感謝你的資料, 沒想過大家還有別的東西談談, 今天的感覺很舒服! 真的,是比上次更好! 皆因有些「平民」的感覺, 這令我更不想離別!
我好想有多一次, 真的好想!
又有突發事件, 我這次真的不得不努力了! 有太多東西需要還了!
其實曾經都有咁諗過自己, 甚至想話俾人聽我係咁樣, 但點解而家我真係俾人見咁時會咁唔開心???
真係小事一件, 但真的好介意, 是太在意某人說的話吧!
近朱者赤, 近墨者黑。
話咁快又過左個暑假, 如果之前的日子都有今日的心情就好了... 可惜..可惜.. 太多可能唔敢去想像了..