今日過得好充實牙∼∼一d都冇悶場,,,哈哈//正牙’’
一早訓醒同媽咪飲茶∼{你知啦∼難得放假>>係要陪陪她的了}
跟住4點鍾去睇龍咁威2//哈哈∼無聊得黎又幾好笑^^
arm哂我睇..我至鍾意d無聊野架∼kaka
睇完之後行左一陣朗豪坊)))嘩真係一陣架咋//3個字都唔知有冇..
就要飛奔過尖咀喇<<唉..趕死><
哈哈...最開心ge時候牙..我去左搭觀光船出海牙!!
夜晚ge維多利亞港真係好靚牙∼∼係架船仲見到激光滙演’’太靚喇個景∼∼*
架船有間cafe架..不過冇人坐))全部迫哂係個甲板度<<
爭坐船頭位><呵呵∼*又俾我爭到wor@@///
架船環繞左個維多利亞港一周{大約一個鍾}就係返尖咀碼頭落船喇..
之後行左一陣新港&I.T>>呵呵∼又買左件micky 33
micky真係好cute牙+++
10點幾度就出左旺角d cafe度飲野//
嘩*
累到我丫∼∼∼
不過累都值得架..鬼叫香港個夜景咁靚咩!!
哈哈//又俾我發現左香港原來都幾好玩架<<
唔唔}}同阿趙講好左下次要去坐直昇機再環繞香港夜晚一周∼∼
丫∼∼觀光船同觀光巴士都坐過係要再玩下其他野喇//

今日坐架船牙∼
靚爆∼∼∼咁樣已經好浪漫****
|