body{filter:Blur(Opacity=7)} й①ヲеみШ『SkyClock』:http://flash-scope.com/
_-`*×Mr.ShinG de BloG"♂
新 壹 年 =]
新 開 始 ;>
新 時 代 v_v
新 作 風 ^_^"
2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


久違了;; 分類: 未分類

我也很久沒有打blog了,,  為什麼呢?..

自經過上次的事后...我確實又成長了,,       老婆,,肯比多次機會我,,我真系好開心...同時又好擔心~_~"..

擔心系因為我好驚自己再錯多次,,,  甘就真系完了...

我跟老婆  能過渡了壹年了.. 

很快樂,,,很滿足...        我真的希望 我們能夠壹年又壹年地過下去....

今日被問到  點解我甘耐都吾打blog..  甘系因為,,我諗過.  之前我打blog系為左維繫感情而打blog...

我諗   依加吾再需要甘樣黎維持我地之間既感情..         我地有野會直接講>[]<"...   吾會再收收埋埋架喇-0-"..

e兩日系屋企忙緊d野,,

忙一:  我要參加比賽了,,,  家族皇者挑戰賽   身為Superior既代表,,  0k開心既.. but 晚晚加操  真系好支力...

忙二: 因為老婆番左大陸丫>[]<".. 我好掛住佢耶..    得閒就同佢sms下甘....  再諗諗..  壹年戈時..  比吾到d乜佢...  甘為有整壹個mV送比佢啦>///<"

          我吾知整得好吾好丫..  但都系一份心意NA..    由我地結識之地-v-[勁舞團]黎整  ,,,

          http://www.youtube.com/watch?v=mjvHtXdFTaE  上去睇下啦>[]<"..   整得吾好吾好踩我丫t__t"..  第壹次為女仔整架咋>[]<"..

blog..  再吾會成為我維繫感情既工具...  佢會成為我將平時生活既苦與樂既記載點... 當然吾少得同老婆既事啦^3^"...
 



2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


拖累___..``]]; 分類: 未分類

昨晚,,,我寫了篇野...  諗住作今日既blog.

    但系  ,,  諗深一層   我冇理由要將私人問題帶比大家麻煩..

s0,,我決定左  我自己一力承擔...

              出於我個人問題既事,,  我亦都吾會再帶麻煩比朋友,,     

是終是結,,,          輪吾到我選擇.       

                我吾想再對住電腦了..  雙眼,,   好痛              加上,,整晚冇訓,,    好頭痛..又好眼訓,

      自己既病 仲未好得清..        唉,,系甘咳  都吾知咩事...  食極藥都系甘,,

吾諗啦...    自己系屋企靜下都好既.            ..       心理準備..

                              我已有了..                                     我,,,

樂意接受.                        

              對不起   是我錯了,,,



2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


平淡___``;] 分類: 未分類

                                    7月1日..

  我的日誌..

             很,,,

平淡__]]`                     沒有,,什么可以打上來...    ,,日誌....變得,,          .

              沒意義?                    該記載的...  都不能完滿地記載..                       我不想..

 

 

 

 

 

                           我,,,真的很差..        很沒有用..   =[..



2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


2009-06-30 分類: 未分類

...整番好部電腦 

  成日掛住打機,,, 

      冇理過老婆..   對吾住..."=[

                P.S  岩岩同老婆吾知算吾算系嘈完,,  好吾開心甘na.."

                               其實問題都系出於我架喇....  講講下講到相信既問題...我,,

 誠信應該差吾多差到跌地,,.

          冇人信我,,   都抵架啦.    

                      可以點姐~_~?..    自己錯嘛  吾嬲得人架..,,   等人原諒啦唯有...

   等又吾系,, 吾等又吾系...  自閉掛,,  自己難過算

       ^__^張棟樑, 低調,,,    我的悲傷是如此低調-[]-   

                                    算喇,,   等老婆想搵我先搵啦,,     我都吾敢再打擾佢喇..    

不聞 不聽 不知 不覺 .... ..     限期至~_~"... 你想搵我戈時..

     ..

 

 

 

 

 

.......................就一年喇..  先搞甘多問題出黎..  自己.

真系.,,

       h0 失敗..t__t"              只系可以講...   對吾住..



2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


重生;d 分類: 未分類

6月29日,,,

今日一早7點幾落左樓下練下波  好耐冇練啦-3-"   一練練到11點幾..~_~   整親手,, 囧..痛一陣姐,,

跟住就整機喇@_@",,

2點半啦  整完,,     開始download番d野,,   s0.今日吾會點打blog,,

吾系有排打@_@  慢慢打哂我downD比咩吾通;d

今日就系甘啦-v-     聽日會更精彩a_a"



mzusomuch
暱稱: ๑丫✖成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-01-04
兄弟
看化了
忍吾住- -
2010-05-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 219
留言總數: 468
今日人氣: 15
累積人氣: 6020