2009 年 4 月 19 日  星期日   雨天


「『... ...』」 分類: 未分類

10年前的今日...
是我在那個地方,
最後一日上學的日子...

唔經唔覺,
溫Geog都溫左一個星期了,
10年前的今日,
哪會想到原來我也會溫書,
更沒想過我也會學人考大學...
世事真係變幻莫測...
或者就係因為有意料之外的事發生,
人生才叫是人生...
不知道..
10年後的今日,
我又做緊咩事呢???
我最想的事,
唔知可唔以實現到呢???

之前溫Econ果時,
本以為考完Econ,
我就係神仙...
點知,
個Geog都令我飽受折磨...
對住d past paper,
d point真係比六合彩仲難中!
明明係果d野,
點解可以有咁多變化???!!!
我既弱點真係俾人講中...
但係我再努力d,
可唔可以補救到呀???

最後一科了(唔計Eng oral),
希望以一個平常心去考,
希望以一個正常的我去考,
希望以自己的最好做到最好...
就如你所講,
我不為任何人去做這件事,
而是為我自己去做這件事!

如果這個心情早點來到,
那就好了!
為自己而戰,
原來是有這種如此自滿的感覺



2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


「『... ...』」 分類: 未分類

      MS....

  本來   是我復仇的第一步
 但結果
戰敗收場

 原因
...感覺做落去同以前的唔同
捉唔到個感覺
做得好慢好猶疑
從未試過做份MS卷會唔夠時間的
在學校差唔多次次都有半個鐘剩下

份卷對我來講 : 難
但我無放棄過
不斷不斷同自己講唔好放棄
因為我真的真的好想追上你!
這是我的目標!
當然,
分數考得好對我仲有更好的幫助!
但果刻,,
主要原因唔想就此放棄的好想好想好想追到你!
真的好想好想!!!
就算追唔到..
都好想拍住上!!!
考完啦..
我知我已輸左..
  但
希望你會成功
因為你真的好努力
 

不過
呢科雖然報唔到仇
我希望個成績唔會太差
否則
我會喊得比Econ更慘烈

朋友,
你們有空嗎???
我好想考完試去發泄去玩去癲呀!!!

剩下的是Geog
我已無期望了

此刻最想的是
回鄉隱居
好想回到那個最初的安全窩



2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


「『... ...』」 分類: 未分類

今日...
考完Econ啦... ...
之前不斷想像自己考完呢科的反應會如何,
想哭?失落?灰心?高興?
原來,
通通都唔係!
只是好激氣!
有無搞錯呀?!
呢份卷...
我玩唔起!

簡單d講...
我溫既佢無出,
我無溫既就出晒.. ..
是的..
是我的問題!!!

考完今日呢份卷,
我好想做我一直都未做的那樣事!
到底我呢2年讀Econ來幹甚麼???!!!
我點解要放咁多時間在呢科???!!!
我驚我到31/6購見到個成績,
我更加會發癲!
朋友,
那天真的要看緊我!!!

考左3科...
無科滿意!!!

今日...
個頭暈暈地...
搭地鐵時見人轉車自己跟住轉,
之後又要上返車...
更糟的是,
仲對正個冷氣機口...
唉!

我誓要下科報仇!
此仇不報非君子!!!



nana05
暱稱: Nana
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遲.
約.
思. 想
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋