莎.﹒•*
█|||' 要做個幸福小女人▂▂▂▂▂▂*
nana528
暱稱: 莎.﹒•*
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2008-01-01
真正愛你的男人是.......
金金生日快樂牙∼
唔知你做唔做到呢?
好感人牙))
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 2170
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 26 日  星期五   晴天


8點幾起左身牙∼佢話陪我去拎身分證wor. 分類: 未分類

今日一早8點幾起左身lu..高四佢話肯一早起身陪我去拎返身分證wor//

不過咁早起身係應該個wor..鬼叫佢之前唔知醒咩>?keke..

e+等緊佢過黎接我..佢一早係銅鑼灣過黎牙1..haha好好玩..

我都係時候沖涼喇..一陣又話等我等得耐牙∼

估唔到你終於起到身wor..鬼咩琴晚8點幾訓你冇理由咁都唔知醒掛...

哈哈..今次抵鍚牙下



2005 年 8 月 25 日  星期四   晴天


前晚去左唱k牙∼ 分類: 未分類

8月22號..之前答應過小新話要幫佢補祝返生日架ma∼

個日有我啦∼阿趙..小新.阿b.雞虫.老徐.家城出左去牙∼

如果阿瑤同霆鋒出埋黎.咁我地就齊人架喇..丫∼我地本來講好去食飯架ma..點知唔知邊個話去唱kwor∼

去到玩左一陣...佢地見我地悶/跟住就叫酒飲喇∼哈哈..阿b好搞笑牙∼話自己係包剪x學界wor..

俾佢吹漲><佢玩15.20笑爆我地個嘴囉//kaka∼我係咁1對6囉..飲左好多牙我∼

好彩都未醉..呵呵∼之後話走架ma.負新同雞虫都走左∼唔知邊個話上348囉//

之後我地5個就上左去喇..哎呀∼個晚我好爆牙//佢地話我係咁9唔搭8牙..笑死佢地囉//

7點幾返左屋企訓//訓醒就病死左我..氣管發炎囉//11點幾去左睇e生//

訓醒都未好返,,e+仲病緊牙//2日都冇出過街//冇拎到身分證牙..今日仲辛苦請左假牙..

IVAN唔信我囉..算,,清者自清∼唔想再同佢講野∼就算我入埋院牙..你都唔信架啦/

未唔好信我囉///最憎俾人屈我><哼//

訓覺都痛牙∼死唔死?

高四你話星期5一朝早陪我去拎身分證架..唔好又講過唔算牙>>唔好又訓死牙!!!!!

其實你今日係電話講D野係唔係有D野架>?係冇野丫定係我唔明>?

講清楚D得唔得牙>>?你點離補你GE錯牙?你唸到未架?



去左睇千杯不醉牙∼∼ 分類: 未分類

8月19號..落大雨牙∼約左高四個仆街去睇千杯不醉牙//係旺角等,,

哈哈∼我地2個都帶左”姐”架..但唔知點解我地2個都濕哂囉...佢個賤人玩水牙><

丫∼唔跳點解套戲冇我想像中咁好睇囉∼∼哈哈..戲劇個陣我仲懶到食野要佢餵添//

呵呵..佢話我懶到冇人有牙!!

哼__冇人有>有人要未得囉∼∼我又唔驚wor∼



呵呵∼同高四去科學館.. 分類: 未分類

8月14號∼同高四個仆街去左科學館玩牙..一早起左身..佢成3點鍾已經到左我樓下等我喇..

但冇辦法啦..我仲未搞o店∼hehe..跟住叫左佢上黎我屋企..等到佢傻哂..哈哈∼

嘩..佢上到黎當正自己屋企咁牙..之後幫佢入歌//搞到成2點幾我地先出門口..之後飛的過去∼

哈哈∼好耐都冇去過lu..玩得好開心牙∼玩埋水添囉//好開心牙∼唔知點解同佢出去又唔會悶個wor//

之後就過左旺角搵霆鋒..家城飲野//

11點幾過左去太子搵志仔個d飲左一陣酒∼嘩..真係一陣架咋./.

今日真係好開心∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

哎呀..唔記得左8月13號同左雞虫出去睇戲..睇左活死人空間∼

又唔係好恐怖咋wor∼點解你對住我會冇野講架?真係奇怪???????????

睇完戲去左neway搵ice個 d去唱k..有人生日牙∼飲左陣酒∼

玩到4點幾走lu..因為第2日要同個仆街去科學館牙..haha



2005 年 8 月 13 日  星期六   晴天


1000喇∼ 疑惑 分類: 未分類

哈哈∼好開針牙∼我個日記仔到左1000人氣喇///

呵呵..估唔到咁多人睇個wor>>??呢排都係日日返工放工牙..

哈哈...星期日同高四去科學館牙. ..拿∼∼高四你話架..朝早去我屋企樓下等我架//

等我沖涼換3架..嘻嘻∼一定要你等返個幾鍾先∼女仔係要等下架啦.right?

唔好又食言牙><因為你食過唔少次架喇,,嘩^^自從以前同過阿輝去過一次之後..都冇再去過lu,,

唔知到時個種感覺係唔係唔同ge呢?哈哈∼你爭我ge野點解好似爭極都唔完咁ge?

呵呵**唔好又話我屈你牙..都要你肯俾我爭先得架>>>係咪?

自從manman黎左我公司做之後..我又好似多左個阿媽咁喇...

世傑你真係好叻牙 ...你叫我起身都叫左大半年喇...好勁牙@@

但邊有人叫人起身叫到唔捨得唔叫架? 好似上左隱咁???咁你努力努力牙...遲到唯你事問架下..><