千愁萬緒 盡在不言中
感覺有點諷刺
諗諗下暑假都就來完, 又問下自己到底做左幾多野呢? 簡直真的懶惰了... 但條路卻難行好多了... 明知後果的嚴重, 點解我仲唔爭氣呢? 今年的激情來得快也去得快呀! 如有的選擇, 我唔希望我係唯一! 或者你地對我太好了, 我寧願有個人罵下我!!!
今年的暑假也是如此, 好似根本拋棄唔到呢種心情和感覺! 一直以來都希望因此而改變改變,, 但次次都失敗! 儘管時間久了, 但感情好似無淡... 歡迎這種感覺定期光臨, 因為忘記的太多了, 很想抓緊此時此刻還在記憶中所有人與事 !!
想了又想, 雖然過左些日子, 始終仍覺得對不起呀! 並非有心的.. 傷害到你的話, 真的極之抱歉!
想說甚麼就說甚麼, 到了這個階段, 彷彿不行了... 是怕傷害吧! 也是距離嗎?
又再收到同樣的消息, 不知待遇又會否一樣呢???
想做的事總做不到, 到頭來仍是一場空!
希望一切都唔會變!