| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
hehe!  |
分類: 未分類 |
今日朝早!我一返到學校>大堂前<一大班人企左係到...
我o哂囉!本身我唔知做咩架!之後成.堯企係最左邊架ma!
咁我望住佢地囉@之後我居然睇到佢對密-.-勁短-係睇唔到個隻
之後我又睇埋後面戈d啦~全部都係咁!之後係人都林到做咩啦
d密-.-咁短!之後我去圖書館-榮問我見唔見到成係下面-我話見到同埋講左佢d野
跟住榮係到笑!又話佢低死++我又好無奈又好開心
無奈係榮同我講佢低死!開心係佢地比人罰@哈哈我係咪好衰
都係勞作堂上個星期五@我係咪講左我地做公仔ge
今堂都係-不過今堂好玩d~
係做佢個身.同眼.耳.口.鼻...
返到屋企!我就打左比人(私穩人物)
傾左幾陣.....
|
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
我唔記得左我今日d野-._.-  |
分類: 未分類 |
我唔記得左我今日d野-._.-
算啦!!
我地又玩野-.-↓
占卜:http://hk.geocities.com/comicxer/doc/star/index.htm呢個都幾準!!!
有時我會失憶...即使係戈日做過ge野都唔記得@^@
記性差!!!唉
|
2009 年 6 月 3 日 星期三  |
作文考試  |
分類: 未分類 |
今日作文考試!
作到我死啦~
雖然唔知打左幾多個字...
但係都係一樣
音樂堂係到畫野-.-
好無奈係咪!
嘻嘻=好啦唔講啦!88 |
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
今日英文生字測驗  |
分類: 未分類 |
今日英文生字測驗!
唔知點解呢排默野都有d驚!
改黎改去~
唉.d書法差左

|
今日英文生字測驗  |
分類: 未分類 |
今日英文生字測驗!!
我唔知點解呢排默野!個心有D驚
成日要改黎改去
唉...-仲有呢排書法差左~
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|