Got My Cursor @ 123Cursors.com
▧[*◤*希望*◢* ]▨
◣**《解救》◥×° 被因在深淵中 ╯*。
▨沒人解救!!!孤單一個▧
ゞ 希望有一天......有人將我解救出黎〆
♡所以......在這之後我要等待!等待有人將我解救出黎v_v♠
niki3322
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
niki3322
暱稱: ╭♥Niki♥╮
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
自訂欄位(一)
自訂欄位(二)
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
好悶啊>^<
•
halo~好耐無打日記la
•
2009-07-08
•
去左釣魚
•
好耐冇打日記啦
文章分類
•
全部
(47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 08 月 (1)
•
2009 年 07 月 (4)
•
2009 年 06 月 (21)
•
2009 年 05 月 (21)
•
2009 年 08 月 (1)
•
2009 年 07 月 (4)
•
2009 年 06 月 (21)
•
2009 年 05 月 (21)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
ada263169
Cindy626
chanmankuan
kiko520Angel
XXX520
Amane
lamlamcom
donald1996
o0jy0o
Fanny1029
miffyabc
cian167169
顯示全部(21)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 1141
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 6 月 15 日 星期一
今日考試啦
分類:
未分類
今日考試啦!
考英文同數學
英文我溫哂冇咩錯ge!但係就有d唔識Questinos Negatives
咁都好姐~
但係數學就......
我冇溫過數學!所以今日有d題都唔識
不過唔會唔合格@v@同埋今日我上去搵海玲!之後見到榮
我無奈左dd
之後都冇理佢~唔通係咁多人面前同佢講野咩~~
咁佢唔理我咁我咪好魚=同埋啊~個個死人堯係到
同榮講野ge話又煩住哂wow~咁咪唔理佢囉
之後出到學校門口又見到佢地
我又唔理佢!之後我地係到玩~量手指
哈哈~好好玩~我同啊甘差唔多~之後妍又係
得海玲長過我! 之後我地搭車!我話有車佢地冇理咁我唔理啦
之後架車冇停~走左~我地5個超o咀
跟住等左1~3個字先又!!!- .-今日好無奈啊
發表時間:2009-06-15 07:24 PM [
訪客留言(6)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 6 月 14 日 星期日
同聰溫習
分類:
未分類
今日朝早10點我去補習~咁同樣都係做返琴日d野(睇上一篇)
補到12點幾啊sir比我地返屋企食飯(我唔知係唔係-.-")
咁我出到去之後!落雨wow
咁我無奈啊ma~咁見到我補習d人有傘
咁咪叫佢同我去對面買飯比我家姐囉!
之後佢送埋我返屋企(樓下)超好
之後2點幾又去多次補習社溫埋個Practical English usage
咁溫完之後~我返到屋企~林住打比聰啦!點倨個死人永
狂sd[sms]比我wow 之後咁我都唔理啦
去聰戈到~去左之後佢又sd€
我打比佢~佢唔出聲!之後拾線!跟住我同聰就開始溫習
溫到5點9-我叫佢同我去身龍買野=之後佢就同我去買野啦~
不過買多左樣野@冇左3蚊~不過3蚊姐-唔算咩ge~
就係咁到此結束.......
今日有好野又有壞野~仲知一言難盡!唉//
發表時間:2009-06-15 07:09 PM [
訪客留言(3)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 6 月 13 日 星期六
做到手軟
分類:
未分類
我隻手死啦~
今日去補習社做哂全部=飯=圍!
隻手做到軟哂!!!
由2:00去~到5:24先返到屋企!
超慘囉~又見唔到中意ge人>___<"
一個字+慘+
發表時間:2009-06-15 06:53 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 6 月 12 日 星期五
今日正手繩
分類:
未分類
今日勞作堂正星座手繩>v<
下面係我正ge星座手繩圖片↓
(o^o^o)↑ (≧▽≦)↑ (@▽@)↑ (>v<')↑
呢個係完成圖!呢個 呢個都係巨蟹座>v< 呢個係未完成~不過有dd 呢個係版面圖~
睇
星座手繩係[巨蟹座] 大家睇唔睇到粒珠 出左黎!!!大家睇唔睇到 外表.不過唔係巨蟹
好靚啊!!雖然我唔係 係多左5個有色珠! 呢?!^^ 座!但係我唔記得呢
巨蟹座-.-0不過無所 ^^係相反面黎架^^ 係咩星座手繩!!!= .=
謂啦^^
發表時間:2009-06-15 06:44 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 6 月 11 日 星期四
着錯衫好魚>~<
分類:
未分類
...今日着錯衫!好魚啊
好想死啊=全班得我一個(女仔)着錯衫
運動堂仲要係着住件錯衫係到打羽毛球
同埋我攞左個勞作€合€返黎...
搞到中午要攞返返去~真係煩
因為我記錯左己為今日係星期五- 3-"
發表時間:2009-06-15 05:57 PM [
訪客留言(2)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
»