哈哈∼∼搞左咁耐終於都整好左d牙仔lu..
以後都唔使去lu>> 哎呀個日落大雨嘩∼∼濕哂><
好彩叫左牙好姊妹拎把{姐}俾我!!見到你俾雨淋濕哂..都有少少心痛ge.,,不過真係少少架咋..kaka
><
thx你o育∼∼
點名多謝你牙!!!!kaka
哎呀∼好耐都冇日記喇...
懶到丫∼∼>>>身邊ge朋友一個一個咁得到自己ge幸福lu..
而我幾時會有呢?唔唔∼好期待添><
欣欣,,,你要把握你ge幸福牙////
原來幸福係會傳染的∼∼*
哼...好心你啦∼∼我唔想當面踼爆你咋!!
你想點牙?玩夠未牙?d甜言蜜語彈開啦...你個晚先搵完之前條女咋>>使唔使我拆穿你牙?
望住你d message想嘔__
人生就係咁我想佢搵我ge遲遲都唔打黎!!不過真架..你為我所做ge野我好感動架∼
但究竟係純粹感動定係咩呢?
呢排真係好懶∼∼又唔想寫日記喇..
我個人就係咁架喇做d咩都係3分鐘熱度!!
失敗呢∼∼∼∼∼∼∼
如果你家附近有一家餐廳,東西又貴又難吃,桌上還爬著蟑螂, 你會因為它很近很方便,就一而再、再而三地光臨嗎? 回答:你一定會說,這是什麼爛問題,誰那麼笨,花錢買罪受? 可同樣的情況換個場合,自己或許就做類似的蠢事。 不少男女都曾經抱怨過他們的情人或配偶品性不端,三心二意, 不負責任。明知在一起沒什麼好的結果,怨恨已經比愛還多, 但卻「不知道為什麼」還是要和他攪和下去,分不了手。 說穿了,只是為了不甘,為了習慣,這不也和光臨餐廳一樣? —— 做人,為什麼要過於執著?!
前幾日我又冇去到整牙lu..
哈哈∼訓晏左牙∼
去唔到同manman阿姍去唱k lu∼
唉...又要等下個星期>>
之後上左manman同阿哥ge”愛情小築”...嘩..亂到丫///
佢地差d又black list左我..話我搞搞陣<<<keke><
夜d就過左生死寶搵金金食糖水∼
仲約定左17號ge另一次行動∼{就 係 返 大 陸 喇}
好開心牙
!!不過得我地5個咋∼
等我yo埋細星去先kaka...