body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 2 月 2 日  星期一   晴天


無題! 忿怒 分類: 未分類

2月2日
10點半起身  成身好痛 睇番兩邊膝頭 左膝 比預期嚴重  青哂...  無奈 右膝  紅了點..
望望手..  牙印  仲有少少~__~".. 算系甘喇  落床  企一企都痛..>,<"...死頂"
之后 開機.. 她 很早醒了...  傾左幾句.  上勁舞去
同樹仔佢地玩得蠻開心的.. 自由丫 Bu丫 令舞丫 乜都玩齊*v*""...我同樹仔簡直系孖公仔..-v-"  一樣的^_^"
最好玩都系喇叭接龍  很爽.,..."  估吾到丫靜同丫焱會去偷情a0a"...  弓囍xD"
都差吾多2點  丫東msn我 問我齊人未 我話齊左d啦  好啦 準備出去  打開年波-__-"v
去之前去左銀行入數...好多人 等成半粒鐘..e個吾系問題-   -  最慘系我前面個丫伯系甘放屁  好臭- ,-"
我去到球場...  加埋我7個人  點打丫-_   於是  射下波算了"  點知-   -...全部air ball  唉..冇打兩星期姐...使吾使甘"..
鳩系傑到我甘 踢我出場 吾撚比我打w0...唉..,.. 好啦.. 吾打咪算囉..好叻咩  去買好奶飲....維記果然掂"
番到去..,,  自己囉波練波  吼吼!\[]/ 吾理佢地...
之後  我有份打啦 打一場..都吾好玩既  由於腳傷...  剷底都難 跳一跳都痛...唉"
加埋天氣又焗///..... 甘吾打啦  走之前  劉顯話 睇過她的blog.. 仲話登我慘  指我指極都系用[某人]E個甘生外既名詞w0...0咀了
甘她是她 我是我勒  管不了這么多.....  只要她囍  便由她吧".. .."
走之前 同鍾邦 劉顯去食m仔  我請的v_v"..  60蚊齊頭a0a"  神奇...傾左幾多話題下..
番到黎  冇乜野好做... .. 唉..  今日做乜都冇乜精神..吾通連個天都吾鐘意我![]!??
不過諗起一樣幾好笑既野....."
[我問:你今天真的把自己困在屋k成日么?]
[她答:系丫]
 ......           .....半小時候..."
[她說:很悶喔]
[我答:冇人叫你困自己系屋k-_-"]
以下都是無言了-v-"
  她又說  明天又去溜冰了  ....  為什麼這么多精力"= =?...問我去么    我當然saY n0勒-   -"... 仲溜腳斷啦q_____q..
希望她聽日玩開心點吧~__~"..."
以下是一段關於我的不滿""
倩:念0.0''俾人咬
我:系丫 又點!?
倩:爽吥?
我:爽丫 得未!?
倩:嬲丫?
我:芣
     心諗:[乜我仆親 比人咬 好撚好笑咩- ,-"?    我前世同佢有仇- ,-?!!]
好囉...還掂今日心情又吾多令...笑囉  笑飽佢囉  吼\口/....
最多咪以后吾溜   我就吾信你地未仆過 未比你咬過囉  我超 - ,-"
   笑我戈D人丫  收下皮先喇           要膠去別處膠 - .-"""
第207天  忘掉了 -,,-"  遲下先再計番v33v"...       願望是:  她能開心-v-"
 

`讓愛天天住我家 不分日夜秋冬春夏 全心全意愛我們的家 讓愛天天住我家 充滿快樂擁有平安 讓愛永遠住在我家xD... f0R  LM家族=]"



2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


想不到的開心-v-" 分類: 未分類

今日初7-﹏-  所謂既魔鬼日  原來吾系架v[]v"....
今日訓到10點幾啦-__-...起身刷牙洗面~_~"
之後搵3塊餅食落肚- ,-" [3塊餅都好難搵原來-  -"] theN...
上msn傾陣計  差吾多夠中  換33去-   -"....出去戈時仲淆淆地-  - "..照去
由長沙灣....到觀唐-   -  十幾個站-....-  企都企都攰  到左就落左去行陣街 
冇等到她們v33v"
跟住都系搵到佢地啦-﹏-"....行左一個圈....就話去溜冰...又轉車番九龍灣-囧=""
坐完mtR  又要轉巴士-   -  help...想嘔-v-
終於去到啦....q[]q"...上頂層溜冰   搵都難-,- "
因為佢地吾識路架@[]@"......... 之后比左65蚊-﹏-"...溜兩場...我話明吾溜架ma...
無啦啦痴左線又比左錢去溜-.-"....入到去-   -....變態...開頭冇乜人 好dd 去到要轉彎既地方  吾敢郁- -
成6木企系到....但系點都要過 自己試-_-... 慢慢黎... 仆左2次-   -v...
theN, 都系自己練...慢慢黎  吾知點解 次次仆親 都系失頭哥落地  痛死我-.-"
她 仆倒率:0%-.-  汗..... 自卑![]!"....
算啦-.-   都仆到失頭哥損哂....走lu..... 落左m記買野.....極速甘飲哂支可樂....冇計... 巴士吾比飲食- -"吼..
番到去apm  打機- -...多人-.-  搞張証先... 都有排搞- -.....玩下玩下會彈game的-.-  乞人憎.....
玩到6點~__~"...雪姐又要走先  得番2條友   冇野好做-,-.....算  行下街-﹏-  平時我吾會做的事...今天竟然做了  囧/[]\
她  買了個袋  一d女性用品-_-  提起都凍-  -...吾敢入去
都差吾多時間啦...番屋k咯-v-"....入閘前-___- 諗住比佢咬一淡  點知咬左兩淡   幾痛下.... 真系估吾到甘尖- .-"
......甘樣就完左成日.......初頭諗幾恐怖架...后尾幾開心丫...
有機會下次再玩xD.....-___-"...



2009 年 1 月 28 日  星期三   雨天


都系甘啦xD 呆滯 分類: 未分類

1月28日  聽日就返香港啦-vv-"  開心-﹏-??...估下@)_@
由於琴晚夜訓..-  -  今早好晏先起身-﹏-.....11點到啦- -   吾系舊屋d人叫我過去食飯 
我都吾會過去-.-  冇計.....大6食飯早q__q"....吾多慣-    -"唉"!
過到去食完飯就開著部腦....呆滯.....冇野好做-  -"
唯有上msn  同班fd傾左陣計 吹下水
仲傾埋星期六點同鐘邦過生日-m-:"
算系甘啦   不過話都系有限....甘咪上網睇下d街舞片-﹏-"
唉....好難學也  想放棄..."但系冇可能-  ,-   加上自己都吾想\@v@
夜晚啦 6點食晚飯....0k豐富架@vv@"
但食飯之前  有樣吾好既野發生左系我身上....=  =  就系..................
大6因為得戈幾度 -   -    我沖涼戈時....甘岩撞正冇煤氣...fkkkkkkkkkkkkkkkk"吼    激死我-.-
搞到我要沖凍水涼  -  - 叼爆\>-<".....
凍到我丫-.- 成身震哂......
食完飯  去陪老母行街街啦-﹏-"......我又買左2件杉甘啦  吾錯架v_v"
380蚊0﹏0....大6都甘貴架d野...'''
番到黎   因為聽日要去飲早茶  都差吾多要訓    因為我是懶訓豬喔>(o_o)<"
嘻   今天202天了   很快可以跟她見面咯-vv-"
仲有3日   魔界來臨-[[]]-v: xdd   3<"



2009 年 1 月 27 日  星期二   陰天


o咀日 分類: 未分類

今天...初2
不算美好的早上-。-   第一時間起身 我成為左一間屋既主人- .-
因為屋主番了鄉下- .-  成間屋k送左比我==.  放低哂鎖時,屋証比我-.- 哈哈-v-
之後...接到電話 叫我去舊屋到  w0w...都吾系好舊姐..嘻\
去到同丫公丫婆say個hi,,,無啦啦丫公比左成千蚊我洗-.-  100美金+幾百港$
夠我去買電話喇又,....."
跟住 無鬼聊  食飯....冇計啦...大6生活系甘....
好彩有部電視姐 吾系吾知點算好,,,,
不過都幾抵讚有樣野~_~...就系d戲好鬼死好笑-,-"  笑到我xdd"\\\\
睇睇睇 ...睇到e+開全部機 上黎打blog-...-"真系好悶也......
好想快d番香港也.....掛住fd子 掛住她了....嗚嗚...q[']q"
今天201天   她也很快回港啦..-v-"
初7...一步一步逼近~[]~"..淆了...嘻 



2009 年 1 月 26 日  星期一   雨天


極悶一天 分類: 未分類

今日  初一 -_-...估吾到勁悶
大家很奇怪....點解我上到網呢@vv@  因為用緊notebook囉-v-".....
講番琴日先....琴日番到去..冇野好做-.,-".....一落車就勁訓-..  訓完之後去左打機-.-
所謂打機-   -....就系去投籃機射波0..0"..強項勒@@"   之后  去左一間叫  東京鬼屋既野到玩-.-
入邊好假  仲有隻人扮鬼黎LIN我條項  感覺不錯!!v"
跟住玩完番去入利是-.-
估吾到第一日就收到2千蚊利是-﹏-"
今日呢   真系好悶,-   同表弟同埋細佬&表妹去遊樂場= .="汗-___-"""
我去到冇野玩 吾岩我-.-  淨睇q[]q"
之後去左廣百-,-  仲悶.......睇3陪班丫太-  - 點解要我陪喎???
完左后  咪坐自家車番龜,-   諗住睇風景   個天又同我落雨- -"...
真系[吾通連個天都吾中2我!??] 哈-,-"..
終於番到  番到黎開著notebook-,- 點知我細佬同表弟又話要玩- .-
冇計啦 比面人地....算 我去沖涼  沖完 終於比我玩得一陣啦-.-
e+佢地仲系后面撲住我  好煩也-  -"
算啦  惡夢`好快完架姐~_~"  忍下吧!!
她...上了惠洲了   沒意外的話
不知她有掛我么~__~"...我...很掛她吧
今天是200天了  值得慶賀~"~....
又飲紅酒啦>_<v"
今日系甘多先   聽日再打過0vvvv0-"



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 15
累積人氣: 5997