body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


好 痛 .. 傷,, 分類: 未分類

今日.. 學校旅行.. 
完全...  提吾起心情...
佢地 一個2個走黎安慰我...
好意...  心令了...
但系,,
根本冇法子可以忘記到佢....
系車戈到  聽到首歌...   d歌詞..  唉  吾知點講,,,
一聽到d情歌..  只得傷.感..
諗住去到吹下風..冷靜下..
原來  都系吾得...
頭...好痛...   滿腦都系佢既背影..  同佢一齊既記憶..
我..可以點做...
直到依加,...  同班fd打邊勞...都冇乜心情..
系甘飲酒..希望可以自己醉...  吾記得吾開心既野...
點解...
點解要甘...
好.吾.開.心....
沒法子重頭..?
頹廢..第2日了....
究竟.. 我要點做...
..唉,,



2009 年 11 月 19 日  星期四   寒冷


甄 達 成 ,, 已死了,, 分類: 未分類

分 手 后 的 一 分 鐘,,
 
腦 袋 一 片 空 白,,

沒 有 任 何 可 想 的,,,

放 不 下..

始 終 要 放 下.. 

我 對 不 起 她..    我 永 遠 地 負 了 她...

我 不 能 做 什 么 補 償  ...   也 不 可 能 再 次 一 起...

[ 唉 !  還 說 什 么 呢.. 心 痛 !心 痛 ! ]

回 想 昔 日 的 光 彩,,

再 回 到 現 在 的 景 象,,,,    兩 面 倒 了...

跟 本,,   沒 法 子 可 以 忘 記 她,,    街 上 的 情 人..  總 是 糖 痴 豆,,

不 其 然 又 回 想 起...  唉,,,

我 可 以 怎 樣 做??

一 年 的 時 間 ..  可 以 這 樣 子 沖 淡 嗎?? 

誰 能 教 我...  ?



2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


E_E~ 分類: 未分類

 

又好耐冇打blog喇~_~".. 見今日得閒 冇乜野做-0-" 上黎打下啦^0^"

依排生活 幾無聊下-_-..  分享下學校先@v@

成日比人捉頭髮=  ="...過住d擔驚受怕既校園生活=3=  終於忍吾住- -去剪算..55..

學校-  - 變態架.. 上到f.4= =  英文系做PAPER啦PAPER啦. 上堂日日系到恰眼訓=.="

econ堂..  都吾洗點上 f.3教過哂喇 easy..  LS- ,-根本吾放在眼內e_e" 吾洗睇書做功課=] 分數都夠高17/20

不過  最好玩都系數學堂  平時我最吾鐘意數學堂  依加勁鐘意啦=v=

因為...

我同邦邦...將數學堂=  =變左做寫歌詞堂~o~". 爽Y_Y 本書中文字多過數字e_e

番左甘耐 最好都系放lunch戈段時間..  同班朋友去食下野 放鬆下.. 幾開心=]

不過系課室多數都系同老陳陳SMS啦,,  當然吾少得老婆~v~"

放左學 又系同傑丫 文傑丫 邦丫佢地周圍hea 傾下計,,

不過近排..  班fd病下病下,, 冇乜心機,, 希望大家都冇事啦=[

朋友喔 朋友,,, 我愛你們啊>3<

講完朋友 講愛情e_e"??

大起大跌,,T_T我只系想平平穩穩咋...  因為../__\我好鐘意老婆架

太多既考驗.. 我受到癲喇..!!!

不過 冇考驗又點會有進步既愛情丫T_T"..  希望自己... 安然渡過啦=]

老婆 老婆 >///<"   我 好 愛 你 哇 !!

肉麻完喇-v-"    正經番=]   嗯,,,冇乜好打tim

收筆吧xd

a_A  甄達成v.s.鍾震邦   K場決戰  Y0~o~"
 



2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


2009-09-06 分類: 未分類

 

很久沒有打blog了..."  讓成了懶洋洋的習慣~_~"...囧ing"..

正題吧=]  前排  夠竟做左d咩,, 點解冇打qooza呢xd?因為...

掛住打機囉-  -"v  (不要打我q_q)  不過聽到邦邦話又有打blog..
搞到我又想打番;;.. .  s0,,決定打番啦^___^

e排...面對好多問題.. 先講學業上..  升中四了..真系吾可以再玩.
認認真真讀書,, 不過...  前日同琴日先請假- -"
冇計啦..  病左.. 發燒學校吾比我番/_\..  好驚真系好似邦甘講.
跟吾上d進度呀...嗚t__t"

健康上..  發覺自己..~_~" 唉 都吾知點講好..  好似殘左甘囉..
個人成日呆呆地=  = maybe打機打上腦掛..
平時好日吾會發燒請病假一次  今次竟然..  真系老貓燒蘇~o~"
不過點都好啦..  盡量kp番好架喇會xd

屋企上啦到..  都冇乜既-_-"..  系屋企 粗口已經成為我同屋企人之間既唯一語言!
冇左粗口-.-  真系傾吾到計..   saDD./33\
老豆老母- ,- 一如以往..  嘈..合..嘈..合..嘈..合... 好幾次了..
我都廢時理~_~".  大人既野  細路理吾到架喇 何況..我都吾想理..我細佬又多事~_~
系都要介入.. 抵死xdD.. 不過好有我當年細個既作風-v-"
果然..  有其兄必有其弟...  可惜丫.....~___~ 吾講lu..
傷心t__t"

感情路啦...
.  經過summer既假期同開學既一排..  我同老婆既感情.. 算0k穩陣既..
每次都幾開心甘啦..   雖然.我吾知佢系咪甘諗..
但系..  同佢系咪一齊.. 就算系吾出聲.. 都滿足了.
今年既暑假感情.. 幾覆雜下-  -" 好地地會有人對我一見鐘情..(最憎=.=)(最少3件)
邊個就吾提啦..~_~"..  都吾想提,,;=v="
不過..  都多謝戈d話鐘意我既人既~_~ 冇佢地.. 我又點會知道我最重視都系老婆一個<3"
真感情,  對,,,  我放了^v^"...  奇蹟喔-0-..
冇計~_~"  老婆對我太好啦...病左~_~想食白粥 竟然真系煮左-0- 好感動/__\
老婆<3"..  真系多謝你啦;>///<"   我吾知可以為你做d咩啦,,只可以盡自己能力甘愛你=]
其實..我都吾洗再點羨慕人地啦=]
我以經擁有最好的=]"
i;ll alwayw always love you so..
nothing's gonna change my love for you ^0^"

朋友了~_~"..  暑假... 離不去幾個.. 邦 傑 j鵬. e3個~_~最親既fd子了..
得閒就約埋一齊吹下水.. 幾開心架..=]
傾既話題吾多..  都系情感問題丫.. 朋友態度甘啦..  
情感問題..  真系傾極都吾會厭~_~"..  男仔傾eD野 總好過一男一女傾..起碼吾會有交嘈..
通常男都系幫男 女幫女.. 最后都系會變成嘈交收場-3-"
傾下傾下.. 發現自己對於感情有好多野仲系未明架.. maybe 我仲細掛..(邦話)
每次聽邦講完d關於感情既野..我都會番屋企好好甘諗下..
例如:我真系愛她嗎? 冇累人? 究竟我對佢有幾多意思?....好多好多..
不過...到左最后.. 我都系得一個答案~_~"..  我要好好珍惜佢..
E種女仔~_~ 世間難求丫  傻佬.." 
難得人地對你甘好...  吾好亂諗野啦^__^"..
yantatshing is smart man-v- right?  [yayaya]"[haha]"a0a

其實打甘多~_~"...  都系關於老婆多-.-v
老婆丫<3"...   認 真 的 向 你 就 壹 篇 =] 我 愛 你 >3<"..
雖然我叫儿戲=v="  but對你吾系儿戲架v0v"



2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


2009-07-28 分類: 未分類

琴日同老婆出街街啦甘...以為今日吾會出架喇,,

天公造美- _- 時間配合  今日又同老婆壹齊啦...街好熱-.-".. 邦邦原本約左我上佢屋企打機,,but老婆系到..

跟本上去囉帶埋佢,,  上到 邦佢地仲未到-.-"  去后樓梯等佢地-_-"..

佢地一出lift  就比老婆嚇親  笑^____^"=]

去到好大冷氣哇,,,  舒服..   涼左陣.  同邦邦出左去傾野.   又系d麻煩野啦 =[

跟住番番入屋...都系屋舒服-0-"   系到睇電視,,  老婆系到訓教教   個樣好得意;>v<" 

老婆訓醒左喇-3-  C  tv囉..  今日先發完老婆系鐘意睇埋D怪獸片=.="汗....

中途烽吾系知咪見到我同老婆壹齊甘甘甘-_-"..  睇吾順眼- ,-"   o哂"..

過多陣 去買野食,,  買埋比班友仔-,-".. 仲要怨三怨四  信吾信下次吾買丫拿!v!"...哼;..  

甘食完就hea多陣.. 同老婆走啦...  今日冇乜行過街  但我成個人都散哂...近排都系甘-_- 可能病掛...

老婆真系好鐘意咬人架姐-_-".. 每次出親街 冇d聖痕都吾會番到屋企既-_-"..  系MTR仲同我講左句吾知咩野..打咩愛..無奈but開心~_~"

送完佢番屋企之后..  又系一條漫漫人生路.. 坐車,,  望望電話 雪雪打過黎  打番比佢啦..   睇佢都系好想同邦cool番架喇..

真系好興幸自己仲可以同老婆壹齊v3v"...  開始早過人地,,  kp得仲耐過人地 a0a"..好kai xin 啊!

同雪雪傾兩句就收線啦,, 打番比晴儿(副族)  又系到講三講四-.-  講左我成粒鐘都系一句講哂..   儿戲-,- 我好驚你走族.!!!

-_-"....好   無   奈   囉 !_!"

番到屋企啦  好攰丫=[    要抖抖啦 琴日好夜訓zzZZ



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 5
累積人氣: 6071