14/7
生日大哂..yoooo!!
kaka
9點幾就起左身...
叫醒左好多人..呵呵;)
訂左NEWAY房=)
3:0000000p.m
早到左..EVA打PS3= ={勁樣衰唔該}
本身明明講明5:00食蛋糕架mar= =
點知比人驚喜左-vv-`
扮去廁所呀喇....
THxxxxx;
Ting;Eva;Sze;GiGi;;;(不分先後唷!!)
JACKKKK ..so Cute!!相遲先post*
食埋buff...
0kay喇,,,飛蟹- -
仲要踢出門口..haha
唱完k本身諗住去睇HANCOCK/WANTED
點知無場- -可惜可惜kaka
咁就去左我地成日去既地方..
冒險樂園-w-
hea到10點就番屋企lu...
之後就番房傾電話..
傾到12:30就訓覺lu...
16/7
今日訓到11:00= =
好彩無遲到姐..
不過餓死左...
一入到去叫人介紹自己= =
仲要講點解要學日文- -
學左5個音10個字= =不過都幾難記`
之後仲要出去寫;)
好彩無叫到我=)
好期待星期一呀...整野食喇...^-^
我要努力背D日文呀!!
|