電腦成日壞好煩牙∼∼已經搵左人上黎整架啦..過左幾日又成日斷線..激死∼
哈哈..聽日manman過黎我公司做牙∼唉__同你做完同學<<做同事....
過左成年啦..又同你再做同事wor∼又俾你成日見到我喇kaka\\
開心死,,,哼//成日頭家其...又發我脾四..傻架你真係∼∼*呢排又係日日返工放互悶死__
約左下個星期2落348..呵呵∼再搵一晚去打ma雀...要係ma雀枱求賺返d零用錢先得^^
仲有高妹..阿姍..心心..manman..7仔..阿龜..下舍星期去唱k牙∼∼知冇?
7仔&阿龜哥哥...我部mp3唔見左///你地識做la...kaka
 |