8月22號..之前答應過小新話要幫佢補祝返生日架ma∼
個日有我啦∼阿趙..小新.阿b.雞虫.老徐.家城出左去牙∼
如果阿瑤同霆鋒出埋黎.咁我地就齊人架喇..丫∼我地本來講好去食飯架ma..點知唔知邊個話去唱kwor∼
去到玩左一陣...佢地見我地悶/跟住就叫酒飲喇∼哈哈..阿b好搞笑牙∼話自己係包剪x學界wor..
俾佢吹漲><佢玩15.20笑爆我地個嘴囉//kaka∼我係咁1對6囉..飲左好多牙我∼
好彩都未醉..呵呵∼之後話走架ma.負新同雞虫都走左∼唔知邊個話上348囉//
之後我地5個就上左去喇..哎呀∼個晚我好爆牙//佢地話我係咁9唔搭8牙..笑死佢地囉//
7點幾返左屋企訓//訓醒就病死左我..氣管發炎囉//11點幾去左睇e生//
訓醒都未好返,,e+仲病緊牙//2日都冇出過街//冇拎到身分證牙..今日仲辛苦請左假牙..
IVAN唔信我囉..算,,清者自清∼唔想再同佢講野∼就算我入埋院牙..你都唔信架啦/
未唔好信我囉///最憎俾人屈我><哼//
訓覺都痛牙∼死唔死?
高四你話星期5一朝早陪我去拎身分證架..唔好又講過唔算牙>>唔好又訓死牙!!!!!
其實你今日係電話講D野係唔係有D野架>?係冇野丫定係我唔明>?
講清楚D得唔得牙>>?你點離補你GE錯牙?你唸到未架? |