7/7
首次與Jenny,Yan + Carmen的約會...
再次來到這個溜冰場,
無左上次的陌生感,
而且隱陣左.
呢次見唔到仔仔呀,
咩都要靠自已,
偶爾才可以依賴下Carmen,
因為呢個老師太忙啦,
一個人要都教三個新手..
但呢個老師好棒呀!
因為呢三個新手最後都可以唔晒扶野就行到,
而且速度比蝸牛快呀!!!
感謝老師!
請記得我地既約定!
之後與起地一齊去食sushi,
同樣的名字,
不同的地方,不同的環境.
本想行去TST,
但到MK就卻步了...
首次光臨「金魚佬街」,
首次親眼見到龍貓,
好似白兔呢...
還有好可愛的倉鼠...
在不知名的商場影貼紙相,
記得下大家的第一次,
很喜歡Yan的孖辮子 ^^
原本只打算下午的約會,
最後卻廷伸到晚上,
是一個驚喜...
今晚開彩啦,
唔知有無中獎呢?
唔知有無安慰獎呢?
|