Got My Cursor @ 123Cursors.com
▧[*◤*希望*◢* ]▨
◣**《解救》◥×° 被因在深淵中 ╯*。
▨沒人解救!!!孤單一個▧
ゞ 希望有一天......有人將我解救出黎〆
♡所以......在這之後我要等待!等待有人將我解救出黎v_v♠
niki3322
暱稱: ╭♥Niki♥╮
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
自訂欄位(一)
自訂欄位(二)
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好悶啊>^<
halo~好耐無打日記la
2009-07-08
去左釣魚
好耐冇打日記啦
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 85
今日人氣: 1
累積人氣: 1147
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


去拎野 愉快 分類: 未分類

今日我同聰.怡∼
去拎暑期表!去到望廈∼佢話唔係今日拎!
之後我地去左濠江中學.再去高士德拎個通知書
咁拎左冇野做就去左松山玩!玩完就去聰屋企玩
我地係到拍照~_~拍左好多!哈哈
之後就係咁@_@玩到5點半就左屋企


今日見唔到榮~有d唔開心tim~哈哈



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


今日正蛋糕 愉快 分類: 未分類

今日我同君.聰正蛋糕(木糠布丁)
哈哈
~今日放學我要做植曰~唔記得同聰講~佢走左T^T
咁我就去君屋企~去戈陣~玲.彤.海玲.曉係架車到~
佢地叫我上車!但係我要去君屋企"
之後就冇上車lu
去完君的屋企就去我屋企~
我地係到玩勁舞
玩到3點幾就去聰屋企到正
我同佢去買材料
買完係到正~正得好好~Happy^v^



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


我今日病左~ 鬱悶 分類: 未分類

今日我此終都係病左!
點解我話[此終都係病左]呢?
想知到就睇返上次5月14日的日記啦~
我今日冇返學!雖然係好好~
但係听日要做返d野!咁多~
同埋今日教ge野我都唔知!
唉∼又見唔到榮-3-"

好啦唔講啦~我地講其他啦!

愛情心理測驗http://mindcity.sina.com.hk/MC-qa/folder/love/index.html
xd:佢問我-如果妳在度假勝地遇到一個帥哥落水時,妳會怎麼做?
我係
拚命救他,也不管自己會不會游泳☆∼

佢話我:在男生眼中,妳有一點傻大姊,雖然妳覺得自己不夠女人味,但還是有很多男生覺得和妳聊天很舒服,也常把妳當哥兒們看。妳增強電波的方法──真誠就是妳的魅力。妳不用裝作小女人,只要多多充實內在和聊天話題,就可以成為最受歡迎的交心美眉。
 
講得岩-.-









2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


同聰好返~ 感動 分類: 未分類

今日係同聰好返的日子∼
但係我林都林唔到係因為興!我地先好返~
不過我都要多謝佢∼如果唔係佢..我林我地都唔知要幾奈先做返好朋友!

今日榮黎圖書館~佢同我玩~但係比老師叫出去
我指住榮~但係我又縮返
因為我知道唔係得榮一個錯!
之後榮出左去~佢望住我!我望返佢...但係佢走左

之後佢就冇再理我..我真係好想同佢講Sorry架~

但係佢唔理我~唔同我玩!我根本講唔到~呢一刻我覺得好寂寞
即使有聰.敏.瑩......同我玩~我都係覺得好寂寞!
我想同佢講野又講唔到___../@_@\..___
我今晚打左比佢~我問佢:成有冇比我個blog比你~
佢話:冇! ........
就係咁傾完就收線!
但係我唔係想同佢講呢d架~但係算啦!我林佢應該唔會咁小氣ge

今日我病左~我唔想睇醫生
所以我食傷風藥好左dd
之後我二家姐比左[小林退熱貼]`我貼住黎打機~
好良

不過點都好啦!今日我開心ge係同聰做返朋友~唔開心ge係榮呢件事
如果榮睇到就好啦~係呢到我同榮講聲Sorry
呢日我都唔會忘記架~
                                                                                    09-5-14
                                                                 年-月-日



2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


根本就唔關我事 不屑 分類: 未分類

[聰]今日
無啦啦話我講野唔算數~

-0-我無奈左一陣!之後講返佢問我ge野
之後佢就蹓左我啦-3-
之後返到學我同佢一句都冇講過野

咁佢唔理我~我咪唔理佢囉
咁叫佢都唔理人架la~咁咪唔叫囉

今日練習好辛苦~
跑黎跑去~跳黎跳去咁
勁辛苦~不過我地練完有得玩~
超正!!!!!!!!!!!!!
不過今日係我好好好好好好辛苦的日子!我係唔會忘記架構