❤Natalie☂。♧*♦+傻妹+♦*♧。
❤NaTaLiE既日記記☂
.■、﹢最難過時候就會想起你*° ●
O o + 我 渴 望 被 溺 愛 ﹏ 甚 至 被 寵 壞 ;+:.ˇ*×
natalie0427
暱稱: 。♧*♦+傻丫頭+♦*♧。
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2007-11-29
2007-09-18
2007-09-17
2007-09-15
2007-09-14
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


2007-09-10 鬱悶 分類: 未分類

今日朝淋又黎我屋企啦..一齊返學@.@

今日早左..hehe^^....唔洗5+2等咁耐.....

哈哈^口^有進步^^

朝早週會真係好悶=.=坐到痺晒>﹏<

又比翁生同貓貓整我.....

不過今日好多堂都唔洗上....科初就轉左做週會....

英文Mr Wong又冇返.....^^

Maths就.............悶=.=...兼唔明佢up咩.....>.<

嘩!Maths要做好多頁既功課.....help~~但有得抄答案...哈哈^口^

但我似咁曳咩??唔知呢???

lunch就去左<添活力>度食.....超多人囉=.=好鬼嘈呀~.~

放學.......淋超快就閃人啦.....咁我都返屋企啦.....

返學又真係好煩....成日都好多野諗.....好多野要煩=.=

唉.........

 

2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


2007-09-09 驚訝 分類: 未分類

 今日都真係幾無聊T_T

要係下晏之前做晒功課佢,因為野晚要去婆婆屋企食飯@.@

成個下晏都係做功課,中文做錯左,so要做過...T︿T

又要做英文...同中文...help~

到左夜晚,就去婆婆屋企....又見到表妹啦^^

佢得意左,令女左......哈哈^^

去婆婆屋企食完飯,就去阿姨屋企.....啲大人打麻雀....我就玩NDS...同睇電視

又睇阿笨與阿占^^同森之愛情^^

NDS係我表弟既....我玩左好耐....我地成11:45先返到屋企=口=

之後返屋企沖涼....12點半先訓zzzz

攰............