8月開始了!!!
試問自己, 放假的這段日子在幹甚麼??? 得出的答案好似大部分時間都浪費了! 現在這個處境, 覺得自己這心態真的好嚴重! 擔心!擔心!擔心!
到底該怎辦呢???
數下手指, 我都唔記得大家有幾耐無見了, 但再見番哥哥, 覺得他靚左!
我是眾人中最不合群, 仍是舊樣子, 靜靜地坐住看他們瘋, 但有一例外的, 連我也受罰了! 但這懲罰我並不抗拒, 反而樂於被罰, 因為我終於可以發瘋了.
今次又再認識到d新人, 又認識左個珍珍. 覺得好叻!好靚!而且幾可愛! 又認識左個混血兒, 他識得一種特技!
今次再見到他們, 反而令我覺得我明白他們成日發瘋的原因, 也許是我近年也瘋多了吧! 無論他們做甚麼都好, 他們仍是好人, 仍是一群很懂得關心別人的人!
唉~ 都是自己招來的... 我,,又再如此了.. 我都覺得自已好虛偽! 我又自已欺善怕惡.. .. ..