考mock考左一個星期,
每考完一份,
個心就down十倍!
每考完一份,
總會埋怨點解自己唔再努力d考好d!
我都知,
呢個只係mock,
我初頭都咁樣同我自己講,
所以開頭考果陣時我毫無感覺!
但人就係有感覺的!
當你見到自己衰得幾嚴重,
跌得幾重時,
你可以無感覺咩???
唉~
我就是down了...
接住下來的,
我真想到我的最好!
很想以有限的時間溫得幾多得幾多!
唔都有這個mock中以失敗為句號!
最討厭的oral過去了,
最難的Econ都過去了,
連基本的語交科都過去埋,
咁就唔可以有其他未過去的都差得太勁!
2/3至少會喊一次,
只不過是唔知在過度喊,
喊幾耐而已... |