Got My Cursor @ 123Cursors.com
▧[*◤*希望*◢* ]▨
◣**《解救》◥×° 被因在深淵中 ╯*。
▨沒人解救!!!孤單一個▧
ゞ 希望有一天......有人將我解救出黎〆
♡所以......在這之後我要等待!等待有人將我解救出黎v_v♠
niki3322
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
niki3322
暱稱: ╭♥Niki♥╮
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
自訂欄位(一)
自訂欄位(二)
«
‹
December 2014
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
好悶啊>^<
•
halo~好耐無打日記la
•
2009-07-08
•
去左釣魚
•
好耐冇打日記啦
文章分類
•
全部
(47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 08 月 (1)
•
2009 年 07 月 (4)
•
2009 年 06 月 (21)
•
2009 年 05 月 (21)
•
2009 年 08 月 (1)
•
2009 年 07 月 (4)
•
2009 年 06 月 (21)
•
2009 年 05 月 (21)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
lovehui
o0jy0o
Amane
VemiLao
chanmankuan
yty1211
Cindy626
kiko520Angel
miffyabc
XXX520
littersally
SUKISWEET612
顯示全部(21)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 1148
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 5 月 22 日 星期五
嗚~嗚~
分類:
未分類
今日同樣∼
都係咁啦∼!
會話測驗...讀錯左一個音
之後上勞作堂++又比老師罵..唉
真係慘啊我!!
今日冇咩點見到榮∼呵呵
發表時間:2009-05-27 11:42 PM [
訪客留言(2)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 5 月 21 日 星期四
個普通話老師!痴線架
分類:
未分類
哇!個普通話老師痴線架
錯左兩個就冇左40分∼
都唔知咩老師黎架≧口≦
=3=不過今日除左呢個就冇咩€€€發生lu€€€
發表時間:2009-05-27 11:26 PM [
訪客留言(3)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 5 月 20 日 星期三
今日測音樂
分類:
未分類
今日測音樂唱歌∼
雖然可能好低分∼但係都好開心...哈哈
花開散葉...好似好多小人仔係到跳
今日海玲同我放學...我要練習..佢係到等我
我上左天台練
佢等左我8個至T^T
真係好...今日都冇見到榮~3~
發表時間:2009-05-24 12:32 AM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 5 月 19 日 星期二
今日唔洗練古爭
分類:
未分類
好悶!唔想打∼都係要打...唉
腦袋就像魔天輪那樣...不停轉動!就是說時間過了
就永永遠遠都不會回來>>正如我咁<<當初不好好珍惜...
最後就只得我一個孤單...
[
魔天輪]
呢個係好好ge決定.........
但是無論多少辛苦.我都會堅持生活下去....
發表時間:2009-05-24 12:17 AM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 5 月 18 日 星期一
今日周會堂!
分類:
未分類
今日周會堂!有警察黎∼∼
講咩犯左罪!咩係[唔係]犯罪
講到好無聊
...(可以咁講啦)
但係,,,都好∼電腦堂!好dd-.-
雖然係好驚...但係啊媽洗左對波鞋
咁都冇計架∼但係我冇同陳sir講我唔練習><
今次死梗啦
今日冇野好ge!!
發表時間:2009-05-23 11:50 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
»