, 就甘去啦~_~.. 去到第4個到-33-,,好焗好熱 冇心情打 打多陣就去左買野飲,,
番到球場,.. 冇打啦再 同班fd坐系樓梯傾計v_v".. 阻鳩住哂d人行xdd"
跟住再轉場啦,.. 都系坐左陣就走-,- 再上山頂xD..
打多一陣.. 閃水- .- 好悶因為-v-"
甘我肚痛喇..,,, s0, 邦邦陪我坐車走,.,, 甘打左比老婆啦v_v,, 第一句聽到又0咀又hapi耶xD.,,
,,, 甘傾左陣同埋TC 3線,, 我痛到差吾多出吾到聲- - ".. 頂肺..
好野 中於番到 爽死了..
甘解決完就上msN咯,,, 好悶,, 等老婆番到屋企...chat左陣,,佢去食野同沖涼..晏D同佢傾電話啦v_v,,,
拿拿林食飯先得...
today, 256天了A__A"..,, 仲有9日xpp,,,
我很囍老婆的a0a",.,, 對其他人冇feel耶xd\=]
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
2009-03-21  |
分類: 未分類 |
3月21日,, 勁吾舒服,..琴晚到朝早冇教好訓.. 系張床系甘6,,
個胃勁吾掂,.. 系甘嘔搞到我.. 十年難得一病,,-﹏-"
甘10點幾啦 本來要番SB架 旦系陪老婆出街 好過番去影相啦~_~,,, 一陣后 老婆打左黎 以為佢吾記得也~_~ 原來佢仲有記性架V_V, 比我更好xd
叫我12點半出去咯.. 喔 甘好啦~_~,, 食埋個早餐先喇甘.. 點知嘔番哂出黎-3-,, 吉肚了又..
跟本食吾落野- .- 唉,, 辛苦-3-
甘12點半啦 照舊一樣 出去之前買排香口膠,,- 再去mTr啦,, 好悶- ,- 咪企系到訓左陣...到左KT喇..... 以為自己行岩去apm條路 點知-3-.. 去左D出口..
又要行番去A出口.無奈 見到老婆喇,, 就同佢去左小巴站接蚊喎.. 跟住就吾知去左邊忽 再去接埋TC, 人齊哂啦,, 甘去行街..
初頭幾悶架.. 行行下去左藍田 甘TC揀我傾計囉 傾傾下就熟熟地了.. Tc f.5架喇原來 要考會考~_~,, 好叻叻..
老婆佢玩野囉 去到D敏感地帶到專登玩野-3- 行慢D.. 眼不見為淨.. 吼!>_<"
嘩 佢地買左勁多野囉,,, 仲要一樣 成個公仔甘搞到~_~,,,睇到0哂咀,,,
行多左陣 佢地去左m仔買野食, 順面等埋佢地個fd黎行陣..,, 蠻串咀的~_~,, 我跟Tc無言了..!__!
甘行多一陣.. 蚊送戈個fd去坐車. 甘得番3個人 同老婆sMs囉.. 有外人系到傾吾到計~_~"嘻,,
20分鐘到喇.. 蚊番黎啦,, 甘4條友去左apm打機!,, 玩左1粒中啦, 就閃水,, 甘蚊佢自己番屋企,,Tc就番北角..
我就送老婆番屋企喇... 都系冇第2d人系到開心D~_~ 跟住自己番屋企喇.,,
MTR勁多人囉 ,- 想訓都吾得... 好鬼嘈.. 跟住見到對父子 幾好笑,.,
個老豆問個仔,, 記吾記得你最早住既地方系邊 個仔答 天水圍囉..
個老豆同個仔講番 梗系吾系啦 你最早住既地方系系你丫媽個肚入面游緊水嘛...
我笑左~_~,,, 哈,,
話甘多就番到長沙lu,,, 去到天橋底喇 見到遇雲戈四條蛋散..甘咪啤鳩住佢地囉-3-,,,...
因為過緊馬路喇.. s0, 好快就走左-3-...
番到屋企lu 拿拿林嘔番轉先喇.. 囉番部機.. 連斷4次線 吾鋸 打上和記投訴-.- 哼,,, 老子我下次實吾用你地xd
甘同老婆chat啦..,, 原來今日啤左老婆>_<".. 對吾起也!"...
.. 甘 等下星期先再同老婆去行街街買野喇xD,,
Today,, 255日喇a0a,, 仲有10日咋xd
255--->265---> ....100日后 v_v"..=365天 |
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
2009-03-20  |
分類: 未分類 |
3月20日.星期五
番到學校冇野做 今日成個人都好散漫,, 做事冇精神
上堂又吾留心-3- 系到諗諗諗.. 頭痛-....-" 上世史堂仲無奈,,系到利用支點力點頂點3點玩平衡原理..
吾知個e個平衡原理可吾可以平衡關系架呢?
今日lunch冇食到,, 出左操場打波.. 好鬼哂,, 冇心機打.. 鳩企 邊呆 =(
由於今日系f.5lastday s0,上埋最后戈堂就落禮堂睇散學禮..
吾明d人點解會喊.. 我喊吾出囉. 也計我不明白他人的心情吧xD
系到等mr.lai喊 中於等到 全班高歡... 甘其餘好悶啦都
... 放學 汁左書包諗住走,, 但系冇人打波.. 系到畫黑板 創左一套戀愛方程式比烽烽同司徒.. 幾搞笑
烽烽好無奈囉..,, 川鳩mE.. 甘走囉 吾liKE就,,
同丫東落左操場睇宗揚佢地打波. 分析佢地點樣打波.. 不過 我都冇心機聽.. 由頭到尾都系諗前日D野-3-"
5點半就走啦 自己一個慢慢行番屋企.. 好悶,, 電話又冇帶到 ,,唉..
近排都吾知咩事了... 成日吾記得e樣戈樣 講野又語無倫次.小提琴講左小吉他, 射波吾入炒出又講左[姐梨].. 叫人又叫錯-_- 仲點吹水..
番到屋企啦.. 齊哂人既.. then老母塞左D錢比我聽日用.. 哦 收左囉.. 換33先..
上到msn,, 老婆未上喔... 就算上左都吾知可以講乜t_t
甘好啦.. 上黎打blog.. 講起blog, 平時每日都會做樣野 就去上老婆個blog到睇睇..
可惜佢鎖哂pw啦,, 我撞吾到也xd 甘冇咪吾睇... 假若佢真系吾比我睇 甘都冇計啦-v-"\
好啦,, 胃痛頭痛,,拿拿林食d飯同藥 去訓陣仲好..
.. 近排多野諗左 好攰.v."
254天,, ... |
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
甘既-3-?  |
分類: 未分類 |
,,3月18號..星期3,, 好悶- .-.. 一早起身 食左個三文治. 飲左枝奶 就慢慢行番學
.. 一路行 一路諗緊- ,-" 邊個老師睇門口呢今日 會吾會比人捉頭髮呢!?..
好彩 今日系丫miss lai同鄧sir睇 鄧siR竟然冇捉我頭髮 xD".. 可能佢怕廢時煩掛v_v..
上到課室readaloud,, 中文.. miss駱話佢死頂番黎學校教書-,- 我地讀讀下書佢走落去次所嘔- .- 笑xp,,
theN,,.. 上buds堂 幾好笑啦,, 跟住IH堂 點知丫sir冇上黎 又冇miss睇堂 自由活動 系到玩電話-," 玩到小息完v33v"
跟住就上中史堂 鬼死甘無聊 系張台到訓著左- ,-".. 成堂老師都冇叫過我囉系.. 竟然!
goodBYe左后就上maTHS.堂.. 我又系甘訓. 丫sir問我有冇事-_-.. 我眼訓姐~_~"跟住丫siR比左D數我地計.. 好易 [mid-point theorem] 好彩系英文 中文我實吾識-.-""v
計到超哂額丫我v33v" 跟住lunchtime 去左食云吞面.,. 細細碗望落去 旦系好飽-,-".. 食完就去印野,
番到學校就岩岩夠中lu,., then.. 上世史堂 miss一開口就話quiz 好彩我早有準備 就系溫哂隔離班比戈份測驗卷xD.. 51滿分 坐底有49分~v~". 第一次做卷做甘開心!,
跟住2堂中文 諗吾到有咩做 甘就做丫sir比戈D功課~_~" 一份數學4題 做左成粒中-,- 個丫sir好乞人爭 時不時行過黎-_- 點做丫,.,
就落堂 中於做哂-,- 鬼死甘急尿 拿拿林去解決.. 個校工又企左系到-,- 吾知做乜 凸"3-
放學啦 拿拿林做埋.中文堂比戈D功課 作句姐 易啦xD".. 吾使十分中,..跟住就去打波,, 去之前 陪烽烽送女番屋企.. 見到魚旦周~_~v 一齊xD.跟住烽烽請飲野@v@"
跟住再去打波啦.. 烽烽番屋企換33 順面囉奶茶比我飲v_v 我同魚旦周就去籃球場先 見到邦邦黎埋 就打機 玩Dj max ~_~" 幾易上手啦,,
打多陣 烽烽打黎話冇奶茶 豆漿要吾要 ... 更系要啦 鬼死甘口渴xD..
之后打多陣機 飲埋豆漿 就打波啦 幾好玩-_-v" 吾認真 烽烽對我拳打腳踢,,, 好撚痛囉,,, 底你今日死既又系~_~v 比人kick 成個人好似玩攬球甘推前一米 仆到傷哂a0a"
then,, 玩多陣 比人炒左佢就過隔離場同魚旦周10n1.. 一人贏一場~_~. 我勁吾舒服囉 肚勁痛-,-" 唉! 豆漿累事- ,-吼!"..
7點幾到啦,, 同邦邦番屋企,, 比左d gAg相我睇 又要我影喎 凸=]".. 下次出街著黎你影囉-,,,-" 嘻v_v"
慢慢行番屋企 邦邦上左樓就比老婆啦 終於肯開電話囉-,.-".. 傾到我番屋企樓下就收線,,,
之后,, 番到屋企...換3 收機, 上msn 同老婆報到囉.,.. 報完佢有佢忙 我有我忙 就忙左一陣 ...老婆話傾計架喎 旦我諗吾到有咩好傾,,,對吾起-3-
過左冇幾耐.. 丫邱搵我 問我有冇msn令女介紹佢識喎 我問佢收咩料 要我介紹 佢話我收埋好多女既-,- 甘好囉 是是旦旦 應付佢 話搵下先啦 搵到比你-,-"..無奈!"
跟住小學同學丫芳~_~" 冇啦啦add我 同我傾左陣計甘啦,,依加仲傾緊^__^" ..
都系甘過啦 今日冇乜點同老婆傾計,, 都系好似有d吾慣>﹏<"..
甘都系啦... 252日啦... 平平常常;;;,,,..
今日上堂有D吾專心-3-.. 冇啦啦會諗起老婆講過既一D野-...
平時都吾會甘既... 點解今次會特別在意既!?.....我都吾知-_-.. 番學10個鐘... 最少有4個鐘系諗ED野-.-"... 究竟咩事呢!?
算喇~__~".. 今日吾知聽日事e__e" 乜事都到左聽日先算喇... e排好攰 s0, 一早打完blog 拿拿林煮飯仔食完沖涼訓教教豬''
~_~老婆丫-3-.. 我吾系吾想同你傾計呢.. 旦系我諗吾到有乜話題好傾丫e排.. 而且..你有甘多fd同你傾,, 都吾會悶親你架喇^__^"
s0,, 格硬同我傾不如囉埋我D時間去同多D fd傾.. 相信甘樣你會開心D xP=]"
死啦,- 好鬼想食番煙.. 又想出夜街 做夜青-.- 點撚算...
[分開是壹種解脫;; 讓您好好的想過;; 我想要的;; 那片天空;; 您是不是能夠給我] 假如你是跟我說的話,,我想我不清楚-__-" |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 44 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|