呼;過左1個月無打喇!-v-
24-6-08
考哂試lu...
CS後去左唱k;)
勁白痴-v-`
唱完去左冒險樂園*v*{好有童真!}
好憎D施奶囉,,,係度gege吉吉
嘈嘈閉!!!汁雞呀?!
唔好意思...小妹妹玩得起呀!!
未入就係度排隊汁雞wor
你吹得我有錢玩呀?!
26-6-08
12:05放...
去左小巴黎食野-v-
叫兩碟一齊食仲平喇!!
係咪唔gur人1齊食先?!一定要1人1碟架?!
你寫單架咋!!
落雨-v- 低
慢慢行左去凱都睇超^能特攻隊
{2張超低能勁搞笑呀..唔該!!}xD`}
白痴- -救命...;)
勁好笑- -
不過勁咸濕.. 
個霍金勁白痴- -[shit!shit!shit]-0-
最尾勁玩野''
個個企哂係度睇
企都勁攰-v-
原來真係未完= =
(原來隻雪狼廢架!!- -)
|