| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
測音樂!!!  |
分類: 未分類 |
今日測音樂(唱歌)
我同我隔離位出去唱!!!
佢唱得好細聲(@口@♪)我都听唔到佢唱咩-.-
但係老師比同分83-3-"
唉!都係算把啦!
我今日有理榮ge
但係唔係一個小息!
好好架啦(o^v^o)
|
2009 年 5 月 26 日 星期二  |
書法..  |
分類: 未分類 |
開心ge書法~
hehe 我書法84分係最高分
都ge開心啦~係掛- .-
公文堂!老師講左佢以前的經歷||
哈!-. -好小小無聊啊可!hehe
咁我地玩下d野啦↓
心理測驗: http://www.mathsking.net/test/
個兔子測驗.人格特質十八問.你與朋友相處得愉快嗎?.非常準的心理測驗都幾好...(我個人覺得)
^^ |
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
今日同樣開心~係掛  |
分類: 未分類 |
好野~電腦測驗9十幾分
今日交左個美術圖!
都ge好啦=但係又要畫個大笨象
個個咁ge無聊圖
今日我無視左榮____我連睇佢一下都冇__
唉!我都唔想..哈哈
|
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
今日係個好好好happy!的日子  |
分類: 未分類 |
今日係個好好ge日子∼
今日同啊甘.啊玲好玩
好正...哈哈∼
不過有d慘/今日我地玩完之後
我地去左一個文具店
我同緊玲拎住左個m記雲糕
啊甘好似係睇岩左d野~叫我睇下
之後...個雲糕跌左落地
d雲糕正到d粉彩~之後個姨要我地每人買一盒
之後~我地就買左...走左出去之後
佢地比哂我=]佢地話唔需要
我好無奈...真架=.=哈哈
今日都幾開心下!__! |
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
表嫂第二個BB滿月lu  |
分類: 未分類 |
今日!表嫂個BB滿月
好Q啊∼>v<
仲有啊!今日我同玲去左
觀光塔=]好靚啊
哈哈!個BB好細個....
嘻嘻嘻嘻>...<
今日好Happy啊........~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|