好耐冇打blog喇,, 點解xd?
我都吾知啵- .-" 因為我自己都吾知打黎做乜..
入番正題先.. 近e幾日 都好吾舒服= =" 由上次發燒起..病病病病到依加= ="
好辛苦;TT 白粥..(諗番起d野~_~"..;嘆)
病都要好似正常人甘架喇~__~" 陪下fd去網吧打機 近排玩魔獸的病更嚴重了..
斬下眼,,升f.4又半個學年.. 時間真系快..
琴日學校40周年 我地f.4要畫黑板比人影相同整banner~_~"
女仔整banner 男仔吾洗做xd"
甘我去畫黑板 用左2粒鐘 終於完成左;; 連飯都冇得食;TT.. 不過0k滿意啦..
跟住落番去自己學會既攤位幫手.. 真系爽y_y.. 系到食野既同邦邦佢地= ="
王智良..我地既冠軍票皇 吾知佢點解可以拎到勁多人地未用過既票囉-.-"... 我吸引仔吸到pk-___-"..
放學又去打機喇~__~"..
;嘆.. 一時間既快樂~__~"... 轉眼消失..
估吾到 j鵬同芸.. 琴日都分左手... 唉..
我~__~"..都1個月了... 都系要甘樣過日子..
,, j鵬 希望你既決定冇錯啦,, 吾好好似我甘=]"
|