2月2日
10點半起身 成身好痛 睇番兩邊膝頭 左膝 比預期嚴重 青哂... 無奈 右膝 紅了點..
望望手.. 牙印 仲有少少~__~".. 算系甘喇 落床 企一企都痛..>,<"...死頂"
之后 開機.. 她 很早醒了... 傾左幾句. 上勁舞去
同樹仔佢地玩得蠻開心的.. 自由丫 Bu丫 令舞丫 乜都玩齊*v*""...我同樹仔簡直系孖公仔..-v-" 一樣的^_^"
最好玩都系喇叭接龍 很爽.,..." 估吾到丫靜同丫焱會去偷情a0a"... 弓囍xD"
都差吾多2點 丫東msn我 問我齊人未 我話齊左d啦 好啦 準備出去 打開年波-__-"v
去之前去左銀行入數...好多人 等成半粒鐘..e個吾系問題- - 最慘系我前面個丫伯系甘放屁 好臭- ,-"
我去到球場... 加埋我7個人 點打丫-_ 於是 射下波算了" 點知- -...全部air ball 唉..冇打兩星期姐...使吾使甘"..
鳩系傑到我甘 踢我出場 吾撚比我打w0...唉..,.. 好啦.. 吾打咪算囉..好叻咩 去買好奶飲....維記果然掂"
番到去..,, 自己囉波練波 吼吼!\[]/ 吾理佢地...
之後 我有份打啦 打一場..都吾好玩既 由於腳傷... 剷底都難 跳一跳都痛...唉"
加埋天氣又焗///..... 甘吾打啦 走之前 劉顯話 睇過她的blog.. 仲話登我慘 指我指極都系用[某人]E個甘生外既名詞w0...0咀了
甘她是她 我是我勒 管不了這么多..... 只要她囍 便由她吧".. .."
走之前 同鍾邦 劉顯去食m仔 我請的v_v".. 60蚊齊頭a0a" 神奇...傾左幾多話題下..
番到黎 冇乜野好做... .. 唉.. 今日做乜都冇乜精神..吾通連個天都吾鐘意我![]!??
不過諗起一樣幾好笑既野....."
[我問:你今天真的把自己困在屋k成日么?]
[她答:系丫]
...... .....半小時候..."
[她說:很悶喔]
[我答:冇人叫你困自己系屋k-_-"]
以下都是無言了-v-"
她又說 明天又去溜冰了 .... 為什麼這么多精力"= =?...問我去么 我當然saY n0勒- -"... 仲溜腳斷啦q_____q..
希望她聽日玩開心點吧~__~"..."
以下是一段關於我的不滿""
倩:念0.0''俾人咬
我:系丫 又點!?
倩:爽吥?
我:爽丫 得未!?
倩:嬲丫?
我:芣
心諗:[乜我仆親 比人咬 好撚好笑咩- ,-"? 我前世同佢有仇- ,-?!!]
好囉...還掂今日心情又吾多令...笑囉 笑飽佢囉 吼\口/....
最多咪以后吾溜 我就吾信你地未仆過 未比你咬過囉 我超 - ,-"
笑我戈D人丫 收下皮先喇 要膠去別處膠 - .-"""
第207天 忘掉了 -,,-" 遲下先再計番v33v"... 願望是: 她能開心-v-"
`讓愛天天住我家 不分日夜秋冬春夏 全心全意愛我們的家 讓愛天天住我家 充滿快樂擁有平安 讓愛永遠住在我家xD... f0R LM家族=]"
|