body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 1 月 24 日  星期六   陰天


番去啦... 不安 分類: 未分類

11月24日 打埋e次blog... 就幾日吾會打
因為番上大6啦  
今日冇咩特別...都吾知打d咩好...
全日都系升lv..升lv..再升lv=  ="
她 出了去玩   剩下我自己/口\""
算啦-﹏-"v    仲有少少時間就起程>[]<"
我諗我會掛掛香港 a"a
嘻"=]
198日了~"~  欠2日就滿200 嘻...難得耶~"~
但時間一日一日流去-﹏-.....初7魔鬼日越來越近>﹏<"
 



2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


悶.悶.悶-3- 分類: 未分類

1月23日~"~星期五 今日吾洗番學 放假啦-v-
她說過今天不番學  但她比我話過之後 離奇地番左-.-v o了
發現自己的影響力開始大了-﹏-v"嘻"
感到欣慰些吧xD"
之后冇野好做-__ 掛跑online...今日簡直神-  -v"
升了隻寵 又升了lv  又搵到一大堆TR""仲要次次開場都好順- -v"
感恩e_____e"
她回家了v33v" 又開始傾下計-__-" 但系...冇野傾  哈xD"
唯有睇火影-   -  終於睇到232勒....好攰..
聽日就番大陸啦>[]<"....幾日吾會打blog-﹏-
有d吾慣~"~
她....後日先番   見少一日耶>v<"
fd子門a""a 在大陞也會掛掛你們喔@___@"



2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


能滿足嗎!? 滿足 分類: 未分類

1月22日....無聊的日子  由於今日番學番9:30 所以8點幾先起身-_-多謝打黎戈位同學
吾系都吾知醒-  -v"..番到學校 呆坐3小時-  -   坐到屎忽痛>[]<"v"
終於等到放學 就同wilbur一齊走-﹏-" 走之前去個fd到囉開紅酒既用具-__-"v
好啦 番到屋k-   - 冇乜野做 開住部機  呆陣先 跟住見到她上了線 跟她傾了陣計-﹏-"
原來佢系學校架-[]-"   囧了-v-"
好啦 4點幾-.-  冇乜野做 上網搵首黑色星期天聽下 -    - 世界禁歌-.-v"
我聽哂啦.....感覺吾系幾好-.- 聽完有d頭痛.(因為我音樂感強吧-﹏-)
之後冇乜野做-   -"唯有上勁舞 玩陣自由   退步了很多 188得番70m做底分- ,-"v
終於到食晚飯啦-   - 咪又系要我黎煮  嗚嗚.../[]\"....冇計啦 為左支紅酒-    -v"
食飽飽*_* a_a 更系開紅酒  my lover a_a"v 壹個人飲左半支-v-  甘都吾醉-,-"
但系我個樣幾得意下a_a".....眼袋下有小小紅>v<"  真可愛-v-"
我依加以少少醉醉地既感覺黎打緊個日記- _-"  鳩鳩下-[]="
唉也也!后日番大陸@[]@見吾到班fd孓啦>_<"更不可能見到她了q[]q"""""
諗住今日同佢傾多d計仔架....但系冇乜話題諗到好傾-_-"  腰斬了..哭q_q"
TOday....196天了^__^她也長大囡了 跟我說獨自回鄉了~.~"  我始終不放心-__-畢竟是女生也!....  發生危險我也怕怕的喔![]!     希望她回鄉沒有特別事發生勒^[]^"....
今天又比昨天更愛她了^_^" 可能是我醉醉點吧....在胡說的嗎~"~?....
沒可能吧   .....  我...千杯不醉耶~"~....14歲; 中學生  能這樣神嗎????我 一定行勒-v-"
她說:吃了煙不要飲酒 口會很臭的>﹏<"
我說:吃了煙我不會飲哂的 因為我是吃香口膠的^___^"...酒比煙難買唷-3-""
嘻  距離初七魔鬼日還有很短的時間....死刑到了嗎-﹏-?...淆底了"
我真的很囍歡她! /\/\
         \  / 
                          \/ 



2009 年 1 月 21 日  星期三   晴天


真的有一天! 鬱悶 分類: 未分類

1月21號...離放假 仲有1日~.~"
今日又系早放 不過3點幾先放-.-   到我地要彩排-   -v"
放學諗住打波 點知 班友仔 閃哂-,-"...kam烽又話系classroom跳街舞-v-
佢跳我一定跟  點知佢又淆﹏-  魚..魚..魚!v!
無奈的說  回家吧!番到屋k 比老母哦哦哦- ,-  系甘要我買過對番學鞋
好啦 睇左陣電視 換件3 落去買啦- -   我都吾太清楚自己咩碼-  -"...囧\[]/"""
又冇左百5蚊-,-v"...好啦...番到黎開機~'~她還沒有上 呆一陣子吧...
無野做 去飲碗糖水  我相信心酸苦心也能被糖水的甜份溶化>v<"....
她上了  很開心  但之后 淡了   內容不說勒!vv!"
第195天 能挽著一天得一天  我也感到滿足了
自問未能對她作出承諾  但至少也不能讓她傷心吧xD....[希望]/[]\....
鍾邦丫鍾邦  你今日矛番學-﹏-"... 代表左你隻腳傷得很重吧!??
東說起碼一個月先好番也  你好好休養啦q[]q....等你好番再同你打波架要>﹏<"
Fd子們見少一天 掛念一天~"~....... 她...亦是!  嘻v3v"
100問-.-
> 1.叫咩名:YTS
> 2.幾多歲:14
> 3.住響咩區:長沙灣
> 4.一日沖幾多次涼:2次以上
> 5.有冇跌過身份證:冇
> 6.有冇上過咸網:被逼上過
> 7.扑XANGA定係BLOG:blog
> 8.有冇釘環:未釘
> 9.單眼皮定雙眼皮:雙眼皮
> 10.有冇戴眼鏡:沒
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩:答緊問題
> 12.聽緊咩:歌
> 13.講緊咩:冇野講
> 14.食緊咩:口水
> 15.現在既時間係:21:00
> 16.今日幾多號:21
> 17.著緊咩色衫:冇著3
> 18.依家係日頭定夜晚:夜晚-,-
> 19.同邊個玩緊MSN:lover
> 20.上緊咩網:打blog既網
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作:卒眼
> 22.雜誌:pcgame
> 23.ARTIST:冇
> 24.歌手:周杰倫
> 25.SONG:周杰倫d歌
> 26.FOOD:平果-_-
> 27.DRINK:平果汁
> 28.劇集:少看
> 29.電影:不可能知道 還有很多新電影會上映
> 30.睡姿:漂亮
> 31.國家:中國
> 32.口頭禪:你鐘意啦xD
> 33.朋友:一大堆
> 34.人:Lover
> 35.報紙:東方日報
> 36.牌子:Nike
> 37.生果:平果
> 38.顏色:黑,白.灰
> 39.天氣:陰天
> 40.GAME:沒有了
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢:田兄
> 42.JANICE OR 王苑芝:芝姐
> 43.曾蔭權 OR 董建華:曾伯
> 44.黃偉文 OR 林夕:文哥
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包:菠蘿包
> 46.聖誕假 OR 暑假:X'mas
> 47.寫信 OR EMAIL:e-貓
> 48.地鐵 OR 小巴:小巴
> 49.PUMA OR ADIDAS:ADIDAS
> 50.古巨基 OR 陳奕迅:陳某
> 51.百佳 OR 惠康:百佳-.-
> 52.7-11 OR O.K.:7仔
> 53.WATSONS OR 萬寧:WATSONS
> 54.奶茶 OR 咖啡:奶茶
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:嬅姐
>
> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未:發左n世- -
> 57.拍過幾多次拖:忘了
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:-.-"..WML
> 59.你係咪一個好既LOVER:吾系
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:留比人啦-.-
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:行街
> 62.想要一個點既情人:好情人.-
> 63.想幾多歲結婚:吾清楚
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:睇lover中2咩-,-
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:同上
>
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格:實有
> 67.最鐘意邊個老師:冇老師
> 68.最憎邊個老師:一大堆
> 69.最鐘意既科目:經濟
> 70.最憎既科目:數學
> 71.有冇玩黑板:成日
> 72.出街食定響學校食晏:出街
> 73.幾點放學:16:30p.m
> 74.幾點放LUNCH:12:20p.m
> 75.放左學去邊:打波
> 76.係咪經常遲到:極少
> 77.有冇咋病唔上堂:有
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:有
> 79.上堂最鐘意做咩:畫公仔
> 80.學校俾唔俾帶電話:睇情況
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:kam烽
> 82.最白痴:我-.-
> 83.最可愛:她
> 84.最無知:我
> 85.最矇下矇下:我-.-v"
> 86.最吹水唔抹嘴:我-,-v"
> 87.最講過唔算數:沒
> 88.最叻:堅叔
> 89.最似大姐/大佬:東哥
> 90.最型:沒有
> 91.最靚仔:沒有
> 92.最靚女:沒有
> 93.最串嘴:我,-v"
> 94.最坦白:鍾邦
> 95.最多野講:tim爺- -
> 96.最鐘意傾心事:鍾邦,劉傑
> 97.最冇時間觀念:劉傑 . 我
> 98.最細膽:kam烽
> 99.最姣:奧巴馬--_--
> 100.最成熟:肥婆歡-v-



2009 年 1 月 20 日  星期二   清涼


久違 a_a... 忿怒 分類: 未分類

大家好唷  好耐冇打blog  有點事吧...
今日重新打blog啦>[]<".....
就新年了  向大家早點掰年@v@"....所有人身體健康吧e_e...
好啦 番番今日先   放學放2點4... 所以早左去打波- -   打到7點鐘唷>[]m"越打越火- ,-
由於番到學校聽到d吾中2聽既說話-  -...v"...粗皮說話吾系吾比講 都吾好第一句講啦{你冇撚野丫} a"a
放學打波-   -"...搞錯- ,-  自丫東黎左之後-  -....連輸n場- ,-  好彩吾使罰-v-嘻-   -"..
不幸的說  鍾邦受傷了-__-"....交了一個重任給我 護送他回家xDDDD...
回到家中 當然同我最深愛既人傾msn吧-﹏-"...很搞笑的對話xP=]...
[ 她:乖=] ]
[我: 我不是狗儿喔!v!]
[她: 我沒說你是狗儿喔=] ]
[我: 汪 汪~.~ ]
跟她194天 -[]-  每天比每天更愛她  [也許是謊言]
但我對她認真了 不再儿嬉了
對於以前的事...  只能說聲.....對吾起a[]a".........
鍾邦  你沒事吧!vv!?...你受了傷  打不到波-_- 我們很心痛耶A_A"....
早日康復吧-    ,-v"
嘻!!



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 6
累積人氣: 5988