唉~
今日又係一場惡夢!
我都估唔到被你一估就估到, 都估唔到竟然係你聽我講心事, 騷擾你2堂真的唔好意思, 但我知你唔會介意既~ 毫無準備問左呢條敏感問題, 好彩無事姐! 毫無準備講錯野, 希望你唔會放在心上!
其實, 我又何嘗唔係呢??!!
真的唔知點算...... 已經唔係第一次了......
本來以為變左, 原來根本無變! 心情立即down晒... 好大壓迫感... 更加自卑!!!
好唔開心呀! 真的好唔開心! 點解而家呢個階段先來搞呢d野? 我寧願呢d事上年發生... 該如何辦呢???
不是第一次遇到的問題, 就係因為太常發生, 講得太多次給人聽, 所以而家唔想講, 好似可以預到安慰的內容... 但真的真的超級慌亂了,擔心了,害怕了, 更加證實, 我拎左我唔應該拎的東西...
親愛的Apple: 生日大快樂! 永永遠遠都笑! 長長久久都幸福! 一生一世被人疼愛!