body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


其實甘都幾好丫;嘻 分類: 未分類

;嘻    今日訓到7點半-v-"去到依個鐘數  更系拿拿林換衫沖番學校a_a

好彩琴日訓得吾錯=]  個頭冇乜點亂頭 整整is 0kay;><

Then;;  番到去冇番classroom 去左SAC a__a"  冇上左一堂甘啦=]

because SB stD. A0a"  要做d野 我地依d舊生去同d新生聚聚;哈

歡姐厄我話有令女;喊/___\   見到笑左v__v"

甘完左返返去上堂=.=  第一堂就見到呀sir火氣十足-3-  吾敢訓= =  唯有計數...

計上左隱-.-"  LS堂...  系到睇片= =  幾好笑囉;]

today真系好 冇BAFS上=.=  吾洗聽麥婆婆講書;>

上上下中文堂-.-  比人叫左去校務處-.- 咩事!!"??  pk 班主任- -  點名冇點我名;怒!!!

搞到學校以為我冇番學 戇鳩-,-"  哂左我訓教既時間;嬲!v!"

Lunch  系到諗緊經濟d野...  諗諗下變左吹水 

仲有3堂放學 hapi=]     最尾戈堂簡直成班人系發癲-.-"   miss冇反 作反/[]\  爽死我了!!

放學系到睇咸書=.=" 風流歲月  陶傑作既- ,-..  笑左 d比喻全部都系囉女人囉咩事-__-"

跟住打波喇去左   打到7點到返屋企..

--------------------------------------------------------------------------------------------------

第2日了;  沒有回應          ;;

             其實;_-   冇愛情~__~"  我仲有友情呢;]  

  同fd一齊真系好開心^^"    

   YTS喔YTS-v- 醒醒咯;;   冇理由一個WML可以k0我架嘛;丑! 

                   ;淫!  來吧=]  新既YTS a__a"  NYTS 



2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


2010-01-19 分類: 未分類

第1日過了;          

                 仲有2日;;

  今日番到學校早會-.- 笑左 講一句野就上番課室!?

     隔離C班有條友好串啵 話B班系不務正業^__^? 你好威威@o@?? 鳩!

         其實今日都冇乜特別..都系甘喇 訓教-_- 

              最好笑都系英文堂= ="  聽佢地讀英文笑到我6地 唯一最精神既一堂;哈

放學番屋企=[        諗住抖抖訓下  點知-,-  掛住玩壇寵;;  v__v" 

  今日終於做到寵物之星啦  21轉1203lv A_A"..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

慢慢等喇我-3-"..



2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


-___- 分類: 未分類

我又吾系有心避;嘆..

  有時有D野系開吾到口就開吾到口架喇..

       我逼自己都冇用架!

             我同你講丫  我仲鐘意你 甘我系咪可以同番你一齊丫!?

                  我問你既你又吾答/__\?  我可以點啵;[        

 我知我有d野系點避都避吾到架na!  現實點=] 放開d諗~_~"   真系好多謝今日既一本書.. 依加明哂;]

   我在等-v-!           等一個答案;

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日-__-  吾想打Qz;ZZ

略寫啦-3-"    依加番學好似做賊甘-__-日日同邦系到避訓導=.="(可能甘樣訓練緊我點避人掛..-.-)

放左學同mz wong傾借下學期音樂室使用權既問題=]  跟住去左西九陪邦買aMp 15W=]  夠哂用有凸-_-"

也也-__-  今日咩事  吾知系咪吾夠訓呢..  成日覺得暈下暈下既..    出冷汗- ,-".

甘買左d野上邦到食完hea  10點就番屋企喇;]

到依加-.-  仲系暈下暈下;   病態=.=v

希望快d搞掂件事佢喇..

 

                              只在等=]..!

 



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


......... 分類: 未分類

今日見番佢..

冇乜野講過.. ;嘆..     ;~_~"

;TT 點好呢...  冇彎轉?

What can i do ?_?

羅志祥 搞笑 

那一條牙膏 在對我傻笑
嘲笑我永遠用不掉
想睡就睡 想鬧就鬧
好快樂少了人嘮叨
藍色的碗盤 多買了一套
我忘了沒人陪我通宵
要多少替代的丑角 無辜的陪笑
才會讓我能真的忘了你的好
我在搞笑藉著熱鬧 掩蓋著心跳
邊哭邊笑偏要說著 一個人真好
當人群散了 突然覺得我可以死掉 我受不了
還在搞笑害怕回家不知怎麼熬
這麼多年早就習慣有你的撒嬌
我想我能熬 但是至少要讓我知道 你好不好

我們的小狗 食量變好小
眼神裡常常顯得無聊
他習慣睡覺的床位 少了一雙腳
所以他常常看著門口睡不著
我在搞笑藉著熱鬧 掩蓋著心跳
邊哭邊笑偏要說著一個人真好
當人群散散了 突然覺得我可以死掉 我受不了
我在搞笑卻在最後眼淚拚命掉
你的離開失去多少我計算不了
忙完了一天 突然覺得又何必辛勞 對誰炫耀
還在搞笑是否擁有麻痺的療效
唱一夜歌卻避不開催淚的曲調
我徹夜胡褊 希望聽到有人會提到 你好不好



2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


考試-__-" 分類: 未分類

考試喔,, 有排考-__-"

e_e我完全系考天才波xd

成個假期冇溫過書=v= 因為d書放哂系學校locker y0=]

~_~"系考試期間仲要練樂器'嘆

真系吾知點應付好個考試;;

吾知咩事=  ="  英文份卷;;  不論paper1 or paper2 都系講感情既=.="

今年痴線架;喊  eng writting 要作2篇;喊 

吾系佢限左我字數 實寫到600字姐;>v<"

~,~陣間過美孚拎野;]

打住甘多 ;]

A_a  乖小孩先有人要架;;t__t"   原來我很壞的-3-" 

難怪沒人要喔/___\  '''嗚!



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 21
累積人氣: 6003