終於都考完啦...
呢兩個星期好難捱...
溫番d書書先發覺今年教左咁野,
d範圍可說是比會考還要多,,,
竟可在一年內讀兩年的課程,
值得讚賞嗎???
睇番d筆記,
好些都唔察覺曾經讀過...
在臨考前一刻,,,
仍很清楚其實仲有好多野未溫,
但也清楚知道,
即使俾多10日,20日,甚至更多日,
都唔會溫得完...
因為溫完少少,
就會發覺原來仲好另一部份涉及未溫,,,
就咁樣,
d野永遠都溫唔完...
終於清楚明白老師講的說話,
讀Geog+Econ的人,
從未有人在考試前敢說溫晒書,
除了內容多,
而且的是呢兩科太時事了...
呢個世界時刻都在變,,,
到底你可以知道多少?
學習多少???
用有限的生活學習無限的知識,
殆矣!
承認有時候我喜歡被人支配,
但當我想自己決定時,
為何就不給機會我???
真的不喜歡不容許我用我的方式做事!!!
為何未試過就斷定我不能??? |