好朋友: 支持你的決定! 希望你開心!
其實都唔係第一次係咁而令自己唔開心, 但果時我真的好想就咁算! 太多野做啦, 促要做的事點做都做唔完, 要擔心的事愈來愈來, 原本煩的事愈來愈煩! 我真的唔想再咁樣落去呀! 好想認真地來多次! 好想唔會再做令自己後悔的事!
就是承受不到!
如果係我, 我會唔會咁樣呢? 但之前相似的事件, 我點解會無感覺?
高處不勝寒
我唔知你有心定無心, 係認真定係講笑, 但我呢個聽的人, 就十分介意! 我根本唔係想咁樣... 我真的真的做唔到..
我很討厭嗎?
又是這種心情, 是好,也是壞. 想就此停止..
學業, 又是另一種心情, 融合的心情, 有時真的令我又愛又恨!
失敗了.. 是一很大的打擊! 一個很大的挫敗! 是否命運正式降臨了???
很掛住你呀...