13.1.09 2009年啦 到底我有冇變過呢 上到中學 心情都變哂啦. /\ . 同呀爸呀媽閙交仲多過講野 琴日終於喊咗唷 o係屋企喊啦- -
中學生活好倦好倦 點講好呢 呢排又成日有心事咁 唔想同人講 就係屋企發老脾- - 攪到咩都冇心機 考試好差好差唷(雖然全部合格''''''' 咩都唔記得啦...
呀媽閙...屋企個姐姐又閙 全世界都同我有仇咁/3\" 點算 我愈諗住佢 就愈唔開心.... 點算點算???