今日的天氣真係好
自從星期五個中化oral之後,
就一直盤算自己的其後後路...
過去的星期五真的是名副其實的黑色星期五,
我考完歷史上第一份高卷既卷,
衰到...無得講...
d人癡線架!
講野講得超快!
而且彈左好多名,
好多歷史!
其實條題目我覺得ok,
唔似平時我諗唔到野就唔講姐,
但呢次我有野講,
但爭唔到發言的機會,
超灰!
終於俾我講啦,
又無point wor...
down...
那4個面孔,
我不希望再見!
其實都唔係其他人的問題,
我有問題的...
差就是差,
他們真的超級積極!
我終於也見識到,
原來呢個世界d人真係好勁!
我憑咩同人爭?!
我還是做回一個最普通的人吧!
令你地失望了,
是我的無能...
此刻...
好想長大!
|