;嘻 今日訓到7點半-v-"去到依個鐘數 更系拿拿林換衫沖番學校a_a
好彩琴日訓得吾錯=] 個頭冇乜點亂頭 整整is 0kay;><
Then;; 番到去冇番classroom 去左SAC a__a" 冇上左一堂甘啦=]
because SB stD. A0a" 要做d野 我地依d舊生去同d新生聚聚;哈
歡姐厄我話有令女;喊/___\ 見到笑左v__v"
甘完左返返去上堂=.= 第一堂就見到呀sir火氣十足-3- 吾敢訓= = 唯有計數...
計上左隱-.-" LS堂... 系到睇片= = 幾好笑囉;]
today真系好 冇BAFS上=.= 吾洗聽麥婆婆講書;>
上上下中文堂-.- 比人叫左去校務處-.- 咩事!!"?? pk 班主任- - 點名冇點我名;怒!!!
搞到學校以為我冇番學 戇鳩-,-" 哂左我訓教既時間;嬲!v!"
Lunch 系到諗緊經濟d野... 諗諗下變左吹水
仲有3堂放學 hapi=] 最尾戈堂簡直成班人系發癲-.-" miss冇反 作反/[]\ 爽死我了!!
放學系到睇咸書=.=" 風流歲月 陶傑作既- ,-.. 笑左 d比喻全部都系囉女人囉咩事-__-"
跟住打波喇去左 打到7點到返屋企..
--------------------------------------------------------------------------------------------------
第2日了; 沒有回應 ;;
其實;_- 冇愛情~__~" 我仲有友情呢;]
同fd一齊真系好開心^^"
YTS喔YTS-v- 醒醒咯;; 冇理由一個WML可以k0我架嘛;丑!
;淫! 來吧=] 新既YTS a__a" NYTS
|